wat ik begreep is dat Rusland bang was / aanwijzingen had voor een aanval van Oekrainse kant (van de door de NAVO getrainde Azov groep) op de Donbass, om het weer onder Oekrains gezag te krijgen. Ik denk dat ze dat hebben aangegrepen om zelf "orde op zaken" te herstellen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Radio zei net "Poetin zei in de toespraak dat ze Oekraine zijn binnen gevallen omdat het Westen op het punt stond een invasie in Rusland te doen"
Heb ik dan zeker gemist...
Duizenden dode en verminkte jonge mannen die de komende 50 jaar problemen hebben en geven vanwege PTSS, maar dan heb je ook...eh niks nog.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef zoost het volgende:
[..]
wat ik begreep is dat Rusland bang was / aanwijzingen had voor een aanval van Oekrainse kant (van de door de NAVO getrainde Azov groep) op de Donbass, om het weer onder Oekrains gezag te krijgen. Ik denk dat ze dat hebben aangegrepen om zelf "orde op zaken" te herstellen.
Ooooow!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In feite komt al die speculatie maar van 1 dude volgens mij. Een zogenaamde analist. Er was nooit enig bewijs dat Poetin iets bijzonders ging zeggen.
Dat is Poetin zijn zorg niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Duizenden dode en verminkte jonge mannen die de komende 50 jaar problemen hebben en geven vanwege PTSS, maar dan heb je ook...eh niks nog.
Laten we hopen dat hij dood is.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef polderturk het volgende:
De opperbevelhebber Gerasimov was niet bij de parade. Hmmm. Dan is de kans groot dat hij inderdaad gewond is geraakt (of nog erger).
[ twitter ]
Gerasimov is toch gewoon ter plekke in Oekrane (of vlakbij de grens) om die oorlog te leiden?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef polderturk het volgende:
De opperbevelhebber Gerasimov was niet bij de parade. Hmmm. Dan is de kans groot dat hij inderdaad gewond is geraakt (of nog erger).
[ twitter ]
Wel Z’s.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Die zien er oud genoeg uit om ook nog met een swastika op de arm te hebben gemarcheerd. De teringquote:
Het hoofdkwartier waar hij zat is gebombardeerd door Oekrane. Hij is dood of zwaargewond.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gerasimov is toch gewoon ter plekke in Oekrane (of vlakbij de grens) om die oorlog te leiden?
In hoeveel steden is dat normaal dan?quote:
Wel iets verderopquote:Op maandag 9 mei 2022 10:34 schreef ExTec het volgende:
Maar geen parade in Mariopul, waar Oekrane St. Javelin langs kan laten komen?
Jammer.
Maar hij heeft zo te zien wel 30 keer de avondvierdaagse uitgelopen.quote:
Elke grote stad in Rusland heeft een eigen parade.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In hoeveel steden is dat normaal dan?
Als Poetin zo'n trollactie maakt, dan maakt Zelensky een video waarin hij slechts gekleed is in een string met de Russische vlag er op en een raket voor zijn kruis. De video begint dan met wat sexy dansjes en een groot portret van Poetin waar Zelensky overheen swaffelt. Vervolgens loopt hij naar een kuip met water en een bootje met een Z erop. Dan ontsteekt Zelensky zijn kruisraket waardoor er een gat in het bootje komt dat langzaam zinkt in de kuip.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:05 schreef ExTec het volgende:
En gewoon om ons te stangen loopt die naar een tafeltje, met daarop een grote rode knop, en drukt op die knop.
Wat voor speciale taart heb je?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel enigszins teleurstellend dat die kernraketten nog niet afgevuurd zijn. Had ik me net helemaal ingesteld op armageddon, speciaal taart, bitterballen en drank ingeslagen om feestend naar het einde te gaan, is het toch weer gewoon een normale saaie maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |