Cruijff schaal was Ajax net begonnen metquote:Op maandag 9 mei 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Geen beste statistieken al ziet het er al wat beter uit als je Cruijffschaal en beker meerekent. Dan zijn het 6 punten meer.
Een Europese eindstrijd spreekt ook tot de verbeelding, maar een titel ook. Denk dat een titel alleen minder boeiend wordt als je 'm bijna standaard pakt (zoals Bayern), maar 'm wel pakt.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Maar toch vind ik een Europese eindstrijd enorm tot de verbeelding spreken, je ziet het ook aan de aandacht voor Feyenoord dit seizoen. Die is groter dan voor de titelstrijd.
daarom, het gaat ook helemaal om je seizoen, PSV is dit seizoen naar de conference league gedegradeerd, dat is toch anders dan Feyenoord waar niets verwacht werd en die dan in de finale staanquote:Op maandag 9 mei 2022 12:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Europese eindstrijd spreekt ook tot de verbeelding, maar een titel ook. Denk dat een titel alleen minder boeiend wordt als je 'm bijna standaard pakt (zoals Bayern), maar 'm wel pakt.
Als je als bv. Ajax of PSV de Conference League wint, maar in de competitie 5e wordt, is het ook niet echt een feestseizoen.
Speelt allemaal mee maar toch zou PSV erg blij zijn geweest als ze dat ding gewonnen hadden denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het gaat ook helemaal om je seizoen, PSV is dit seizoen naar de conference league gedegradeerd, dat is toch anders dan Feyenoord waar niets verwacht werd en die dan in de finale staan
Die finale moet nog gespeeld worden hè.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Speelt allemaal mee maar toch zou PSV erg blij zijn geweest als ze dat ding gewonnen hadden denk ik.
Huh??quote:
Geintje maat.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet net of Feyenoord die Conference League al gewonnen heeft, zo duidelijk?
Maar de finale van Feyenoord is wel een buitengewone prestatie hoor!!!!!!11111!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk anders schrijf ik het niet op
Ik zie ook aardig wat PSV-ers reageren. Ben jij tevreden over het seizoen?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom gaat het hier alleen over Feyenoord en Ajax tussen Feyenoorders en Ajacieden?
Wellicht omdat er geen moderators zijn om het proces te begeleiden?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom gaat het hier alleen over Feyenoord en Ajax tussen Feyenoorders en Ajacieden?
Uiteindelijk staan we waar we, kijkend naar de begrotingen, horen te staan, onder ajax en boven feyenoord. Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben in hoe makkelijk we punten hebben weggegeven.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zie ook aardig wat PSV-ers reageren. Ben jij tevreden over het seizoen?
Dat zal wel zo ongeveer de mening zijn van de meeste PSV-fans hier denk ik. Ik vind het in ieder geval plezierig dat er 2 prijzen uit handen van Ajax zijn gebleven.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uiteindelijk staan we waar we, kijkend naar de begrotingen, horen te staan, onder ajax en boven feyenoord. Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben in hoe makkelijk we punten hebben weggegeven.
Veel plezier ermeequote:Op maandag 9 mei 2022 15:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zal wel zo ongeveer de mening zijn van de meeste PSV-fans hier denk ik. Ik vind het in ieder geval plezierig dat er 2 prijzen uit handen van Ajax zijn gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik daarvan moet vinden. Daarnaast verkoopt AZ in (en uit) principe niet aan Ajax, PSV en Feyenoord. Vanuit AZ zou ik het liefste Midstjo zien.quote:
Fake news !quote:Op maandag 9 mei 2022 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dessers vond het geen pingel, ter info.
Nou die principes gaan vaak uit de deur dan als je kijkt hoeveel spelers er van az naar ajax gegeaan zijn in de afgelopen jarenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarnaast verkoopt AZ in (en uit) principe niet aan Ajax,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |