HOE DAN JESAAASSquote:Op maandag 9 mei 2022 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bedenk me net dat ik voor morgenavond een afspraak heb gemaakt ergens![]()
Niet bij nagedacht...
NEPFAN!quote:Op maandag 9 mei 2022 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag op een festival, ook handig
Nederland heeft geen budget, dat is toch algemeen bekend. Wij moeten het doen met 100K ofzo voor ALLES. Zweden klapt er gewoon paar miljoen tegenaan of Rusland etc etc. 100k is echt niks.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:02 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop toch wel dat er eens een jaar komt waar we niet voor een 'understated' performance gaan. Helemaal uitpakken! Nu moet een nummer daar natuurlijk wel omvragen. Maar ook met een nummer als Arcade en De Diepte had een iets meer visuele performance gekund zonder meteen met pyro te komen.
Als ik denk aan de Outlaws en de Evols en de diverse andere stagings is dit sowieso allemachtig classy. Liever dan nét iets te weinig voor sommigen dan te veel. Ze wilden dat het echt om haar en haar lied gaat. En als S10 dat wilde is dit de perfecte staging.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:02 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop toch wel dat er eens een jaar komt waar we niet voor een 'understated' performance gaan. Helemaal uitpakken! Nu moet een nummer daar natuurlijk wel omvragen. Maar ook met een nummer als Arcade en De Diepte had een iets meer visuele performance gekund zonder meteen met pyro te komen.
Outlaw wat een plaat blijft datquote:Op maandag 9 mei 2022 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik denk aan de Outlaws en de Evols en de diverse andere stagings is dit sowieso allemachtig classy. Liever dan nét iets te weinig voor sommigen dan te veel. Ze wilden dat het echt om haar en haar lied gaat. En als S10 dat wilde is dit de perfecte staging.
Ja, mij ook. Want jij weet hoe dol ik ben op het lied van Portugal maar die staging doet me nou echt geen fuck. Helaas.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:03 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan gaat ie wel janken bij Portugal, echt, iemand moet me dit uitleggen.
Mijn nummer een. Het is gewoon een warm dekentje om naar die samenzang te luisteren. De meest troostende inzending ofzoquote:Op maandag 9 mei 2022 16:03 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan gaat ie wel janken bij Portugal, echt, iemand moet me dit uitleggen.
Vind helemaal niks, maar UK vind ik ook niks (meer irritant zelfs).quote:Op maandag 9 mei 2022 16:05 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Mijn nummer een. Het is gewoon een warm dekentje om naar die samenzang te luisteren. De meest troostende inzending ofzo
Komt omdat de zon weinig schijnt in Italie.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:05 schreef Momo het volgende:
Als ik zo de optredens foto's zie zijn er wel veel donkere stagings dit jaar, of valt dat mee?
Ja maar ze worden best goed afgewisseld op zich vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:05 schreef Momo het volgende:
Als ik zo de optredens foto's zie zijn er wel veel donkere stagings dit jaar, of valt dat mee?
Oh ik steun S10 en team ook wel in de beslissing. Het is meer een wens die ik uitspreek voor de komende jaren!quote:Op maandag 9 mei 2022 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik denk aan de Outlaws en de Evols en de diverse andere stagings is dit sowieso allemachtig classy. Liever dan nét iets te weinig voor sommigen dan te veel. Ze wilden dat het echt om haar en haar lied gaat. En als S10 dat wilde is dit de perfecte staging.
Zal er toch meer budget gebruikt moeten gaan worden. Die 100k is dus ook voor de vluchten, hotels, etc etc dat is echt peanuts en zo op.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Oh ik steun S10 en team ook wel in de beslissing. Het is meer een wens die ik uitspreek voor de komende jaren!
Qua lied en stemmen staat het ook in mijn top 5. Maar de staging haalt het niet op voor mij. Integendeel. Dat doet S10 echt beter imho. (En ik kan dat onbevooroordeeld zeggen want ik ben echt DOL op Maro en haar lied).quote:Op maandag 9 mei 2022 16:05 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Mijn nummer een. Het is gewoon een warm dekentje om naar die samenzang te luisteren. De meest troostende inzending ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |