quote:Op maandag 9 mei 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
als mensen niet kunnen zingen of niet toonvast zijn dan is dat wel drama ja
Ik weet.quote:
Ik heb klassieke lessen gehad, en in blues, reggae /rock bandjes gezeten.quote:
Cool!quote:Op maandag 9 mei 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb klassieke lessen gehad, en in blues, reggae /rock bandjes gezeten.
Heb ook wel workshops gedaan, scat zingen o.a
Heb veel op jamsessions gezongen. En thuis ben ik weer bezig met lessen voor mezelf
quote:
Dat stukje lef krijgen herken ik wel ,. maar eigenlijk moet je in alles schijt hebben , vooral als je iets leuk vindquote:
Ik heb altijd de vreemde gewoonte dat ik ontzettend nodig moet schijten voor ik in bad ga. Dat vind ik ontzettend vervelend.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:12 schreef SpecialK het volgende:
Ik zing altijd voordat ik het bad in ga een liedje. Om de badgoden te sussen.
En dat werkt elke keer?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:12 schreef SpecialK het volgende:
Ik zing altijd voordat ik het bad in ga een liedje. Om de badgoden te sussen.
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb altijd de vreemde gewoonte dat ik ontzettend nodig moet schijten voor ik in bad ga. Dat vind ik ontzettend vervelend.
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat stukje lef krijgen herken ik wel ,. maar eigenlijk moet je in alles schijt hebben , vooral als je iets leuk vind
Tot nu toe hebben ze me met rust gelaten dus dat werkt prima.quote:
Dat is mooi danquote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze me met rust gelaten dus dat werkt prima.
Niks verontrustender te bedenken dan in bad gemolsteerd te worden door onstoffelijke entiteiten.quote:
Lekker bezigquote:Op maandag 9 mei 2022 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is gewoon grappig om in KLB te ranten
Tja daarom badder ik nietquote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niks verontrustender te bedenken dan in bad gemolsteerd te worden door onstoffelijke entiteiten.
Hier ben ik altijd vriendelijk en mezelf maar in KLB kan ik ff los gaanquote:
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier ben ik altijd vriendelijk en mezelf maar in KLB kan ik ff los gaan
Beter daar dan dingen stuk gooien etcquote:Op maandag 9 mei 2022 19:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier ben ik altijd vriendelijk en mezelf maar in KLB kan ik ff los gaan
Dingen stuk gooien heeft geen nutquote:Op maandag 9 mei 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter daar dan dingen stuk gooien etc
Moet je ook weer opruimenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dingen stuk gooien heeft geen nut
Die vogeltjesdans de zogenaamde held daar durft niks tegen mij te zeggen en die mods zijn ook allemaal koekebakersquote:
Dat laatste vind ik eigenlijk wel meevallen , ik vind het toffe modjes daar.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die vogeltjesdans de zogenaamde held daar durft niks tegen mij te zeggen en die mods zijn ook allemaal koekebakers
Ik heb mezelf teruggetrokken naar 40 +quote:Op maandag 9 mei 2022 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik eigenlijk wel meevallen , ik vind het toffe modjes daar.
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mezelf teruggetrokken naar 40 +
Kunnen wel toch? Maar ik denk niet dat ze dat doen neequote:Op maandag 9 mei 2022 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier kunnen die klb mongolen niet komen
Dan krijgen ze met mij temakenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kunnen wel toch? Maar ik denk niet dat ze dat doen nee
Ja joh, die ene blauwe toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hebben we hier nog wel een mod ik weet het niet meer
Nou ik zou er geen paard op weddenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier kunnen die klb mongolen niet komen
Ja maar ik kom daar ook nooit.quote:
KLB. Oh herstel gister nogquote:
quote:
Oh echt? Nee dat weet ik niet meer, wel dat ik je al een tijdje ken op fokquote:Op maandag 9 mei 2022 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet je de utopia sc nog wij waren de eerste
Uto char waren wij bij topic 1 bij zo ben ik ook op fok gekomenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Nee dat weet ik niet meer, wel dat ik je al een tijdje ken op fok
Trollen is daar wel vermakelijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit daar tegenwoordig weleens te trollen niet veel
De sc van die RLS waren vaak leuker dan de cos. Dat weet ik wel, en bij de laatste BB zie je het verval. Geen hond weet wat een sc isquote:Op maandag 9 mei 2022 20:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Uto char waren wij bij topic 1 bij zo ben ik ook op fok gekomen
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Uto char waren wij bij topic 1 bij zo ben ik ook op fok gekomen
Toen er daar gedonder kwam zei een mod ga maar naar 40+.quote:
Foxsquote:Op maandag 9 mei 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn ui is ook gemaakt door een Utopia cosser ik weet de naam niet meer
Zo ben ik ook naar 40+ gegaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen er daar gedonder kwam zei een mod ga maar naar 40+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |