En jullie hadden vorig jaar ook al gelijk over veel dingen (o.a. echt mooie Portugal staging) dus ik vertrouw wel op dit oordeelquote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook! Maar als maar de helft van Europa net zo met z'n mond open zit als Cee en ik tijdens de repetitie harkt ie héél veel punten binnen.
Dacht t wel jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef molloot200 het volgende:
Hierna Italië en dan is het klaar toch? Sluit mooi op elkaar aan, ik heb om 19 uur een meeting
Dat komt goed uit dan jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef molloot200 het volgende:
Hierna Italië en dan is het klaar toch? Sluit mooi op elkaar aan, ik heb om 19 uur een meeting
Ik vind hem wel kunnen eigenlijkquote:
Ja vind hem wel mooi staan zo bij de outfit. Maar kan mij voorstellen dat het niet altijd optimaal is.quote:
Omdat ze gewoon zo veel goede interviewers hebben. Genot.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Viv het volgende:
Waarom staan er aan het einde van de turquoise loper wéér twee hosts, dubbel op interviews.
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon zo veel goede interviewers hebben. Genot.
Iets met klimaatquote:Op zondag 8 mei 2022 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Hadden we een carpet invader? We willen beelden nu!
Ik was even naar de plee en mis gelijk watquote:Op zondag 8 mei 2022 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Hadden we een carpet invader? We willen beelden nu!
Goeie samenvatting weerquote:Op zondag 8 mei 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
Het gaat niet echt lekker met het interview
Die outfit wil ookquote:Op zondag 8 mei 2022 18:53 schreef molloot200 het volgende:
Outfits van Tsjechië vind ik ook echt leuk
Ja hij zei in boulevard al: deze had ze aan moeten doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Aran kan - zoals we al zeiden - deze outfit wél waarderen
Ik ben blij dat Aran geen onderdeel is van de Nederlandse delegatiequote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja hij zei in boulevard al: deze had ze aan moeten doen.
Die heeft het dus niet begrepen.
Op het podium? Was absoluut niet de goeie keuze geweest inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja hij zei in boulevard al: deze had ze aan moeten doen.
Die heeft het dus niet begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |