SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde gisteren dat dus de helft van de "clubkaarten" via de club zelf verkocht worden en de helft door de UEFAquote:Op maandag 9 mei 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
3000 kaarten maar, wow dat is wel heel weinig en een vreemde verdeling
Je kunt trouwens bij Reijngoud ook gewoon zonder reservering op schermen kijken geloof ik. Heb je alleen geen tafel.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon geen leuke TT maat, slaat nergens op.
Past prima bij de vorige dooddoeners.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah oké, ik ook niet hoor, had gereserveerd daar voor Feyenoord-Ajax maar dat mocht plots niet van het OMT.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt trouwens bij Reijngoud ook gewoon zonder reservering op schermen kijken geloof ik. Heb je alleen geen tafel.
(ik wist dat niet, want ben er tijdens Feyenoord nog nooit geweest)
Post #22 nieuwe TT.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedereen is autist.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp niet waarom je perse met andere mensen naar die wedstrijd zou willen kijken. Wat gaat er boven het comfort van de woonkamer? Of je moet zin hebben de tactische bespiegelingen van stomdronken mensen aan te willen horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 17:09:02 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |