Het lijken eerder Russenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je een bataljon polen ingehuurd
Ditquote:Op maandag 9 mei 2022 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde. Of ik wijk uit naar een ander plek op Fok waar ik me niet irriteer.
Weet ik niet. Maar het gaat wel snel allemaal.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jeeminee joh. Slopen, zeg dat wel. Lopen ze op schema, enig idee?
Mooi eindresultaat zo,quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi eindresultaat zo,
je krijgt morgen te horen dat je er zo weer in mag
Is prima (afgezien van een kapotte magnetron)quote:Op maandag 9 mei 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is je tijdelijke onderkomen? Kun je daar blijven als het mis gaat?
Daar lijkt het wel op idd.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat die etage nog wel op de plannen? Krijg je niet gewoon een hele hoge begane grond
Ik erger me hier niet of nauwelijksquote:Op maandag 9 mei 2022 20:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Blijf hier gewoon joh ik vind je een toffe vent
Die lopen er ook bij ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je een bataljon polen ingehuurd
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me ietwat irriteer ben ik sowieso pleite, irl al genoeg irritatie dus online mot ik dat niet
Idem dito hierquote:Op maandag 9 mei 2022 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde. Of ik wijk uit naar een ander plek op Fok waar ik me niet irriteer.
Ja best wel. Maar mijn spullen die er nog staan zijn goed afgedekt.quote:
quote:
Vertel!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat lopen er hier enge mensen op fok rond
Een aantal zijn zelfs mod.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat lopen er hier enge mensen op fok rond
Ik doe niet aan dm of wat dan ook en als enge users hier langs willen komen doe maarquote:
Jij kan ze allemaal aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dm of wat dan ook en als enge users hier langs willen komen doe maar
Maar jij bent ook niet eng.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dm of wat dan ook en als enge users hier langs willen komen doe maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |