Nou ja, ik vind rode bessen best goorquote:
Grote meidquote:Op maandag 9 mei 2022 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister aardbeien gegeten en ik vond ze niet vies
Jij discrimineert fruit op basis van kleurquote:
Oh het is vooral inspiratie en uitwerkingen voor schrijven. Als ik het niet meteen opschrijf vergeet ik het sowieso.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan denk ik niet zoveel belangrijke dingen om te noteren
Op z’n tijd wel lekker in de yoghurtquote:Op maandag 9 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind rode bessen best goor
* riltquote:Op maandag 9 mei 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op z’n tijd wel lekker in de yoghurtWel met een beetje suiker anders is het me te zuur
nee, maar sommige rode vruchten hebben pitjes en dingetjes en dat vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 9 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij discrimineert fruit op basis van kleur
Mja als ik al mijn inspiratie en hersenspinsels op zou schrijven zou ik hele boeken kunnen gaan schrijvenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh het is vooral inspiratie en uitwerkingen voor schrijven. Als ik het niet meteen opschrijf vergeet ik het sowieso.
Kruisbessenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee, maar sommige rode vruchten hebben pitjes en dingetjes en dat vind ik niet zo lekker
Wat let jequote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als ik al mijn inspiratie en hersenspinsels op zou schrijven zou ik hele boeken kunnen gaan schrijven
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nogquote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als ik al mijn inspiratie en hersenspinsels op zou schrijven zou ik hele boeken kunnen gaan schrijven
Ergens zondequote:Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatst 5 verhuisdozen met oude Ducks naar de stort gebracht
Nee!quote:Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al je avonturen op FOK! uitgeschreven?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 12 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nog3,5 meter boekenplank
Na 10 jaar hield ik er even plotseling mee op als ik er ooit mee begonnen was
Heeft toch ook geen goede score?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
bizar wazige film.. die Wonder Woman 1978 ofzo
Nee lang nietquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al je avonturen op FOK! uitgeschreven?
Ja weet ik niet, zou gewoon eens een boek moeten schrijven, alleen het er aan beginnen wil niet lukkenquote:
doodzonde eigenlijk.. die van mij zijn naar de familie gegaan (en dat waren ook oudjesquote:Op maandag 9 mei 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O, dat is wel tofquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lang niet
Ik plakte ook van alles er bij in, kassabonnetjes, theelabeltjes, treinkaartjes, ansichtkaarten. Ik doe het nog steeds wel maar heel zelden, alleen als ik op reis ben eigenlijk. En dan gaan er ook wel eens bankbiljetten in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |