abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 mei 2022 @ 22:07:50 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204672583
Kijk nu terug. Rob die ging zingen gaat echt te ver. Toen ging ik echt vooruit spoelen.

Carlijn die net wakker is O+ Die hebben een leuke nacht gehad.

Janine is echt wel een leuk mens maar volgens mij had ze beter een jaar kunnen wachten ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204672591
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 21:33 schreef Astro_boy het volgende:
afbeelding
pi_204672651
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 21:47 schreef Jojoke het volgende:

[..]
De citytrip benadrukt nog even hoe anders Evert en Maud zijn. Ik hoop dat ze elkaar blij blijven maken. Ik gun ze het beste.
Voor mij kwam dat niet zo naar voren. Ik zag vooral hoe leuk ze het hadden. Dat ze anders waren, wisten we ook wel, maar ze lijken me wel smoorverliefd.

En Janine ... tsja die meid heeft ook echt een gezicht dat al helemaal geplooid is naar haar huilgezicht. Er straalt geen vrolijkheid van die meid af (behalve in dat restaurant met die wijn op). En dat gezeik van dat ze teveel in haar hoofd zit ... geloven jullie dat? Het hoofd is toch ook belangrijk? Is het niet gewoon een kwestie van niet genoeg voelen voor Sander?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204672689
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb met Evert en Maud iedere keer het idee van een vakantieliefde waarin je elkaar allerlei geweldige uitspraken en gevoelens toedicht omdat je de helft niet verstaat/begrijpt.
Ik vraag me wel af of dit bij Evert niet zo'n geval is van als hij er eenmaal mee naar bed is geweest, dat hij dan genoeg post-nut clarity heeft om te zien dat het zijn type niet is?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 8 mei 2022 @ 22:28:40 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204672939
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 22:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik vraag me wel af of dit bij Evert niet zo'n geval is van als hij er eenmaal mee naar bed is geweest, dat hij dan genoeg post-nut clarity heeft om te zien dat het zijn type niet is?
Dan verstaan ze elkaar nog steeds niet, dus dan kunnen ze nog steeds denken dat de ander vast zus en zo bedoelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204672947
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 21:50 schreef Idisrom het volgende:
Sander gaat niet meer verder op Janine jagen. Hiervoor ga je niet 4,5 uur naar Limburg rijden en daarna ook weer zo'n lange reis terug. Dan zijn er tussenin genoeg andere en leukere vrouwen te vinden
We zien ook maar 10 minuten van 3 dagen filmen hé. En dan knippen ze alle emotionele stukjes eruit en tonen die op de televisie. Maar goed, we hoeven maar een weekje te wachten en dan weten we hoe het verder uitgepakt heeft.
pi_204673403
Door Rob krijg ik nu ptsd als ik Cyndi Lauper hoor
pi_204673475
Schakel vandaag voor het eerst in dit seizoen. Is die lange trans?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 mei 2022 @ 23:09:33 #259
862 Arcee
Look closer
pi_204673756
Evert en Maud. Maud die dan met haar welbespraaktheid een aantal volzinnen eruit gooit en Evert die dan "Ja" zegt en dat Maud dan zegt "Oh, fijn dat jij dat ook zo voelt." Alsof Evert met een "Ja" precies zo'n hele lap tekst beaamt.:') Maar, wel een mooi stel. Ziet er toch wel oprecht uit.

Rob en Wendy. Ongemakkelijk. :X Dit gaat 'm echt niet worden.

Hans en Annette. Ja, zo kan het goed. Dit gaat 'm wel worden. :)

Jouke en Karlijn. Het meest overtuigende stel, maar ook het minst interessante. Heb er niet zoveel mee.

Janine en Sander. Je hoopt dat het gaat lukken, maar de afstand is zowel letterlijk als figuurlijk te groot ben ik bang. Aan Sander zal het in ieder geval niet liggen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 mei 2022 @ 00:35:25 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204674692
Het was wel grappig hoor, toen Evert Maud koos en Maud zei "Ik ben stupéfait"
Ik geloof er niets van dat Evert dat begreep, zelfs Nans leek het even in haar hoofd te moeten vertalen naar normaal Nederlands.

Het is ook redelijk ongrijpbaar, aan de ene kant gebruikt ze dat soort termen heel naturel (want ik geloof best dat ze gewoon zo is, dat het geen gemaaktheid is), en aan de andere kant, toen ze bij haar zus zaten: "hij kan vreten joh..."

Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen wat lastig combineert.
Maar stupéfait gaat mij zelfs te ver, zeker aan een boeren keukentafel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 mei 2022 @ 00:49:51 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204674738
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:35 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof er niets van dat Evert dat begreep, zelfs Nans leek het even in haar hoofd te moeten vertalen naar normaal Nederlands.

Het is ook redelijk ongrijpbaar, aan de ene kant gebruikt ze dat soort termen heel naturel (want ik geloof best dat ze gewoon zo is, dat het geen gemaaktheid is), en aan de andere kant, toen ze bij haar zus zaten: "hij kan vreten joh..."

Had ze niet moeten gebruiken? Gaat ze de kop kosten?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 mei 2022 @ 00:52:48 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204674746
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Had ze niet moeten gebruiken? Gaat ze de kop kosten?
Het was grappig, en vooral omdat ze gewoon zo is.
Dat gaat er dus ook niet uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 mei 2022 @ 01:01:33 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204674768
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het was grappig, en vooral omdat ze gewoon zo is.
Dat gaat er dus ook niet uit.
Maar het ging je wel te ver? Hoe dan?

Ik ben de kamer uitgelopen toen Rob zijn gitaar pakte. Verder zag ik vooral veel moois. Imo is er helemaal niks mis met Maud.
  maandag 9 mei 2022 @ 04:27:44 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204674900
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 01:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar het ging je wel te ver? Hoe dan?

Ik ben de kamer uitgelopen toen Rob zijn gitaar pakte. Verder zag ik vooral veel moois. Imo is er helemaal niks mis met Maud.
Nee, "stupéfait" gaat mij zelfs te ver, zeker aan een boeren keukentafel.

Als in "ik zou het, zeker in die situatie, nooit gebruiken".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204675005
L&L Godinnen
pi_204675019
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:35 schreef Leandra het volgende:

Zowel qua woordkeus als qua dictie lijkt het net Sigrid Kaag.
pi_204675093
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 06:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zowel qua woordkeus als qua dictie lijkt het net Sigrid Kaag.
Is het nou een intelligente vrouw of doet ze alsof ze intelligent is?
  maandag 9 mei 2022 @ 07:21:32 #268
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_204675101
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 04:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was lerares Nederlands hé, dus die taalschat mag wel wat verder ontwikkeld zijn...
pi_204675120
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Is het nou een intelligente vrouw of doet ze alsof ze intelligent is?
Weet niet. Maar het lijkt wel authentiek. Ik heb niet het idee dat we naar een typetje zitten te kijken. Hoewel ik helemaal zenuwachtig word van dat zweverige gedoe.
pi_204675129
Ik vond het grappig dat Maud op een gegeven moment zegt dat ze een aparte is en uit Everts reactie blijkt dat hij dat niet zo ziet. En daar moet zij dan hartelijk om lachen, omdat hij daar nog achter moet komen. :P Ze heeft zelfkennis en zelfspot op een gezonde manier.
pi_204675135
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Weet niet. Maar het lijkt wel authentiek. Ik heb niet het idee dat we naar een typetje zitten te kijken. Hoewel ik helemaal zenuwachtig word van dat zweverige gedoe.
Oh authentiek is ze zeker. Maar ik heb wel het idee bij dit soort mensen dat ze een enorme plaat voor hun kop hebben. Terwijl ze zelf denkt dat ze alles begrijpt communiceert Evert gewoon in simpele boerentaal. Die vindt alles prima en hoeft niet zo nodig over zijn gevoelens te praten.
pi_204675271
Ik denk dat ze Evert gaat helpen om communicatief sterker te maken. Niet eens bewust maar dat gaan vanzelf als ze in een relatie blijven. Als je nog zo'n stille bij Evert had gezet dan had je een goede broer en zus gehad. Al denk ik Maud het wel bewust gaat doen want zo is zij gewoon. Dat zal ze ook wel bij de honden doen, ze wordt de Cesar Millan van Evert.
Go hard or go home
  maandag 9 mei 2022 @ 08:39:14 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204675411
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat is er dan zweverig aan Maud?
  maandag 9 mei 2022 @ 08:40:42 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204675418
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 04:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want je denkt dat een boer te stom is om te snappen wat ze bedoelt. Zeg dat dan gewoon.
pi_204675540
Iemand toevallig dat stukje van Rob die True colors zit “opgenomen”? Perfect om anderen mee lastig te vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')