Ja, ditquote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begreep het zo dat Wendy aan het huilen was omdat ze het triest vond voor Rob dat hij zo'n gevoelig liedje voor haar gezongen had terwijl ze niet van hem hield. M.a.w. ze huilde juist omdat ze niets voor hem voelde.
Dat van tijd geven is op zich niet verkeerd, maar haar timing van meedoen aan BzV is dat dan wel. Ze is tijdens de opnames er overduidelijk niet klaar voor geweest. Wie weet straks in de terugblik zien we een heel andere Janine.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef JanGroen het volgende:
Janine kan haar negatieve ervaring uit het verleden v.w.b. haar stukgelopen relatie niet zomaar “opzij zetten”. Dat kost tijd. Daarom heeft ze dat ook zo gevraagd aan Sander: “Wil je mij die tijd geven?”.
Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.
Rob komt op mij over als een seriemoordenaar/verkrachter en Sander moet eens ophouden met dat eeuwige enge grijnzen.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef Injetta het volgende:
Die Rob is echt heel griezelig en waarom zegt in zijn omgeving niemand dat hij niet kan zingen? Verder begrijp ik helemaal niets van die Wendy. Die laat zich al zoenen en vreselijke sentimentele gedoe welgevallen terwijl ze zegt niets voor Rob te voelen en weet dat dat ook nooit zal gebeuren. Ze gaat notabene nog zitten janken van ontroering bij dat lied van Rob. Waarom gaat ze overal in mee? Dat wordt een grote teleurstelling voor Rob.
Jantine moet nu echt ophouden met dat gezemel. Sander doet alles om haar ontspannen en losser te maken en hup dan is ze weer aan het twijfelen en malen in haar hoofd. Wellicht gaat het beter als straks de camera’s weg zijn en ze door de weeks haar eigen leventje kan leiden en ze Sander niet meer constant op haar lip zit. Krijgt ze wat lucht. Of Sander dat trekt horen we volgende week.
Dan had ze tegen BzV moeten zeggen kom volgend seizoen maar terug.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef JanGroen het volgende:
Janine kan haar negatieve ervaring uit het verleden v.w.b. haar stukgelopen relatie niet zomaar “opzij zetten”. Dat kost tijd. Daarom heeft ze dat ook zo gevraagd aan Sander: “Wil je mij die tijd geven?”.
Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.
Maar daar kom je dus pas achter als je al meedoet (tijdens de opname van het voorstelfilmpje vorig jaar zal ze dat gevoel nog niet gehad hebben) en eenmaal begonnen kun je contractueel niet meer terug.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat van tijd geven is op zich niet verkeerd, maar haar timing van meedoen aan BzV is dat dan wel. Ze is tijdens de opnames er overduidelijk niet klaar voor geweest. Wie weet straks in de terugblik zien we een heel andere Janine.
Haha ik versta die gozer ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb met Evert en Maud iedere keer het idee van een vakantieliefde waarin je elkaar allerlei geweldige uitspraken en gevoelens toedicht omdat je de helft niet verstaat/begrijpt.
Jij kent zoveel seriemoordenaars dat je een goede vergelijking kan maken?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rob komt op mij over als een seriemoordenaar/verkrachter en Sander moet eens ophouden met dat eeuwige enge grijnzen.
Wereldvreemde randstedeling gespotquote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik versta bijna niks van Janine en Sander.
Ik kom van het platteland en ben wel wat gewend. Dacht ik.quote:
Wel raar dat ze de ene aflevering meer ondertitelen, gisteren had dat ook wel wat meer gekund. En waarom Evert b.v. wel en die Limburgse meid niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kom van het platteland en ben wel wat gewend. Dacht ik.
Ze doen dus nog wel aan ondertitelen? Ik dacht dat het misschien inmiddels als not done wordt beschouwd.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wel raar dat ze de ene aflevering meer ondertitelen, gisteren had dat ook wel wat meer gekund. En waarom Evert b.v. wel en die Limburgse meid niet.
Ja, mooi is dat!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Jojoke het volgende:
Ze verstaan elkaar wel goed. Je zou denken dat er niets in Nederland zoveel verschilt als Fries en Limburgs.
Gewoon de subs zelf aanzetten.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Jeroboam het volgende:
Wel raar dat ze de ene aflevering meer ondertitelen, gisteren had dat ook wel wat meer gekund.
Dit. Ik snap niet waarom Janine niet ondertiteld wordt en Evert wel. Zij is ook niet te verstaan. Laastuch!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik versta bijna niks van Janine en Sander.
Als ze met elkaar praten hebben ze wel een Fries en Limburgs accent, maar ze praten geen Limburgs en Fries met elkaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Jojoke het volgende:
Ze verstaan elkaar wel goed. Je zou denken dat er niets in Nederland zoveel verschilt als Fries en Limburgs.
Dat is ook waar, maar ik vind het alsnog knap dat ze elkaar zo goed kunnen verstaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze met elkaar praten hebben ze wel een Fries en Limburgs accent, maar ze praten geen Limburgs en Fries met elkaar.
Waarom is het knap dat twee Nederlanders die Nederlands met elkaar spreken, elkaar verstaan?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik vind het alsnog knap dat ze elkaar zo goed kunnen verstaan.
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat twee Nederlanders die Nederlands met elkaar spreken, elkaar verstaan?
Er zijn zelfs mensen die in andere talen kunnen communiceren.
Precies dit. Ze verstaan gewoon “Nederlands” en dat spreken ze ook met elkaar, alleen wel met een Fries en Limburgs accent.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze met elkaar praten hebben ze wel een Fries en Limburgs accent, maar ze praten geen Limburgs en Fries met elkaar.
Kom eens uit je bubbelquote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Jojoke het volgende:
Dit is geen normaal Nederlands hoor. Maar goed, met veel moeite kun je ze wel verstaan ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 05:04 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Precies dit. Ze verstaan gewoon “Nederlands” en dat spreken ze ook met elkaar, alleen wel met een Fries en Limburgs accent.
Ik versta ze gewoon allemaal hoor: Sander, Janine, Evert, Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |