Ik heb die tijd geen enkele gehad,nu krijg ik ze bijna gratis.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !! Mijn laatste bans duurden allemaal maaaaanden![]()
Toen kreeg ik niet zoveel bans
Jij bent biet zo lief dusquote:Op maandag 9 mei 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !! Mijn laatste bans duurden allemaal maaaaanden![]()
Toen kreeg ik niet zoveel bans
Ze zijn er nu een stuk sneller meequote:Op maandag 9 mei 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die tijd geen enkele gehad,nu krijg ik ze bijna gratis.
Dat was snelquote:Op maandag 9 mei 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die tijd geen enkele gehad,nu krijg ik ze bijna gratis.
Kan ik , ik heb alleen geen schaatsen meerquote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan jij schaatsten zomaar een vraag tussendoor
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan jij schaatsten zomaar een vraag tussendoor
Ok dat noteer ik evenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan ik , ik heb alleen geen schaatsen meer
Jeeminee joh. Slopen, zeg dat wel. Lopen ze op schema, enig idee?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
Hoe is je tijdelijke onderkomen? Kun je daar blijven als het mis gaat?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
Ik ook nog nooit. Boks Koeneloen!quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben te aardig, heb nog nooit een ban gehad
Staat die etage nog wel op de plannen? Krijg je niet gewoon een hele hoge begane grondquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
Wat ook een kneuzenmuur.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
Dacht ik ook, maar eens overkomt het je ...quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben te aardig, heb nog nooit een ban gehad
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar eens overkomt het je ...
Als ik me ietwat irriteer ben ik sowieso pleite, irl al genoeg irritatie dus online mot ik dat nietquote:
Heb je een bataljon polen ingehuurdquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
Nou zeg datquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 4
[ afbeelding ]
Slopen kunnen ze wel
Ik ben hetzelfdequote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me ietwat irriteer ben ik sowieso pleite, irl al genoeg irritatie dus online mot ik dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |