In 2020 zagen we dan weer Jonathan Caicedo winnen vanuit de vlucht. De Ecuadoraan van EF was Visconti te snel af. Achter hem werd Harm Vanhoucke derde, die daarna werd gebombardeerd tot de nieuwe Belgische hoop. Was toen al hilarisch, ondertussen helemaal. Wielco Kelderman ging zowaar een keer in de aanval en werd vierde, hij pakte tijd op bijna alle andere klassementsrenners. Tussen de renners waarvan we dachten dat ze kans maakten op de roze trui bleven de verschillen beperkt, zoals eigenlijk altijd op de Etna. Maarja, in 2020 moesten we beter nadenken dan normaal. Tao Geoghegan Hart verloor die dag bijna twee volle minuten ten opzichte van Kelderman. Jai Hindley eindigde een minuut achter Kelderman. We wisten toen niet eens dat ze bestonden, maar een paar weken later werden ze toch maar mooi eerste en tweede. Ondanks het tijdverlies op de Etna. Verschillen kunnen hier dus wel ontstaan, is de conclusie. Moeten de weersomstandigheden wel meezitten, met tegenwind gaat er niets gebeuren.quote:In 1967 debuteerde de vulkaan. Een rit met start in Catania en finish bij de berghut van meneer Sapienza werd gewonnen door Franco Bitossi. In 1989 keerde de Etna terug, weer met start in Catania. Deze keer ging de overwinning naar de Portugees Acacio Da Silva. Daarna zagen we de Etna verschijnen in 2011, tijdens die editie deden we dus ook een deel van de noordzijde van de Etna aan. Weening reed in het roze en Kruijswijk moest keihard lossen, dat weten we misschien nog wel. Hopelijk weten we ook dat de enige echte koffieplanter hier de show stal. Rujano, op zijn kinderfietsje. Hij ging in de aanval, zomaar ineens vanuit het niets. Sinds de Giro van 2005 hadden we hem niet meer gezien, maar in 2011 had hij ineens weer zijn wonderbenen te pakken. Zijn aanval kon alleen beantwoord worden door Alberto Contador, die even later de kleine Venezolaan ter plaatse liet. Een overwinning voor Contador, dat duurde alleen niet zo lang. De biefstuk bleek fataal te zijn, waardoor de overwinning nu toch op naam staat van José Rujano. In 2017 zou hij opgevolgd worden door Jan Polanc, die vanuit de vroege vlucht wist te overleven. Vanwege de wind hadden de klassementsrenners er niet echt veel zin in, dus kon de Sloveen de ritzege pakken. Daarachter bleef er een groep van twintig klassementsrenners bij elkaar, de Etna vroeg in de ronde bleek toen niet echt een garantie voor spektakel. Ook een jaar later, in 2018, kregen we niet enorm veel te zien. Een showtje van de mannen van Mitchelton, dat dan weer wel. Chaves ging in de aanval, later ging Simon Yates achter hem aan. Een eerste signaal van Yates, hij zou de eerste weken van die Giro domineren. De zege liet hij aan ploeggenoot Chaves, zelf nam hij de roze trui over van Rohan Dennis. De verschillen daarachter bleven redelijk beperkt, een groepje met Dumoulin en Froome eindigde op 26 seconden.
Gelachen.quote:Cepeda. Trap nooit in Cepeda in de Giro, maar aangezien hij nog geen kans heeft gehad om tegen te vallen trappen we er nu toch nog in.
Je kan de Etna beter boycottenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:58 schreef Mykonos het volgende:
Ik ging deze flopshow missen, maar wegens treinproblemen rond Utrecht toch thuis vandaag, dus nu eis ik een spectaculaire etappe.
Bovenop is altijd beterquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb mijzelf bovenop de Etna best vermaakt.
Leuk duo, niets meer aan doen.quote:
Waarom niet, niemand die toch serieus verwacht dat ze gevaarlijk worden voor roze.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat ze geen vrijheid krijgen, wel begrijpelijk.
Wel een matig groepje wat ik op de ticker zie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Behoorlijk aantal vooruit toch wel
Villella kan op goede dag aardig omhoog. Taaramae, Mauri en Kamna zijn wel mooie namen denk ik. Maar of Keven veel ruimte krijgt vraag ik me afquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een matig groepje wat ik op de ticker zie.
De Spaanse Monfort misschien zelfs wel de beste klimmer. Maar ja, die kan niets, dus die gaat zeker niet winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Villella kan op goede dag aardig omhoog. Taaramae, Mauri en Kamna zijn wel mooie namen denk ik. Maar of Keven veel ruimte krijgt vraag ik me af
Sympathiek dat Jumbo iemand meestuurt. Jammer dat het Leemreize isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leemreize zit al aan zijn limiet lijkt het.
Had beter de obvious Keven/Tamaré gepakt ipv Gall.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:03 schreef hhh38 het volgende:
Dit begint een aardige verzameling nobuddies te worden
Ik heb alleen die obvious 2, denk niet dat dat heel sterk is. Ook vanwege 3 dure klassementsmannenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had beter de obvious Keven/Tamaré gepakt ipv Gall.
Tsja ik heb toch veel te veel klassementsmannen, in de hoop dat de vlucht klein zou zijn omdat ze veel renners niet te veel ruimte durven te geven. Maar dat lijkt voorlopig allerminst het geval.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die obvious 2, denk niet dat dat heel sterk is. Ook vanwege 3 dure klassementsmannen
Is nog niet gedaan he. Hele lange klim straksquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik heb toch veel te veel klassementsmannen, in de hoop dat de vlucht klein zou zijn omdat ze veel renners niet te veel ruimte durven te geven. Maar dat lijkt voorlopig allerminst het geval.
Ik ga tactisch qua keuze altijd af op dit soort ritten.
Ik denk dat ze dit wel op 6-8 minuten willen houden met een aantal aardige klimmers voorin. De vraag is alleen hoe hoog het tempo gaat zijn op de Etnaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik heb toch veel te veel klassementsmannen, in de hoop dat de vlucht klein zou zijn omdat ze veel renners niet te veel ruimte durven te geven. Maar dat lijkt voorlopig allerminst het geval.
Eens maar dan moet er wel een ploeg zin hebben om te rijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is nog niet gedaan he. Hele lange klim straks
Als ze 6 minuten op de Etna hebben, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit wel op 6-8 minuten willen houden met een aantal aardige klimmers voorin. De vraag is alleen hoe hoog het tempo gaat zijn op de Etna
Beetje in het rood maarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:11 schreef Sked het volgende:
Hij is erbij. Die gaat als eerste lossen straks.
Ach.quote:
Mijn CM wordt hier al aardig in de poep gereden ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
On other note: Pulleton mag wel gaan rijden
Of QSquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Mag Trek op kop de komende dagen, tenzij Lenny een flinke voorsprong pakt
Enige voordeel is dat zodra ze aanzetten je er 4 minuten af hebt, maar dit is echt helemaal niet leuk.quote:
Conti en Taaramae ook nog, onderling zal er wel al wat strijd zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, Mauri staat er nog voor ja, benieuwd of die z’n klimmersbenen kan hervinden
Godsammequote:
Dat wordt ook leuk voor die vluchtersritten die de komende twee weken nog komen, zo'n groep die de hele tijd op elkaar moet letten voor de roze truiquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Conti en Taaramae ook nog, onderling zal er wel al wat strijd zijn.
En Sinterklaas bestaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:43 schreef EinarBoe het volgende:
Mooie brug.
In het ideale scenario wordt de voorsprong 'gewoon' teruggebracht tot een minuutje of 3 richting de Etna en dan kan opeens alles weer.
Lenny plofte wel goed op klim vrijdag. Weet niet of hij wel de beste klimmer is hierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef Columbiafan het volgende:
Mocht de kopgroep het redden mag ik toch hopen dat mijn Lenny hier de rit gaat winnen? Voorsprong slinkt overigens wel vrij snel nu.
Je kunt toch ook wel leven met het vlaggetje van Mauri? Dan heb je meteen de twee grootste favorieten uit de kopgroep?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef Columbiafan het volgende:
Mocht de kopgroep het redden mag ik toch hopen dat mijn Lenny hier de rit gaat winnen? Voorsprong slinkt overigens wel vrij snel nu.
Dat is compleet ander werk dan een klim van 20+ kilometerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lenny plofte wel goed op klim vrijdag. Weet niet of hij wel de beste klimmer is hier
Natuurlijk maar je zoekt naar indicatiesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is compleet ander werk dan een klim van 20+ kilometer
Conti en Lopez zijn ook wel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel leven met het vlaggetje van Mauri? Dan heb je meteen de twee grootste favorieten uit de kopgroep?
Zo te zien denken Ineos en Bahrein er anders overquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je zoekt naar indicatiesTaaramae en Mauri zijn voor mij de favorieten. Pedro Lopez kan ook prima potje klimmen
Kunnen we hieruit de conclusie trekken dat Zwarte Piet ook bestaat?quote:
Eens maar kijken hoeverre ze het nu al dichtrijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo te zien denken Ineos en Bahrein er anders over
JP Lopez lijkt mij gewoon de beste klimmer. Maar winnen gaat die natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel leven met het vlaggetje van Mauri? Dan heb je meteen de twee grootste favorieten uit de kopgroep?
Juanpe*quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je zoekt naar indicatiesTaaramae en Mauri zijn voor mij de favorieten. Pedro Lopez kan ook prima potje klimmen
Ik houd het op Maxime. Of Francis.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit de conclusie trekken dat Zwarte Piet ook bestaat?
Ik vind dat ook pure domheid ja, dan kun je beter gewoon op 5 minuten al gaan rijden, het is niet alsof er dan ineens vluchters komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lijkt mij gewoon om de voorsprong enigszins te controleren/beperken?
Al weet je het ook maar nooit wat ploegen willen. Verbaas mij er zo vaak over hoe gemakkelijk er 10 minuten worden gegeven in 10/15 kilometer om vervolgens de halve ploeg op te roken in de rest van de etappe.
Als het gat heel groot is, zeg 10 minuten, dan slinkt de voorsprong altijd heel snel zodra het peloton het tempo wat opschroeft - de afstand blijft misschien wel gelijk maar de tijd die nodig is om die afstand af te leggen neemt significant af. Als je dan een paar kmpu harder gaat fietsen ben je zo 2-3 minuten van de voorsprong kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef Columbiafan het volgende:
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Als het gat heel groot is, zeg 10 minuten, dan slinkt de voorsprong altijd heel snel zodra het peloton het tempo wat opschroeft - de afstand blijft misschien wel gelijk maar de tijd die nodig is om die afstand af te leggen neemt significant af. Als je dan een paar kmpu harder gaat fietsen ben je zo 2-3 minuten van de voorsprong kwijt.
Sprinten met Bilbao op laatste vlakke meters.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Bahrain voor de ritzege wil gaan.
Dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:00 schreef TheArt het volgende:
Mareczko is gelost uit het peloton volgens de RAI
Ik snap hier niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Als het gat heel groot is, zeg 10 minuten, dan slinkt de voorsprong altijd heel snel zodra het peloton het tempo wat opschroeft - de afstand blijft misschien wel gelijk maar de tijd die nodig is om die afstand af te leggen neemt significant af. Als je dan een paar kmpu harder gaat fietsen ben je zo 2-3 minuten van de voorsprong kwijt.
21 = 5quote:
Ik ga voor Poels.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sprinten met Bilbao op laatste vlakke meters.
Maar Lotto deed al mee toen er olifanten in plaats van fietsen de Alpen overstakenquote:
Tenzij er nog een ploeg echt denkt voor de dagzege te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja het zal wel hierbij blijven. Gewoon beetje stabiel houden
Maar dat kun je ook zeggen over b.v. Jumbo, Movistar, AG2R.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar Lotto deed al mee toen er olifanten in plaats van fietsen de Alpen overstaken
Als STEEF alle voorgangers van Jumbo meetelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook zeggen over b.v. Jumbo, Movistar, AG2R.
Dat kan nog steeds prima.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er nog een ploeg echt denkt voor de dagzege te kunnen gaan.
Ja, maar dan moeten ze het gat niet stabiel houden natuurlijkquote:
Ik snap wel wat je bedoelt. Door de voorsprong in tijd aan te duiden is die sterk afhankelijk van de snelheid van beide groepen, dezelfde voorsprong in afstand is met 30km/u 2x zo groot in tijd als met 60km/u.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het is nu wel dalend, komt nog vlak stukje waar je meer kan goedmakenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze het gat niet stabiel houden natuurlijk
Waarom zou hij dat niet doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Als STEEF alle voorgangers van Jumbo meetelt.
Ik ben teruggegaan tot het eerste jaar met Jumbo in de naam en dan kom ik maar tot 4 etappe-overwinningen (Van Emden, Battaglin en Roglic 2x), dus ik neem aan dat ie alle voorgangers meeneemtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Als STEEF alle voorgangers van Jumbo meetelt.
Ja weet ik veel.quote:
Sowieso deed Rabo in het verleden ook een aantal keer niet mee toch? Toen het nog niet verplicht was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan tot het eerste jaar met Jumbo in de naam en dan kom ik maar tot 4 etappe-overwinningen (Van Emden, Battaglin en Roglic 2x), dus ik neem aan dat ie alle voorgangers meeneemt
Geen idee, toen keek ik nog nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso deed Rabo in het verleden ook een aantal keer niet mee toch? Toen het nog niet verplicht was.
2x Menchov en 1x Weening sowieso in de latere Rabotijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan tot het eerste jaar met Jumbo in de naam en dan kom ik maar tot 4 etappe-overwinningen (Van Emden, Battaglin en Roglic 2x), dus ik neem aan dat ie alle voorgangers meeneemt
Klopt. End jaren negentig onder andere meerdere malen op rij, maar ik geloof in 2001 ook nog eens. Vooral eind jaren negentig, de jaren dat er hele ploegen Italianen en ook wel eens complete Spaanse ploegen opdoken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso deed Rabo in het verleden ook een aantal keer niet mee toch? Toen het nog niet verplicht was.
Niet meer voor te stellen inderdaad. Zit even terug te kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. End jaren negentig onder andere meerdere malen op rij, maar ik geloof in 2001 ook nog eens. Vooral eind jaren negentig, de jaren dat er hele ploegen Italianen en ook wel eens complete Spaanse ploegen opdoken.
Dat doen ze wel vaak. Hopelijk is het slechts standaardgedrag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef TheArt het volgende:
De kans lijkt me op dit moment 99% dat Yates de Giro verliest vandaag. Je zit niet voor je lol constant achterin en soms zelfs in je eentje achter het peloton.
Ik vind het in ieder geval erg interesssant, Kämna lijkt me nu toch eindelijk echt door te breken. Het is mijns inziens dan ook de beste renner in de kopgroep. Of ie de beste klimmer is durf ik ook wel te betwijfelen, al heeft hij in ieder geval het potentieel. Het feit dat ie afgelopen zaterdag voor het eerst sinds de Vuelta van '17 top 10 reed in een tijdrit doet alleszins het beste verhopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel positief voor Kelderman, die op deze manier lachend de Giro gaat winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat doen ze wel vaak. Hopelijk is het slechts standaardgedrag.
Haat-liefde verhouding voor Yates met de Etna.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef TheArt het volgende:
De kans lijkt me op dit moment 99% dat Yates de Giro verliest vandaag. Je zit niet voor je lol constant achterin en soms zelfs in je eentje achter het peloton.
Het is wel een afmaker als ie een kopgroep zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval erg interesssant, Kämna lijkt me nu toch eindelijk echt door te breken. Het is mijns inziens dan ook de beste renner in de kopgroep. Of ie de beste klimmer is durf ik ook wel te betwijfelen, al heeft hij in ieder geval het potentieel. Het feit dat ie afgelopen zaterdag voor het eerst sinds de Vuelta van '17 top 10 reed in een tijdrit doet alleszins het beste verhopen.
Verorber.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar drink je het of eet je het?
De normale Rapha shirtjes zijn al 150 euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Dat nieuwe EF-shirt kost 195 euro zag ik net...
Linkje naar verkoopsite?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Dat nieuwe EF-shirt kost 195 euro zag ik net...
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:29 schreef Columbiafan het volgende:
Dat zou natuurlijk dodelijk zijn voor de kopgroep.
Tsja, hij heeft nog net geen...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mauri is fan van FC de Kampioenen.![]()
Komt goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat het erg krap gaat worden voor de vluchters.
Alleen als het volledig tegen de verwachting gaat vlammen op de Etna.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
2,5/3 minuten aan de voet volstaat normaal gesproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
Mocht Yates er vroeg doorheen zakken kan het nog wel krap worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
2,5/3 minuten aan de voet volstaat normaal gesproken.
Waar heeft Tanny Dobbelaar gekoerst dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft iemand zijn boekje wel eens gelezen? Bij Trouw waren ze geen fan.
Waarschijnlijk een bingo, niet een abandon.quote:
Ik bedoel dat we die term af kunnen strepen van de bingokaart, er is vast niets met hem aan de handquote:
Die Belgen die aan de knoppen zitten, die komen zeker uit Walloniëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Gaat lekker met de beelden. We zijn duidelijk in Zuid-Italië.
Met komst van Belgen zou het opgelost moeten zijn... Niet dusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Gaat lekker met de beelden. We zijn duidelijk in Zuid-Italië.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Belgen die aan de knoppen zitten, die komen zeker uit Wallonië
Heeft ook met het bereik te maken lijkt me?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met komst van Belgen zou het opgelost moeten zijn... Niet dus
Met Italiaanse roots? Vroeger in de mijnen, nu aan de knoppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Belgen die aan de knoppen zitten, die komen zeker uit Wallonië
Ontspan vriend, ontspanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:00 schreef Columbiafan het volgende:
Erg vervelend dat ontbreken van de resterende kilometers en het tijdsverschil.
Eerder vandaag ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:53 schreef franklop het volgende:
Een Bora man gevallen en het is niet Kelderman
Rickaert gebruikt het niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgensmij gebruiken ze Alpecin omdat het de sponsor van hun ploeg is.
Linkje? In navolging van Boom en Terpstra, al hebben die geen wielen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Steven184 het volgende:
Wisten trouwens dat onze bijna wereldkampioen zijn eigen wielen en kledingmerk is begonnen?
Staat het hoogst in de PCS-climbers ranking!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:04 schreef The_Undertone het volgende:
Dit lijkt me een tikje overmoedig van Oldani
Doelt ie niet op Lazer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Linkje? In navolging van Boom en Terpstra, al hebben die geen wielen.
Ik kan me voorstellen dat alleen ongelukkig getrouwde mannen vrijwillig naar NFL-wedstrijden kijken ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er was een tijd dat je tijdens NFL wedstrijden op ESPN ieder reclameblok (en dat zijn er nogal wat) een second love reclame kreeg (ben jij gelukkig getrouwd, wij ook, second love), dan valt de reclame herhaling nu bij de Giro nog mee.
Gewoon anticiperen toch? Als hij niets probeert wint hij sowieso niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:04 schreef The_Undertone het volgende:
Dit lijkt me een tikje overmoedig van Oldani
Hersenbeschadigde mannenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat alleen ongelukkig getrouwde mannen vrijwillig naar NFL-wedstrijden kijken ja.
Mensen in de dwangverpleging.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat alleen ongelukkig getrouwde mannen vrijwillig naar NFL-wedstrijden kijken ja.
Rijdt zich dood tegen de wind inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon anticiperen toch? Als hij niets probeert wint hij sowieso niet.
https://leezer-bikegear.nl/quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://leezer-bikegear.nl/quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat ze daarachter alleen maar naar elkaar gaan kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Rijdt zich dood tegen de wind in
Relax man! Komt wel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Moeten er nu wel echt wat vaart in brengen.
450, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag hartslag van Columbiafan live in beeld
Is meer dan genoeg. Niemand gaat echt rijden vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:11 schreef Faraday01 het volgende:
4,5 minuut is voor de rest van de kopgroep niet heel veel
Wel wind tegen ja maar lijkt me dat er wel 3 mannetjes het gaan overlevenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:11 schreef Faraday01 het volgende:
4,5 minuut is voor de rest van de kopgroep niet heel veel
quote:
quote:Na vier deelnames aan de Tour de France, plaatste ik in 2020 een punt achter mijn proffesionele carrière.
Focus lijkt vooral op de wielen te liggen begreep ik van mijn lokale fietsenboer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de markt van wielerkleding wel verzadigd is.
Die gaat nog eens een lawine veroorzaken als ze op een besneeuwde berg finishenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mauri schokt zich een weg naar boven
Niet over sneeuw beginnen tijdens de Giro, ligt nog steeds gevoelig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Die gaat nog eens een lawine veroorzaken als ze op een besneeuwde berg finishen
Daar reken ik wel op. Eesti tipp!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:16 schreef Szura het volgende:
Gezien het jaar van Wanty gaat Tamaree dit hele zootje straks oprollen
Maar goed dat Krachtwijk er niet bij isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Die gaat nog eens een lawine veroorzaken als ze op een besneeuwde berg finishen
Bert begint steeds vaker wartaal uit te slaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens Contador kon Van der Poel wel eens podium gaan rijden (lol)
Stukje BSEquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Bert begint steeds vaker wartaal uit te slaan.
Kapoet. Zei Lul Jeroen net.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is kilometerteller en tijdsverschil gebleven
Het is inderdaad godgeklaagd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is kilometerteller en tijdsverschil gebleven
Vd Poel wil het zelf niet en ik geloof dat hij zich zelf niet vertrouwt in de bergen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens Contador kon Van der Poel wel eens podium gaan rijden (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |