SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde gisteren dat dus de helft van de "clubkaarten" via de club zelf verkocht worden en de helft door de UEFAquote:Op maandag 9 mei 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
3000 kaarten maar, wow dat is wel heel weinig en een vreemde verdeling
Je kunt trouwens bij Reijngoud ook gewoon zonder reservering op schermen kijken geloof ik. Heb je alleen geen tafel.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon geen leuke TT maat, slaat nergens op.
Past prima bij de vorige dooddoeners.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah oké, ik ook niet hoor, had gereserveerd daar voor Feyenoord-Ajax maar dat mocht plots niet van het OMT.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt trouwens bij Reijngoud ook gewoon zonder reservering op schermen kijken geloof ik. Heb je alleen geen tafel.
(ik wist dat niet, want ben er tijdens Feyenoord nog nooit geweest)
Post #22 nieuwe TT.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedereen is autist.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp niet waarom je perse met andere mensen naar die wedstrijd zou willen kijken. Wat gaat er boven het comfort van de woonkamer? Of je moet zin hebben de tactische bespiegelingen van stomdronken mensen aan te willen horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 17:09:02 ]
Europees ben ik altijd van plan om alles te gaan. Tenzij zelf een keer op vakantie, of tenzij de dagen op zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs @:ZKA zou niet thuis kijken.
Geniet ervan. Ga morgen ook wel klaarzitten, nog nooit in Albanië geweest dus zou mooi zijn om mee te maken. Plus speciaalbier uit Albanië is ook een dikke prima om af te strepen @Lenny_Leonard @ThePlaneteerquote:Op maandag 9 mei 2022 19:09 schreef ZKA het volgende:
[..]
Europees ben ik altijd van plan om alles te gaan. Tenzij zelf een keer op vakantie, of tenzij de dagen op zijn.
Albanie wordt m’n 50e land wat ik bezoek 😁
Als in dit seizoen nog in actie? Kan me niet voorstellen dat ie nog gaat keepen eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Volgens Rijnmond gaat het beter dan verwacht met Bijlow trouwens
🥇🤝 @:zka
Genot. Zometeen eens even bekijkenquote:
Het zijn 25 minuten lang beelden van mensen die in de bus zitten en/of in een vliegtuig stappenquote:
Lijkt me sterk dat ze 25 minuten vol kunnen maken zonder traangasgranaten in een shot verstoptquote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn 25 minuten lang beelden van mensen die in de bus zitten en/of in een vliegtuig stappen
Ach, SBS6 zendt ook urenlang een haardvuur uit dus dan is dit een stuk beterquote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn 25 minuten lang beelden van mensen die in de bus zitten en/of in een vliegtuig stappen
Nederlands elftal heb je nog in juni, misschien richt hij zich daar op?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als in dit seizoen nog in actie? Kan me niet voorstellen dat ie nog gaat keepen eigenlijk.
Lijkt mij sowieso normaal dat je met Marciano blijft keepen nu, die zit in het ritme en Bijlow heeft er wel een handje van om de eerste wedstrijd na zijn blessure een grote fout te maken (wat ook nooit zo gek is).quote:Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als in dit seizoen nog in actie? Kan me niet voorstellen dat ie nog gaat keepen eigenlijk.
Albanië is top. Al afgehandeld.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ga morgen ook wel klaarzitten, nog nooit in Albanië geweest dus zou mooi zijn om mee te maken. Plus speciaalbier uit Albanië is ook een dikke prima om af te strepen @:lenny_leonard @:theplaneteer
Bedankt voor de info man. Heb je ook al meer info over Dessers toevallig? En weet je of Europese inkomsten al meteen geherinvesteerd mogen worden?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:41 schreef ZKA het volgende:
https://twitter.com/feyen(...)ikTCtkxnZ1BFybCNMuKw
Er is één persoon (dicht op de directie) die eigenhandig die ¤4m voor Dessers wil lappen. Alleen intern is er nog verdeeldheid. Ik weet welke jonge spits ze op dit moment aan het bekijken zijn, maar Bozenik moet eerst verkocht worden. Ik weet niet op welke beslissing ze gaan uitkomen. We gaan het zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info man. Heb je ook al meer info over Dessers toevallig? En weet je of Europese inkomsten al meteen geherinvesteerd mogen worden?
Maar Bozenik is volledig afgeschreven toch? Lijkt mij vreemd als je daar nog een transfersom voor krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef ZKA het volgende:
[..]
Er is één persoon (dicht op de directie) die eigenhandig die ¤4m voor Dessers wil lappen. Alleen intern is er nog verdeeldheid. Ik weet welke jonge spits ze op dit moment aan het bekijken zijn, maar Bozenik moet eerst verkocht worden. Ik weet niet op welke beslissing ze gaan uitkomen. We gaan het zien.
hij is ook transfervrij toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo is er leuk voor erbij, meer niet. Hoeft van mij ook niet zo, Dessers daarentegen moet je nu gewoon altijd halen.
Klopt, maar ben vooral niet zo kapot van die jongen. Heb ik liever een Linssen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij is ook transfervrij toch?
goedkope gok, wel ajax/buiten-eu salaris
Bijzonder, een investeerder juist op dit moment. Bozenik lijkt me hooguit nog een paar ton op te leveren.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:44 schreef ZKA het volgende:
[..]
Er is één persoon (dicht op de directie) die eigenhandig die ¤4m voor Dessers wil lappen. Alleen intern is er nog verdeeldheid. Ik weet welke jonge spits ze op dit moment aan het bekijken zijn, maar Bozenik moet eerst verkocht worden. Ik weet niet op welke beslissing ze gaan uitkomen. We gaan het zien.
linssen moet lekker naar japan gaanquote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ben vooral niet zo kapot van die jongen. Heb ik liever een Linssen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |