Lady Blue, Stilton en gamba zijn tot nu toe wel favoriet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoeft je nooit te schamen voor De Kroketten![]()
Welke is je favoriet tot nu toe?
Valt mee. Erg licht voor mijn doen en kort blouse-ding, dus vond wel beetje spannend maar ik voelde me er wel echt heel goed in.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmagerd Loonaa
Is dit buiten de comfort zone of valt mee?
Terechtquote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt mee. Erg licht voor mijn doen en kort blouse-ding, dus vond wel beetje spannend maar ik voelde me er wel echt heel goed in.
Ik heb geen hele vieze dingen uitgespookt gisteren. Dat wilde ik ook nog verduidelijken in die post maar toen had sigme hem al dichtgeflikkerd.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
En heb je nou een open relatie of heb ik grootse ontwikkelingen gemist of bleef het bij flirterette?
Het stond je gewoon leuk hoor; de combinatie, het hoofd er boven, gewoon houdenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt mee. Erg licht voor mijn doen en kort blouse-ding, dus vond wel beetje spannend maar ik voelde me er wel echt heel goed in.
Een ‘hondje’.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:05 schreef fietsie het volgende:
Als jullie van die nare stalen jaren 80 kantoorkasten van blikmetaal zouden moeten verhuizen, wat voor wieltjes zouden jullie dan zoeken? (Er zit dus geen "vloer" onder... ))
Ja zon plank met vier wielen heb ik, alleen dan kan de kast er dus alleen maar met 1 zijkant op staan..quote:
Op de zijkant en 2 van die hondjes?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:05 schreef fietsie het volgende:
Als jullie van die nare stalen jaren 80 kantoorkasten van blikmetaal zouden moeten verhuizen, wat voor wieltjes zouden jullie dan zoeken? (Er zit dus geen "vloer" onder... ))
Wie had het over víéze dingen dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen hele vieze dingen uitgespookt gisteren. Dat wilde ik ook nog verduidelijken in die post maar toen had sigme hem al dichtgeflikkerd.
Borisz net nog …quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wie had het over víéze dingen dan?
Soms kan seks best een beetje viezig zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wie had het over víéze dingen dan?
quote:
Ff lekker tegen elkaar aan schurkenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjens vanaf ons terras! Het is koud maar dat drukt de pret niet
Fikkie stoken!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjens vanaf ons terras! Het is koud maar dat drukt de pret niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |