Ja.quote:
Dat!quote:
metoooquote:
ik denk herhaling. Maar niet gezienquote:Op zondag 15 mei 2022 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit onderwerp heeft Alberto dus al ruim 2 jaar op de plank liggen.
Edit: Of het is een herhaling
Koop een boot en werk je dood is dan ook een gevleugelde uitspraak.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Een boot is sowieso altijd een slechte investering
quote:Op zondag 22 mei 2022 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Een boot is sowieso altijd een slechte investering
Nou.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Koop een boot en werk je dood is dan ook een gevleugelde uitspraak.
Dit dus…kon er ff niet opkomenquote:Op zondag 22 mei 2022 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Koop een boot en werk je dood is dan ook een gevleugelde uitspraak.
Jeroen Coenen dusquote:Op zondag 22 mei 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
https://www.zuidwestupdat(...)ningen-en-46-lodges/
Gelijk zijn achternaamquote:Op zondag 22 mei 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
https://www.zuidwestupdat(...)ningen-en-46-lodges/
Gewoon nog een keer posten. Vind die vast leukquote:Op zondag 22 mei 2022 20:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Gelijk zijn achternaamIk was ook al aan het zoeken.
Nee nee, we zijn Nederland nu aan het waarschuwen voor Jeroen Coenenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee nee, we zijn Nederland nu aan het waarschuwen voor Jeroen Coenen
Zwartepoorte was een BMW dealer, tegenwoordig heet het anders dus ik neem aan dat de boel verkocht is.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:26 schreef StephanL het volgende:
Deze mannen hebben volgens mij wel geld zat
Ahquote:Op zondag 22 mei 2022 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zwartepoorte was een BMW dealer, tegenwoordig heet het anders dus ik neem aan dat de boel verkocht is.
Is al herhaling. En zo matig en hetzelfde elke keerquote:
Pfff, dat staat er niet bij, thx.quote:
Vorige week was de laatste aflevering van dit seizoen.quote:
Dan haal je de achterstand wel weer inquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:38 schreef monkyyy het volgende:
Vergeten, ik ga vanaf het begin kijken en reclames doorspoelen
Ik begon met 16 minuten achterstand, inmiddels ben ik weer bijquote:
Dan zou hij er nog goed vanaf komen denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:34 schreef Isane het volgende:
Als ik erachter kwam, dan had ik die man opgezocht en een poffert op z'n neus gegeven
Now the leg eehquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:34 schreef Isane het volgende:
Als ik erachter kwam, dan had ik die man opgezocht en een poffert op z'n neus gegeven
Veroordeeld > gaat in hoger beroep > gaat verder met wat ie deed > krijgt in hoger beroep een hogere strafquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:36 schreef Isane het volgende:
En dan 5 jaar straf krijgen, mag wel t dubbele
Lekker naakt op een tafel liggen terwijl je oom je bij de tieten paktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |