SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Ik heb zo'n filofax besteld. Kijk wel even hoe het bevalt.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Anders gewoon een stapel goedkope notitieboekjes van de Hema, hoef je ook niet zo voorzichtig ermee te zijn
Huehuequote:Op maandag 9 mei 2022 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja probleem wat ik altijd heb is dat als je teveel scheurt de hele binnenkant eruit komt
Jaaaaa. Niks zo eloquent en georganiseerd als een losse stapel printerpapier in de kastquote:
Als ik notities maak is het vaak wel op een losliggend a4'tjequote:Op maandag 9 mei 2022 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaaaaa. Niks zo eloquent en georganiseerd als een losse stapel printerpapier in de kast
De kop is er weer afquote:Op maandag 9 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou en dit was de maandag alweer ...
Op naar zaagmans!quote:
ja dit.. en @ work heb ik er altijd een in mn broekzak zitten.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb altijd een stapeltje notebooks hier liggen om in te schrijven.
Ik ook wel hoor. Maar ik bewaar de belangrijke dingen in deze unitsquote:Op maandag 9 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik notities maak is het vaak wel op een losliggend a4'tjeMaar gelukkig maak ik niet zoveel notities
Alle topics netjes uitgeprintquote:Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Maar ik bewaar de belangrijke dingen in deze units
https://www.notitieboekplaza.nl/leuchtturm1917-springback-binder
Ik heb dan denk ik niet zoveel belangrijke dingen om te noterenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Maar ik bewaar de belangrijke dingen in deze units
https://www.notitieboekplaza.nl/leuchtturm1917-springback-binder
Hele muur vol met mappen met 1 map per topicquote:
Normaal wel?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister aardbeien gegeten en ik vond ze niet vies
Nou ja, ik vind rode bessen best goorquote:
Grote meidquote:Op maandag 9 mei 2022 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister aardbeien gegeten en ik vond ze niet vies
Jij discrimineert fruit op basis van kleurquote:
Oh het is vooral inspiratie en uitwerkingen voor schrijven. Als ik het niet meteen opschrijf vergeet ik het sowieso.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan denk ik niet zoveel belangrijke dingen om te noteren
Op z’n tijd wel lekker in de yoghurtquote:Op maandag 9 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind rode bessen best goor
* riltquote:Op maandag 9 mei 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op z’n tijd wel lekker in de yoghurtWel met een beetje suiker anders is het me te zuur
nee, maar sommige rode vruchten hebben pitjes en dingetjes en dat vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 9 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij discrimineert fruit op basis van kleur
Mja als ik al mijn inspiratie en hersenspinsels op zou schrijven zou ik hele boeken kunnen gaan schrijvenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh het is vooral inspiratie en uitwerkingen voor schrijven. Als ik het niet meteen opschrijf vergeet ik het sowieso.
Kruisbessenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee, maar sommige rode vruchten hebben pitjes en dingetjes en dat vind ik niet zo lekker
Wat let jequote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als ik al mijn inspiratie en hersenspinsels op zou schrijven zou ik hele boeken kunnen gaan schrijven
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nogquote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als ik al mijn inspiratie en hersenspinsels op zou schrijven zou ik hele boeken kunnen gaan schrijven
Ergens zondequote:Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatst 5 verhuisdozen met oude Ducks naar de stort gebracht
Nee!quote:Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al je avonturen op FOK! uitgeschreven?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 12 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nog3,5 meter boekenplank
Na 10 jaar hield ik er even plotseling mee op als ik er ooit mee begonnen was
Heeft toch ook geen goede score?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
bizar wazige film.. die Wonder Woman 1978 ofzo
Nee lang nietquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al je avonturen op FOK! uitgeschreven?
Ja weet ik niet, zou gewoon eens een boek moeten schrijven, alleen het er aan beginnen wil niet lukkenquote:
doodzonde eigenlijk.. die van mij zijn naar de familie gegaan (en dat waren ook oudjesquote:Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O, dat is wel tofquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lang niet
Ik plakte ook van alles er bij in, kassabonnetjes, theelabeltjes, treinkaartjes, ansichtkaarten. Ik doe het nog steeds wel maar heel zelden, alleen als ik op reis ben eigenlijk. En dan gaan er ook wel eens bankbiljetten in ja.
Begin dan met het eindequote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, zou gewoon eens een boek moeten schrijven, alleen het er aan beginnen wil niet lukken
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang.
Bijna alle Surinamers...quote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)ist-makkelijker.html
wie wast zijn kip nou...
Een Succes agenda?quote:
Sorryquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Dit had ik niet willen lezen!
(Die had ik heel graag willen hebben voor op mijn werk)
Ja dat is het juist, ik weet het begin wel, maar het einde nietquote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergens zondeIk had heel oude uit de jaren zeventig, die waren best tof
Ergens zonde ja. Maar goed er begonnen zilvervisjes in te zitten en mijn moeder wil de zolder opruimenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef mschol het volgende:
d
[..]
doodzonde eigenlijk.. die van mij zijn naar de familie gegaan (en dat waren ook oudjes)
https://www.nu.nl/gezondh(...)ist-makkelijker.html
wie wast zijn kip nou...
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het komt ook eigenlijk nooit in mij op dat andere mijn oude meuk nog willen hebben.
Wow. Ik schrijf één of twee keer per week twee pagina's.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nog3,5 meter boekenplank
Ik kreeg ze vroeger altijd van de leestafel uit de praktijk van mijn ouders.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar bij ons verslinden ze duckies, ook oude. Ze lezen ze letterlijk stuk.
die van mij is intussen ook al aardig 'verweerd'quote:Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ben te laat op de filofax party zie ik @:FranticDJ![]()
Ik heb er meerdere in verschillende maten ook. Maar de fijnste is de Filofax Malden[ afbeelding ]
Watquote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nog3,5 meter boekenplank
Ja met deze heb je dat niet snel, is wat duurder maar uiteindelijk is het het waard. Heb 'm al jaren in m'n handtas en ziet er nog bijna als nieuw uit.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij is intussen ook al aardig 'verweerd'
ja ik bedoel ook niet op een slechte manier.. Meer zoals leer wat 'volwassen' wordtquote:Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja met deze heb je dat niet snel, is wat duurder maar uiteindelijk is het het waard. Heb 'm al jaren in m'n handtas en ziet er nog bijna als nieuw uit.
Nee nooit. Heel soms als ik echt wil weten wat er op bijvoorbeeld 10 augustus 1993 in me om gingquote:
Ah zoquote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik bedoel ook niet op een slechte manier.. Meer zoals leer wat 'volwassen' wordt
Waar maak je zoal foto's van? Zoals vandaag bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nooit. Heel soms als ik echt wil weten wat er op bijvoorbeeld 10 augustus 1993 in me om ging
Sinds 2002 heb ik een digitale camera en sinds 2012 is er geen dag meer geweest dat ik niet minstens een paar foto's maakte. Puur logdrang.
Inb4 dickpics.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar maak je zoal foto's van? Zoals vandaag bijvoorbeeld?
Toen was ik twee maandenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nooit. Heel soms als ik echt wil weten wat er op bijvoorbeeld 10 augustus 1993 in me om ging
Sinds 2002 heb ik een digitale camera en sinds 2012 is er geen dag meer geweest dat ik niet minstens een paar foto's maakte. Puur logdrang.
De wolken buiten, mijn lunch, de biertjes, de BBQ. Mezelf in diverse stadia van aangeschotenheidquote:Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar maak je zoal foto's van? Zoals vandaag bijvoorbeeld?
Wordt dat niet wat eentonig? Tenzij je elke dag andere accessoires gebruikt wellicht. Ene dag een hoedje, andere dag brilletje..quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
niets mis met een dickpickdagboek toch?
Kardashian gespotquote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wolken buiten, mijn lunch, de biertjes, de BBQ. Mezelf in diverse stadia van aangeschotenheiden vaak even van de wekker om te zien hoe laat ik naar bed gegaan ben. Vandaag kom ik makkelijk aan 60 foto's.
Ik ben daar echt te lui voor. Heb wel een tijd scrapbooks gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lang niet
Ik plakte ook van alles er bij in, kassabonnetjes, theelabeltjes, treinkaartjes, ansichtkaarten. Ik doe het nog steeds wel maar heel zelden, alleen als ik op reis ben eigenlijk. En dan gaan er ook wel eens bankbiljetten in ja.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wolken buiten, mijn lunch, de biertjes, de BBQ. Mezelf in diverse stadia van aangeschotenheiden vaak even van de wekker om te zien hoe laat ik naar bed gegaan ben. Vandaag kom ik makkelijk aan 60 foto's.
Ik gooi alle shit die ik wil bewaren in dozen en als ik 70 en met pensioen ben ga ik het wel een keer uitzoeken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te lui voor. Heb wel een tijd scrapbooks gemaakt
Jawel die welquote:Op maandag 9 mei 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]En die kijk je dan ook nooit meer terug?
Een deel kan ik nog begrijpen maar ook een deel denkt in waarom 🤷♀️quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke stoelgang fotograferenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt dat niet wat eentonig? Tenzij je elke dag andere accessoires gebruikt wellicht. Ene dag een hoedje, andere dag brilletje..
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel die wel
Meestal in een serietje "on this day.." en dan zien hoe 9 mei 2003, 9 mei 2006, 9 mei 2010, 9 mei etc
Ik bespeur een zekere mate van verslavingsgevoeligheid danwel OCD. Not judging.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een doos met oude foto's enzo dat is echt wel leuk om soms even door heen te gaan. En vooral echte foto's danquote:Op maandag 9 mei 2022 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gooi alle shit die ik wil bewaren in dozen en als ik 70 en met pensioen ben ga ik het wel een keer uitzoeken.
En dan mogen mijn nabestaanden daarna besluiten of ze het weg willen flikkeren.
Ik heb een klok en een geheugenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een deel kan ik nog begrijpen maar ook een deel denkt in waarom 🤷♀️
Ik heb een Fitbit om dat ding kan mij precies vertellen wanneer ik in slaap gevallen ben en wanneer opgestaan
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke stoelgang fotograferen
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt dat niet wat eentonig? Tenzij je elke dag andere accessoires gebruikt wellicht. Ene dag een hoedje, andere dag brilletje..
Mijn kinderen kennen de Bristol stool form scale uit hun hoofd.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke stoelgang fotograferen
Ik ook, en die kijk ik nooit meer terugquote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik maak eigenlijk alleen foto's op vakantie of als ik iets bijzonders zie
De foto`s van vroeger liggen bij mijn broertje.Wel mooi dat ze er nog zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een doos met oude foto's enzo dat is echt wel leuk om soms even door heen te gaan. En vooral echte foto's dan
Ja. Mijn moeder maakte vroeger echt albums toen foto's nog analoog waren. Dat is wel jammer van digitale foto's. Het is niet meer speciaal.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een doos met oude foto's enzo dat is echt wel leuk om soms even door heen te gaan. En vooral echte foto's dan
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn kinderen kennen de Bristol stool form scale uit hun hoofd.
Dan lopen ze de kamer in mama was echt niet goed was nummer 2 of nummer 6 etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |