abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204721243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:55 schreef Queller het volgende:
Als ik het goed begrijp, is de anti-kraak in Zeeland geregeld miv de 19e. Ik heb even rondgekeken: ik wil wel een chalet of een pipowagen voor je huren tot en met de 19e.

Ik heb je een mail gestuurd van post*******@:gmail.com. Laat maar weten of het nog nodig is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek in je hoofd :Y
Dus ja zeggen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204721282
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:55 schreef Vanyel het volgende:

Gek in je hoofd :Y
Dus ja zeggen :D
Bedankt; van je familie moet je het hebben :'( :D :'(
pi_204721331
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:58 schreef Queller het volgende:

[..]
Bedankt; van je familie moet je het hebben :'( :D :'(
:*
Enkel complimenteus bedoeld oh familie O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:11:10 #129
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204721506
Wat een ellende zeg.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204730378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef deedeetee het volgende:
Goed gedaan en nu hopen dat er snel een goede oplossing voor je komt. Het is toch te triest voor woorden dat alle instanties je letterlijk in de kou laten staan ?
Nou, in veel gevallen is een relatiebreuk geen reden voor urgentie....
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:06:35 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204731087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 03:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Nou, in veel gevallen is een relatiebreuk geen reden voor urgentie....
Op straat staan en dus dakloos zijn is dat wél ! En al helemaal als je problemen met je gezondheid hebt ( ze heeft ms) die gaan verergeren door het dakloos zijn en de stress. Ik vind het in het geval van TS een schreeuwend schandaal dat ze niet meteen geholpen is. Dit kan echt niet zo. :(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:53:10 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204733508
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:33 schreef halfway het volgende:
Zoals Rutte al zei. Gaaf land he?
Inderdaad gaaf land maar je moet het wel zelf gaaf maken
pi_204734126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:06 schreef deedeetee het volgende:

Op straat staan en dus dakloos zijn is dat wél ! En al helemaal als je problemen met je gezondheid hebt ( ze heeft ms) die gaan verergeren door het dakloos zijn en de stress. Ik vind het in het geval van TS een schreeuwend schandaal dat ze niet meteen geholpen is. Dit kan echt niet zo. :(
Er zitten echt heel erg veel mensen in hetzelfde schuitje als Ravenna. Met kinderen. Met lichamelijke (en veel geestelijke!) problemen. En ja, het is een schandaal dat er niet eens daklozenopvang (ook big business geworden) voor deze mensen is. Maar dat is een proces van jaren slecht beleid geweest en dat kan ook niet zo van de ene op de andere dag worden veranderd. Ik snap dat zo'n wethouder ook wat met de handen in het haar zit.

Ik zeg al jaren tegen iedereen die gaat samenwonen/trouwen "blijf ingeschreven staan bij een woningbouwvereniging". Het duurt járen in Nederland voor je in aanmerking komt voor een flatje/huis en je wilt niet plots op straat komen te staan. Nooit denken dat alles voor altijd is. Dat is het helaas heel vaak niet. Dus als iemand die dit leest denkt 'Nah, mijn relatie is prima' - mooi voor je. Schrijf je toch maar in.

Ik ben heel blij te lezen dat Ravenna nu even onderdak heeft tot er een iets meer permanente oplossing komt. En ik hoop dat de overheid wat meer haast gaat maken met huizen bouwen. Misschien moeten ze samenwonen ook wat aantrekkelijker gaan maken voor mensen, want nu is het vaak voor lage inkomens/uitkeringsgerechtigden heel onaantrekkelijk om samen te gaan wonen. Dat helpt dan niet mee voor het creëren van woonruimte voor mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:14:50 #134
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204734154
Mensen die vvd stemmen zijn hier direct verantwoordelijk voor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204734218
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Heel veel van die mensen zijn oprecht van mening dat je dus lui en een profiteur bent als je niet werkt en het dus ook je eigen schuld is als je dan dakloos wordt. Ik maak wel eens de fout om de commentaren onder een artikel op nu.nl te lezen over bijv armoede. Er zijn heel erg veel mensen zonder enige vorm van empathie voor anderen die het minder hebben getroffen. Eigen schuld, dikke bult is daar de heersende mening. Dat is heel makkelijk roepen vanuit een comfortabele positie met goede baan, nog betaalbare koopwoning en geen tegenslag in het leven zoals ineens MS blijken te hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204734528
quote:
Pardon? De massale immigratie van kanslozen en de rem op woningbouw dankzij EU-milieuregels, is niet iets wat in mijn partijprogramma terugkomt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:09:50 #137
459912 FlippingCoin
pi_204734553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Pardon? De massale immigratie van kanslozen en de rem op woningbouw dankzij EU-milieuregels, is niet iets wat in mijn partijprogramma terugkomt.
Sinds hoe lang zit er een rem op de woningbouw dankzijn milieuregels dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Manager PR/Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 16:14:18 #138
269689 crew  Viv
pi_204734582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Eigen schuld, dikke bult is daar de heersende mening. Dat is heel makkelijk roepen vanuit een comfortabele positie met goede baan, nog betaalbare koopwoning en geen tegenslag in het leven zoals ineens MS blijken te hebben.
En dat terwijl iedereen het risico loopt om vanuit die comfortabele positie plotseling aan de andere kant terecht te komen. Zoals met @Individual (hoe is het? :) ) is gebeurd, die had een goede baan in Londen toen hij een ernstige vorm van MS kreeg.
(Voor wie zijn verhaal niet kent: Topicreeks: Individual's strijd tegen MS ).

Daar is solidariteit op gebaseerd, een ander helpen omdat het jou net zo goed had kunnen gebeuren (of nog kan gebeuren). En dat principe ontbreekt inderdaad weleens bij de rechtse partijen.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 mei 2022 @ 16:23:55 #139
38148 crew  Innisdemon
pi_204734658
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:14 schreef Viv het volgende:

[..]
En dat terwijl iedereen het risico loopt om vanuit die comfortabele positie plotseling aan de andere kant terecht te komen. Zoals met @:individual (hoe is het? :) ) is gebeurd, die had een goede baan in Londen toen hij een ernstige vorm van MS kreeg.

Daar is solidariteit op gebaseerd, een ander helpen omdat het jou net zo goed had kunnen gebeuren (of nog kan gebeuren). En dat principe ontbreekt inderdaad weleens bij de rechtse partijen.
Dat principe lijkt bij zo'n beetje alle partijen te ontbreken. De 'linker' kant van het spectrum lijkt zich vooral om buitenlandse kansarmen te bekommeren.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:27:04 #140
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204734705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heel veel van die mensen zijn oprecht van mening dat je dus lui en een profiteur bent als je niet werkt en het dus ook je eigen schuld is als je dan dakloos wordt. Ik maak wel eens de fout om de commentaren onder een artikel op nu.nl te lezen over bijv armoede. Er zijn heel erg veel mensen zonder enige vorm van empathie voor anderen die het minder hebben getroffen. Eigen schuld, dikke bult is daar de heersende mening. Dat is heel makkelijk roepen vanuit een comfortabele positie met goede baan, nog betaalbare koopwoning en geen tegenslag in het leven zoals ineens MS blijken te hebben.
Het is mij door een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden ook overkomen dat ik met een jochie van 8 dakloos werd. Moest in daklozen opvang met het kind en werd toen door een meelevende en doortastende wethouder razendsnel geholpen. Doordat ik met kind in die onveilige opvang zat kon hij druk uitoefenen op de woningvereniging.
Er was toen wel opvang, niet ideaal maar toch ( ik bofte : een rustige tijd bij de daklozen opvang, geen enge figuren die amok maakten ofzo ) en geen woningnood, maar ik heb er toch nog heel lang nachtmerries door gehad. Het is zo doodeng en angstig om niet te weten wanneer je weer een eigen huis hebt. Om afhankelijk te moeten zijn van anderen die vaak laten blijken te denken dat het je eigen schuld is dat je dakloos bent.
Ik gun het niemand om dit mee te moeten maken.
Onvoorstelbaar dat het in Nederland zo ver gekomen is dat het doodnormaal is geworden dat er geen opvang is voor mensen in nood. ;(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:29:29 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204734738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zitten echt heel erg veel mensen in hetzelfde schuitje als Ravenna. Met kinderen. Met lichamelijke (en veel geestelijke!) problemen. En ja, het is een schandaal dat er niet eens daklozenopvang (ook big business geworden) voor deze mensen is. Maar dat is een proces van jaren slecht beleid geweest en dat kan ook niet zo van de ene op de andere dag worden veranderd. Ik snap dat zo'n wethouder ook wat met de handen in het haar zit.

Ik zeg al jaren tegen iedereen die gaat samenwonen/trouwen "blijf ingeschreven staan bij een woningbouwvereniging". Het duurt járen in Nederland voor je in aanmerking komt voor een flatje/huis en je wilt niet plots op straat komen te staan. Nooit denken dat alles voor altijd is. Dat is het helaas heel vaak niet. Dus als iemand die dit leest denkt 'Nah, mijn relatie is prima' - mooi voor je. Schrijf je toch maar in.

Ik ben heel blij te lezen dat Ravenna nu even onderdak heeft tot er een iets meer permanente oplossing komt. En ik hoop dat de overheid wat meer haast gaat maken met huizen bouwen. Misschien moeten ze samenwonen ook wat aantrekkelijker gaan maken voor mensen, want nu is het vaak voor lage inkomens/uitkeringsgerechtigden heel onaantrekkelijk om samen te gaan wonen. Dat helpt dan niet mee voor het creëren van woonruimte voor mensen.
Dit, heel erg dit, zeker als je in een inkomensgroep zit waarbij je in aanmerking komt voor sociale huur als je alleen komt te staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:33:09 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204734775
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Sinds hoe lang zit er een rem op de woningbouw dankzijn milieuregels dan?
Dat niet alleen, we hadden in 1980 ook al grote tekorten op de woningmarkt.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:34:22 #143
459912 FlippingCoin
pi_204734787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:14 schreef Viv het volgende:

[..]
En dat terwijl iedereen het risico loopt om vanuit die comfortabele positie plotseling aan de andere kant terecht te komen. Zoals met @:individual (hoe is het? :) ) is gebeurd, die had een goede baan in Londen toen hij een ernstige vorm van MS kreeg.

lol, solidariteit in dit land _O-
pi_204737470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
De stress is inderdaad wel een dingetje. En dank je wel voor je lieve woorden de hele tijd.
pi_204737490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi dat je dat zegt en je hebt helemaal gelijk. Ik dacht ook dat alles goed zat en zelfs na de relatiebreuk had ik dit nooit verwacht. Maar dit gebeurt me dus nooit meer.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:06:55 #146
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204738105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:20 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Mooi dat je dat zegt en je hebt helemaal gelijk. Ik dacht ook dat alles goed zat en zelfs na de relatiebreuk had ik dit nooit verwacht. Maar dit gebeurt me dus nooit meer.
Ik wou dat ik iets voor je kon doen. -O-
pi_204740134
quote:
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
lol, solidariteit in dit land _O-
Dat geklaag over Nederland altijd.. In het buitenland struikel je over de daklozen in het straatbeeld in vergelijking met Nederland. Belastingen zijn hier behoorlijk progressief.

Zelfs in het geval van TS was er nog een plek voor 25 euro per dag voor voedsel en onderdak. TS heeft alleen dikke pech dat ze tussen de wal en het schip valt, met name qua tijdslijnen. (En sowieso met MS en zo’n ex)
pi_204740242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 05:32 schreef Highraven het volgende:

[..]
[..]
Dat geklaag over Nederland altijd.. In het buitenland struikel je over de daklozen in het straatbeeld in vergelijking met Nederland. Belastingen zijn hier behoorlijk progressief.

Zelfs in het geval van TS was er nog een plek voor 25 euro per dag voor voedsel en onderdak. TS heeft alleen dikke pech dat ze tussen de wal en het schip valt, met name qua tijdslijnen. (En sowieso met MS en zo’n ex)
Ik woon zelf in Rotterdam en de laatste tijd zie ik weer steeds meer daklozen en mensen die op straat om geld vragen.

Het gaat hier best ok maar ik vind sinds dat de VVD hier de grootste is, het sociale steeds verder af brokkelt.
pi_204740359
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik wou dat ik iets voor je kon doen. -O-
Door dat te zeggen doe je dat ook ;)

Ik ben heel blij met alle hulp die ik heb gekregen/ krijg. Het geeft rust dat ik voorlopig onderdak heb en mij daar geen zorgen over hoef te maken. Maar het geeft ook een schuldgevoel dat ik geld krijg van mensen die geenzins verantwoordelijk zijn voor dit probleem.

Maar ook steunende woorden helpen en zijn welkom.

Donderdag komt steeds dichterbij en dan hoop ik het mooiste verjaardagscadeau te krijgen dat ik mij kan wensen en dat is op dit moment toch een plekje voor mezelf. (Ik ben dinsdag jarig).

Dan komt het hele inrichten en gaat de gemeente hopelijk wat haast maken om daar financieel aan bij te dragen.

Ik ben jullie in ieder geval allemaal heel erg dankbaar. O+ O+ O+ O+
pi_204740410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Door dat te zeggen doe je dat ook ;)

Ik ben heel blij met alle hulp die ik heb gekregen/ krijg. Het geeft rust dat ik voorlopig onderdak heb en mij daar geen zorgen over hoef te maken. Maar het geeft ook een schuldgevoel dat ik geld krijg van mensen die geenzins verantwoordelijk zijn voor dit probleem.

Maar ook steunende woorden helpen en zijn welkom.

Donderdag komt steeds dichterbij en dan hoop ik het mooiste verjaardagscadeau te krijgen dat ik mij kan wensen en dat is op dit moment toch een plekje voor mezelf. (Ik ben dinsdag jarig).

Dan komt het hele inrichten en gaat de gemeente hopelijk wat haast maken om daar financieel aan bij te dragen.

Ik ben jullie in ieder geval allemaal heel erg dankbaar. O+ O+ O+ O+
Het is je gegund :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')