quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen.
Hier te moe voor woorden. Vanavond Zeeman confronteert kijken
Goedenavondquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:07 schreef Snowsquall het volgende:
Jaaaaaaa, ich bin wieder da![]()
![]()
Nu ff eerst wat eten en de koffer uitpakken
Ha liefste, wat fijn dat je er weer bent. Ik had je even uit de lijst gehaald omdat je anders al die alerts moest wegklikken bij thuiskomst. Eerst maar even bijkomen jij en genieten van mooie herinneringenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:07 schreef Snowsquall het volgende:
Jaaaaaaa, ich bin wieder da![]()
![]()
Nu ff eerst wat eten en de koffer uitpakken
Avond meis. Lekker rustig aandoen en genieten van je avondquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen.
Hier te moe voor woorden. Vanavond Zeeman confronteert kijken
Beentjes zijn vooruit, televisie staat aan, boekje op schoot. Komt goedquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond meis. Lekker rustig aandoen en genieten van je avond
Ah! Dat is mooi! Hoop dat het wederzijds is Oost!quote:Op maandag 16 mei 2022 21:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedenavond.
Ik ben verliefd geworden.
Het is zelfs beetje benauwd in huis. Dat verwacht je in de zomer, maar nu dus al.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:54 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt alweer aardig warm op mijn zolderkamertje...
Ik heb boven de airco aangezet, 28,5 graden was het daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zelfs beetje benauwd in huis. Dat verwacht je in de zomer, maar nu dus al.
Mijn slaapkamer ligt gelukkig op het noorden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb boven de airco aangezet, 28,5 graden was het daar.
Hier ook! Echt benauwdig.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb boven de airco aangezet, 28,5 graden was het daar.
Bofferdquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer ligt gelukkig op het noorden.
Goedemorgen liefstequote:
Neuhh, nog niet, gister om 0u00 slapen en was om 7u30 weer wakker, prima geslapenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen liefsteGeen last van een jetlag? Hoe was je vakantie, heb je genoten en was het een mooi weerzien met je zus en haar gezin?
Hey Snowquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Neuhh, nog niet, gister om 0u00 slapen en was om 7u30 weer wakker, prima geslapen![]()
Nu weer het ritme vd dag hier aannemen is de beste en snelste oplossing.
Heb in het vliegtuig kunnen slapen, we vertrokken maandagavond 23u20 uit Canada(in NL Di 5u20) en kwamen Dinsdagmiddag hier aan in NL
Ja was erg gezellig, nwe huis van beide nichtjes gezien en kind van zowel mn nicht(6mnd) en neef(3jr) gezien en de CN Tower want die had ik nog nooit gezien ondanks dat ik al een keer of 20 in Canada ben geweestHet is daar beter toeven dan hier met de luchtvochtigheid 22% tov 60% of meer hier
![]()
Gaat prima nu, vrijdag weer even bloed prikken en kijken wat de waardes zijn..
Ja, dat is blijkbaar het beste, weer gewoon terug naar het ritme van de dag. Fijn dat je goed geslapen hebt. Wat leuk dat je de kleintjes nu ook eens hebt gezien, dan ben je dus al oudoomquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Neuhh, nog niet, gister om 0u00 slapen en was om 7u30 weer wakker, prima geslapen![]()
Nu weer het ritme vd dag hier aannemen is de beste en snelste oplossing.
Heb in het vliegtuig kunnen slapen, we vertrokken maandagavond 23u20 uit Canada(in NL Di 5u20) en kwamen Dinsdagmiddag hier aan in NL
Ja was erg gezellig, nwe huis van beide nichtjes gezien en kind van zowel mn nicht(6mnd) en neef(3jr) gezien en de CN Tower want die had ik nog nooit gezien ondanks dat ik al een keer of 20 in Canada ben geweestHet is daar beter toeven dan hier met de luchtvochtigheid 22% tov 60% of meer hier
![]()
Gaat prima nu, vrijdag weer even bloed prikken en kijken wat de waardes zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |