'Wilt'quote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Alleen Albers vind ik wat minder. Dat ge-heb ipv heeft de hele tijd.
Ik vind hem ook goed. Als race control had ik het gevoel, dat hij ook te graag commentator wilde spelen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende: [..] Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.
Misschien hebben anderen wel zin in een clusterfuckquote:Op zondag 8 mei 2022 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo?
Het wordt zo een gigantische clusterfuck of de tweede helft van Imola. Geen van beiden iets wat een leuke race genoemd kan worden
Werkt hier primaquote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay werkt hier niet.
Heb 'm nu op F1TV.
Zodat meer yankees hun lunch op hebben (de time zones ten westen van florida)quote:
Deel 6 na een kwalificatie is behoorlijk gemiddeldquote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef Nober het volgende:
Deel 6 al.
En we moeten nog beginnen.
Miami is een belachelijk groot succes!
Ok. Kijk hier via tv zender, dus geen idee.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
En ik krijg m niet aan de praat
Kan ook zijn dat ik net te ver van de wifi zit maa rop 4G wil ie ook niet.
Hah, ja, dan heeft niemand grip meerquote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Montov het volgende:
Regen is ideaal voor het issue dat alleen de racelijn grip zou hebben.
Regen is ideaal om een droge racelijn te creëren waar je niet buiten wil komen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Montov het volgende:
Regen is ideaal voor het issue dat alleen de racelijn grip zou hebben.
Voor de kijker wel , en wij zijn de grootste groepquote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Regen heeft voor echt niemand een voordeel hier
Regen is ideaal om Max z'n nadeel van weinig rondjes op vrijdag op te heffenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen is ideaal om een droge racelijn te creëren waar je niet buiten wil komen.
Op dit circuit is er niet veel nodig om het onbegaanbaar te maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Voor de kijker wel , en wij zijn de grootste groep
(dan bedoel ik een beetje regen, niet zo'n zondvloed dat de race niet door kan gaan)
Zou zomaar kunnen, alles is nep daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom zie ik op F1TV alles kurkdroog en in het zonnetje?
Is dat opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |