quote:“Je moet rauwe kip nooit wassen! Je verwijdert er namelijk geen schadelijk bacteriën mee. Wat je wel doet is de bacterie van de kip door je keuken verspreiden.” Water zal namelijk door je keuken spetteren en het sap van de rauwe kip wordt verplaatst naar het aanrecht en je gootsteen.
Toch wel eerst met loog en dan naspoelen met mierenzuur?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:56 schreef Cockwhale het volgende:
Ik was die kipfiletjes van je ma zonder meer.
Zou jouw kippetje wel even wassenquote:Op maandag 9 mei 2022 18:04 schreef puzziepie het volgende:
Wier welke![]()
Maar nee, als ik kip eet was ik em niet
Ha die Geerdquote:
Niet je kip met azijn wassen...quote:Op maandag 9 mei 2022 17:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-voedselvergiftiging
Mensen wier welke Kip wassen
Was jij je kipfilets voor het bakken?
[poll=4052]
Bakken met een vleugje azijn wordt de kip lekker zacht vanquote:
Iemands maagzuur en spijsvertering zal maar niet meer zo goed werken en dan groeien er maden uit dat stukje filetquote:
Hé lekker bezig stokkiequote:Op maandag 9 mei 2022 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Iemands maagzuur en spijsvertering zal maar niet meer zo goed werken en dan groeien er maden uit dat stukje filet
Puzzie puzzie miauw miauw.quote:
Jij begint over madenquote:Op maandag 9 mei 2022 18:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzzie puzzie miauw miauw.
Het filet kan ook in een kom van sojasaus of saus naar keuze baden voordat het wordt gebakken.
Ik kreeg ooit een keer van BNN meelwormen opgestuurdquote:
Of je koopt gewoon kwaliteitskip die niet gevuld is met 50% waterquote:Op maandag 9 mei 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bakken met een vleugje azijn wordt de kip lekker zacht van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |