San Lorenzo de Almagro
Hi allen,

Ik moet even wat kwijt..

Ik zit nu al een aantal maanden met een enorm probleem, een probleem die steeds groter werd.
Ik heb een enorme crush op een collega, en heb dat kenbaar gemaakt. Om een lang verhaal kort te maken, ze ziet het op dit moment niet zitten, ondanks dat zij in het begin begon met flirten en ook gevoelens kreeg. Diezelfde tijd zat ik in een twijfel fase. Wilde liever geen collega daten, want drama. Dus toen alles beetje op z'n beloop laten gaan. Echter na of beter gezegd tijdens mijn vakantie (soloreis) werden de gevoelens voor de dame in kwestie steeds sterker, zo sterk dat ik haar miste en eigenlijk niet volledig heb kunnen genieten van mijn reis.

Bij haar was het echter precies omgekeerd, ze begon mij soort van te negeren. Geen geflirt meer, geen praatje. Er kon nog net "hallo" vanaf.
Heb haar 2 weken geleden gesproken over hoe en wat, nou ze heeft er dus geen zin in. Kut, maar niet het einde van de wereld, dacht ik...
Ik ben nu echter zo jaloers wanneer zij contact heeft met andere mannen van onze leeftijd. Zo erg dat ik geen hap meer door mijn keel krijg. Ik heb ook elke keer de neiging om haar te controleren. Ik wil dit helemaal niet..


Iemand een gouden tip?
moegenblatvlekker
Normaal doen en je verlies nemen
Ja wat zou de tip nou zijn zeg
Hersenflatulent
Als je er niet mee om kan gaan en vooral dat dit elke keer de korst open krabt zou ik op zoek gaan naar een andere baan. Best drastisch misschien, dat dan weer wel. Het doet je iig net ff te veel als ik het een beetje goed lees en leidt af denk ik zomaar.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
\[b\]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"\[/b\]

Lees de bijbel om je gevoelens te bekoelen en vorder je werk professioneel.

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome

LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
Zelfreflecteren en het loslaten.

Als het erger wordt, zou je misschien hulp kunnen zoeken. Hypnose helpt heel soms voor mensen, maar is wel wat vergaand.

Werk je fysiek veel samen met je collega dan?
San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef Rickocum het volgende:
Zelfreflecteren en het loslaten.

Als het erger wordt, zou je misschien hulp kunnen zoeken. Hypnose helpt heel soms voor mensen, maar is wel wat vergaand.

Werk je fysiek veel samen met je collega dan?
Ja, dagelijks..
Beeld je in dat die vrouwelijke collega een harige borstkas heeft en noem haar vanaf morgen Henk. Gevoelens verdwijnen dan als sneeuw voor de zon.
Wat heb je te doen naast werk? Even een aanname: weinig?
Investeer meer in jouw eigen ontwikkeling buiten werk.
San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef Mufasah208 het volgende:
Wat heb je te doen naast werk? Even een aanname: weinig?
Investeer meer in jouw eigen ontwikkeling buiten werk.
Klopt. Dat probleem speelt al langer. Ik heb binnenkort therapie hiervoor.
San Lorenzo de Almagro
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Andere baan zoeken, ze liggen momenteel voor het oprapen.
Heb het enorm naar mijn zin verder, dichtbij en betaald goed. Dus dat zie ik als laatste optie.
San Lorenzo de Almagro
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 18:30 schreef Sfancta het volgende:
Beeld je in dat die vrouwelijke collega een harige borstkas heeft en noem haar vanaf morgen Henk. Gevoelens verdwijnen dan als sneeuw voor de zon.
Maar dat heeft ze niet..
Kun je niet gewoon lekker fantaseren over dat je haar neemt en tegelijkertijd bescheiden genieten van in haar buurt zijn..
Misschien is het zo een wijf die flirt voor aandacht en als een man gevoelens krijgt ze de lol ervan niet meer inziet. Negeer haar, als ze dan weer komt kijken of je nog gevoelens voor haar hebt weet je het wel.
deal with it
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Kun je niet gewoon lekker fantaseren over dat je haar neemt en tegelijkertijd bescheiden genieten van in haar buurt zijn..
Idd, waarom zou jezelf zo zwaar straffen omdat je haar leuk vind en haar aanwezigheid. Buig het om :P geniet ervan in een andere mate.

'' I am under no obligation to make sense to you.''

bitcoin
Een paar ballen groeien.

Uitvinder van de biersmiley.

Ze is toch duidelijk geweest? Ik zou haar gewoon met rust laten en accepteren dat ze niets meer wil. Deze dame is een sportvisser. Als ze 'n visje heeft gevangen, mikt ze 'm niet op de grill, maar zet ze 'm terug.
guide4you
5s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:07 schreef jogy het volgende:
Als je er niet mee om kan gaan en vooral dat dit elke keer de korst open krabt zou ik op zoek gaan naar een andere baan. Best drastisch misschien, dat dan weer wel. Het doet je iig net ff te veel als ik het een beetje goed lees en leidt af denk ik zomaar.
Dit.

1s.gif Op zondag 8 mei 2022 18:30 schreef Sfancta het volgende:
Beeld je in dat die vrouwelijke collega een harige borstkas heeft en noem haar vanaf morgen Henk. Gevoelens verdwijnen dan als sneeuw voor de zon.
Als TS bi-/panseksueel is, werkt dit niet :P

\[b\] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:\[/b\]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.

1/998001
Voor haar was dat flirten enkel een bevestiging dat te gewild was, en degen was die in 'controle' was....

En op het moment dat ze haar doel daaarmee bereikt had en jij je kwetsbaar opstelde was alle intersse weg.
(zeker aangezien je verder ook niet al teveel werkelijke intersse in haar leek te hebben, aangezien je het met goede grond afwees)

Lijkt me goed te kijken naar het moment dat als 'draaimoment' in je eigen verhaal geld... die solo-reis... kan het misschien zijn dat je juist doordat je daar 'buiten' geeigende paden je begaf en mogelijk ook een beetje kwetsbaar was, je daar nieuwe contacten moest maken als je niet helemaal eenzaam wilde zijn,
Het mogelijk opeens 'aanlokkend' maakte een vaste partner te hebben, en dat zij toen hooguit in zicht kwam omdat ze de 'meest bereikbare leek?

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25

San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:10 schreef RM-rf het volgende:
Voor haar was dat flirten enkel een bevestiging dat te gewild was, en degen was die in 'controle' was....

En op het moment dat ze haar doel daaarmee bereikt had en jij je kwetsbaar opstelde was alle intersse weg.
(zeker aangezien je verder ook niet al teveel werkelijke intersse in haar leek te hebben, aangezien je het met goede grond afwees)

Lijkt me goed te kijken naar het moment dat als 'draaimoment' in je eigen verhaal geld... die solo-reis... kan het misschien zijn dat je juist doordat je daar 'buiten' geeigende paden je begaf en mogelijk ook een beetje kwetsbaar was, je daar nieuwe contacten moest maken als je niet helemaal eenzaam wilde zijn,
Het mogelijk opeens 'aanlokkend' maakte een vaste partner te hebben, en dat zij toen hooguit in zicht kwam omdat ze de 'meest bereikbare leek?
Ik denk dat ik echt gewoon verliefd ben.

Vandaag hele goede dag gehad, nog met haar gesproken, neutraal. Geen gevoelens of gedachten. Zie ik later op de dag een berichtje van haar naar een collega, met wie ze tegenwoordig erg close is, terwijl ze al thuis was. Ik zie die collega, die ik graag mag, ook verliefdachtig kijken. Zo kreeg ik weer een jaloerse klap te verwerken. Al zou het best kunnen zijn dat het slechts vrienden zijn.
Hamster, a dentist
Gelijk afhaken als ze aangeeft t niet te willen. Je kan dr ook het hof maken :)
Wie weet speelt ze hard to get. Zegt ze nee, ren jij gelijk weg... je weet het nooit ;)

*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk

1/998001
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:29 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik denk dat ik echt gewoon verliefd ben.
Dat bestaat helemaal niet, ook je gevoelens zijn geconditioneerd en afhankelijk van andere factoren (zeker ook sociale)


Om die reden was je, zoals je zelf verteld in de OP, eerder afwijzend voor je soloreis... Toen was zij degene die iniatief. Am en flirtte en wees jij af.

En nu opeens is het andersom, en dat zal een grote factor spelen in jouw gedrag.

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25

Ik bijt.
Doe afstandelijk, maar vriendelijk tegen haar. Negeer haar verder, ga met andere vrouwelijke collega's lol maken (zorg dat ze echt om je grappen moeten lachen), beetje flirten, loop extra vrolijk/opgewekt rond, loop er extra verzorgd bij. Binnen de kortste keren smeekt ze om een tweede kans.
San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat bestaat helemaal niet, ook je gevoelens zijn geconditioneerd en afhankelijk van andere factoren (zeker ook sociale)

Om die reden was je, zoals je zelf verteld in de OP, eerder afwijzend voor je soloreis... Toen was zij degene die iniatief. Am en flirtte en wees jij af.

En nu opeens is het andersom, en dat zal een grote factor spelen in jouw gedrag.
Dat heeft te maken met het idee dat werk + relatie in mijn hoofd voor veel problemen zou gaan zorgen.
San Lorenzo de Almagro
14s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Voor het feit dat je niks te doen hebt?
#denieuwegeneratie.
Ja zielig ik weet het. Ben altijd al wat passief geweest en die ploegen maken het wat lastiger.
San Lorenzo de Almagro
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
Doe afstandelijk, maar vriendelijk tegen haar. Negeer haar verder, ga met andere vrouwelijke collega's lol maken (zorg dat ze echt om je grappen moeten lachen), beetje flirten, loop extra vrolijk/opgewekt rond, loop er extra verzorgd bij. Binnen de kortste keren smeekt ze om een tweede kans.
Ja vandaag was ze aan het glimlachen tijdens gesprek naar mij, dat deed mij erg goed. Niet dat ik gelijk weer dacht van "o ze wil me weer".

Ik denk dat het op dit moment puur de jaloezie is wat mij verdrietig doet maken. Ik kan super met haar overweg, zoek haar niet op, gewoon puur collegiaal. Alleen zodra ze om gaat met die andere mannelijke collega, met wier ik overigens erg goed kan opschieten, voel ik direct een zwaard in mijn maag en word ik jaloers.

Bericht 0% gewijzigd door Ciclon op 10-05-2022 04:54:51
Was sich liebt das neckt sich!
Jij moet gewoon aardig en correct blijven doen, dus niet flirterig. Dan ben jij misschien straks weer aan de beurt. Want je ziet, haar spel speelt ze nu al weer met een andere collega. Is toch ook leuk voor vrouwen en voor mannen, wat flirten met collega's. Zeker als jullie jong zijn.

Misschien is het nu wel het moment om jezelf, beter gezegd je gedrag, eens aan te pakken. Begin met een privé leven te krijgen dat interessant is, en contacten oplevert met veel en velerlei mensen uit verschillende groepen. En ga dus zelf actief op zoek naar een relatie, vriendin, vriendin with benefits. Wat wil je, wat jij nou meemaakt maakt ongeveer 99,9983 % van de mannen mee! En de vrouwen maken dat 94,6912 % mee.
Gewoon doorgaan met leven, maar nu veel bewuster strevend naar wat je zoekt, een vriendin relatie vrouw partner. Zal je best lukken, succes!

Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!

gutentag
Realiseer je dat het ook gewoon even tijd kan kosten om hier doorheen te komen. Blijf normaal doen tegen haar, doe gewoon je werk verder en hoop dat de frustratie en jalozie wegebt. De enige tip die ik verder heb is: move on, laat het zitten. De frustratie die je nu ervaart is precies waarom ik persoonlijk geen voorstander van flirten op de werkvloer ben. Doe jezelf dit geen tweede keer aan als je er zoveel last van hebt als het niet lukt.
Gewoon lekker laten gaan en hou het op een zakelijke relatie.

Ô mon citoyens vous serez unis.

San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:49 schreef itchycoo het volgende:
Realiseer je dat het ook gewoon even tijd kan kosten om hier doorheen te komen. Blijf normaal doen tegen haar, doe gewoon je werk verder en hoop dat de frustratie en jalozie wegebt. De enige tip die ik verder heb is: move on, laat het zitten. De frustratie die je nu ervaart is precies waarom ik persoonlijk geen voorstander van flirten op de werkvloer ben. Doe jezelf dit geen tweede keer aan als je er zoveel last van hebt als het niet lukt.
Vandaag gaat al stuk beter, maar dat komt ook omdat mevr. met verlof is. Nog steeds wel van die jaloerse gedachtes waarin ik de neiging heb om bevestiging te zoeken, maar ga er niet meer op in. Probeer ook om te denken met "er zijn meer vissen in de vijver".

Ik heb in het verleden wel eens dwanggedachten gehad over een ander onderwerp. Wellicht zit daar mijn achilleshiel. OCD treft je meestal over zaken waarin je onzeker bent.
San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij moet gewoon aardig en correct blijven doen, dus niet flirterig. Dan ben jij misschien straks weer aan de beurt. Want je ziet, haar spel speelt ze nu al weer met een andere collega. Is toch ook leuk voor vrouwen en voor mannen, wat flirten met collega's. Zeker als jullie jong zijn.

Misschien is het nu wel het moment om jezelf, beter gezegd je gedrag, eens aan te pakken. Begin met een privé leven te krijgen dat interessant is, en contacten oplevert met veel en velerlei mensen uit verschillende groepen. En ga dus zelf actief op zoek naar een relatie, vriendin, vriendin with benefits. Wat wil je, wat jij nou meemaakt maakt ongeveer 99,9983 % van de mannen mee! En de vrouwen maken dat 94,6912 % mee.
Gewoon doorgaan met leven, maar nu veel bewuster strevend naar wat je zoekt, een vriendin relatie vrouw partner. Zal je best lukken, succes!
Zonder arrogantie , Ik heb vrouwen voor het oprapen momenteel, dus een FWB is zo gefixed. Ik ben daar alleen wel voorzichtig mee omdat ik altijd vermoed dat de dame gevoelens krijgt. Erop uitgaan is wel een key om dit te verslaan ja.
"The bulletdodger"
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Zonder arrogantie , Ik heb vrouwen voor het oprapen momenteel, dus een FWB is zo gefixed. Ik ben daar alleen wel voorzichtig mee omdat ik altijd vermoed dat de dame gevoelens krijgt. Erop uitgaan is wel een key om dit te verslaan ja.
Mooizo, raap je ballen dan even bij elkaar.

En ga naar werk om te werken en zoek je sjanserij en liefdesleven ergens anders.

Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole

0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Zonder arrogantie , Ik heb vrouwen voor het oprapen momenteel, dus een FWB is zo gefixed. Ik ben daar alleen wel voorzichtig mee omdat ik altijd vermoed dat de dame gevoelens krijgt. Erop uitgaan is wel een key om dit te verslaan ja.
Waarom maak je je dan zo druk over deze collega?
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:00 schreef jigggy het volgende:
Normaal doen en je verlies nemen
@Ciclon: Dit. Zij had zin in een flirt en lolletje, jij komt gelijk met zware en verstikkende emoties aan.
Ik ga je vertellen wat je kan verwachten.
Jij wordt steeds aanhankelijker, zij afstandelijker, jij zet jezelf voor lul en zij wordt het zat.
Als climax wordt het een openbare live-soap die voor jou en je CV niet goed aflopen.

Die post hier om een andere baan te zoeken is inderdaad misschien drastisch maar wel een hele goede als het jouw niet lukt je gevoelens onder controle te houden zelfs het beste. Zeker nu het barst van de vacatures.

Je reputatie en referenties blijven intact, je gevoelens verdwijnen (uit het oog, uit het hart) en voor de rest van de wereld lijkt het een carrièreswitch.
Jij weet beter maar lekker voor jezelf houden.

Gewoon lekker doen en daarna een keer lekker naar de hoeren gaan want je bent volgens mij nog zo groen als gras.
ik zou vanmiddag ergens anders gaan werken.

Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.

San Lorenzo de Almagro
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waarom maak je je dan zo druk over deze collega?
Verliefdheid. Dat heb ik met al mijn tinder dates niet gehad
San Lorenzo de Almagro
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:40 schreef Werkman het volgende:

[..]
@:Ciclon: Dit. Zij had zin in een flirt en lolletje, jij komt gelijk met zware en verstikkende emoties aan.
Ik ga je vertellen wat je kan verwachten.
Jij wordt steeds aanhankelijker, zij afstandelijker, jij zet jezelf voor lul en zij wordt het zat.
Als climax wordt het een openbare live-soap die voor jou en je CV niet goed aflopen.

Die post hier om een andere baan te zoeken is inderdaad misschien drastisch maar wel een hele goede als het jouw niet lukt je gevoelens onder controle te houden zelfs het beste. Zeker nu het barst van de vacatures.

Je reputatie en referenties blijven intact, je gevoelens verdwijnen (uit het oog, uit het hart) en voor de rest van de wereld lijkt het een carrièreswitch.
Jij weet beter maar lekker voor jezelf houden.

Gewoon lekker doen en daarna een keer lekker naar de hoeren gaan want je bent volgens mij nog zo groen als gras.
Ik ben net geen 30. Met genoeg vrouwen gedated en het bed gedeeld, maar verliefdheid overkomt je.
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:45 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik ben net geen 30. Met genoeg vrouwen gedated en het bed gedeeld, maar verliefdheid overkomt je.
Ja, maar sorry dat ik het zeg maar dan ben je emotioneel nog niet volwassen.
Geeft niks, maar de weg waar je nu op zit kan je alleen maar ellende brengen.
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:00 schreef jigggy het volgende:
Normaal doen en je verlies nemen
Ik denk dat er geen verlies te nemen valt aangezien het duidelijk is dat deze vrouw hem niet moet. Hij ziet haar aardigheid als tekenen dat ze hem wilt. :') Dat is niet het geval, want dan zou ze hem niet hebben duidelijk gemaakt dat ze hem niet moet.

TS doet er wijs aan om dit te laten rusten. Lijkt mij voor het meisje al irritant genoeg om moet jou te werken wetende dat je iets wilt.
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:30 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Vandaag gaat al stuk beter, maar dat komt ook omdat mevr. met verlof is. Nog steeds wel van die jaloerse gedachtes waarin ik de neiging heb om bevestiging te zoeken, maar ga er niet meer op in. Probeer ook om te denken met "er zijn meer vissen in de vijver".

Ik heb in het verleden wel eens dwanggedachten gehad over een ander onderwerp. Wellicht zit daar mijn achilleshiel. OCD treft je meestal over zaken waarin je onzeker bent.
Kop op, zoek afleiding en andere zaken. Maar ga niet intiem aanpappen met die collega.

Twee collega's op het werk, collega J en D papten met elkaar aan tijdens een kerstfeest. D is vrijgezel, slank, brede schouders en een goede kaaklijn. J begon al op leeftijd te komen (34+) en wou een kind maar had telkens pech in de liefde (J is nogal dommig en ondanks dat ze een master heeft heb ik haar tot op heden nooit op een enigszins indrukwekkende uitspraak durven te betrappen).

J versierde D die een zachtgekookte dweil is. Nadat J was bevrucht wou ze niks met D te maken hebben. Het ging zelfs zo ver dat er 'valse' aangiftes werden gedaan bij de politie. Maar goed, het hele verhaal heb ik hier weleens op FOK! verteld. Silent detail is dat een collega en vriendin van J die ook dezelfde leeftijd had het een goede tactiek vond en uiteindelijk ook hetzelfde heeft gedaan.

Je maakt jezelf, zeker in deze tijden, kwetsbaar als je met iemand van het werk gaat waar regels nogal lossig zijn.

Overigens sprak ik met een collega (meid) die nog vrijgezel is en ook op zoek is. Ze vertelde over haar zus die al 3 kinderen heeft geworpen en pas geworpen had van het 4e kind. Ze het het 4de kind niet gepland, raakte overspannen, werd uiteindelijk ontslagen na 2 jaar wegens ziekte en zit nu thuis met de kinderen terwijl haar man voor alle inkomsten moet zorgen en nog eens een deel van het geld aan haar moet afstaan zodat ze nog zelf wat kan betalen. Haar man is het er niet mee eens maar hij heeft niet het lef om een vrouw en 4 kinderen in de steek te laten. En dat terwijl de meid zegt dat haar zus gewoon in staat is om te werken maar ze 'geniet nu van alle vrijheid'. Daar moet je ook voor oppassen voor zulke meiden. Die denken dat hun man ze wel gaan onderhouden en alles betalen. Als je dat als man wilt is dat prima.
Was sich liebt das neckt sich!
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Zonder arrogantie , Ik heb vrouwen voor het oprapen momenteel, dus een FWB is zo gefixed. Ik ben daar alleen .wel voorzichtig mee omdat ik altijd vermoed dat de dame gevoelens krijgt Erop uitgaan is wel een key om dit te verslaan ja.
Arrogant? Zal ik niet zeggen. Maar wel, wat is dát nou, wel voorzichtig mee omdat ik altijd vermoed dat de dame gevoelens krijgt
Ga je dan ook maar niet fietsen, want je zou eens kunnen vallen. En is dat dan zo tragisch als je gevoelens krijgt. Je gaat daar dan in mee, of je zegt, sorry maar dat wil ik niet. Volgens mij denk je gewoon wat teveel. Gepieker, dan denk je BFW krijgt gevoelens, dan weer iets van je collega. Ga je jaloers worden. Je staat jezelf in de weg. Als je knap genoeg bent om regelmatig FWB's te krijgen, nog geen 30, dan leef en zit niet als een oud vroom dametje over alles te piekeren en waarde oordelen te vellen. IK ga met niemand naar bed waar ik geen gevoelens voor heb, die ik niet minstens toch wel erg aardig vind. En als ik dan echt verliefd word terwijl ik dat niet gewenst vind, mij helemaal niet uitkomt, dan kap ik er resoluut mee. Denk dat je je om die dames niet zorgen hoeft te maken, vrouwen kunnen dat ook, best wel.
Ga wat doen, ga onder de mensen. en pieker niet zoveel. Count your blessings. Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek.

Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!

Was sich liebt das neckt sich!
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:18 schreef stokj het volgende:

[..]
Kop op, zoek afleiding en andere zaken. Maar ga niet intiem aanpappen met die collega.

Twee collega's op het werk, collega J en D papten met elkaar aan tijdens een kerstfeest. D is vrijgezel, slank, brede schouders en een goede kaaklijn. J begon al op leeftijd te komen (34+) en wou een kind maar had telkens pech in de liefde (J is nogal dommig en ondanks dat ze een master heeft heb ik haar tot op heden nooit op een enigszins indrukwekkende uitspraak durven te betrappen).

J versierde D die een zachtgekookte dweil is. Nadat J was bevrucht wou ze niks met D te maken hebben. Het ging zelfs zo ver dat er 'valse' aangiftes werden gedaan bij de politie. Maar goed, het hele verhaal heb ik hier weleens op FOK! verteld. Silent detail is dat een collega en vriendin van J die ook dezelfde leeftijd had het een goede tactiek vond en uiteindelijk ook hetzelfde heeft gedaan.

Je maakt jezelf, zeker in deze tijden, kwetsbaar als je met iemand van het werk gaat waar regels nogal lossig zijn.

Overigens sprak ik met een collega (meid) die nog vrijgezel is en ook op zoek is. Ze vertelde over haar zus die al 3 kinderen heeft geworpen en pas geworpen had van het 4e kind. Ze het het 4de kind niet gepland, raakte overspannen, werd uiteindelijk ontslagen na 2 jaar wegens ziekte en zit nu thuis met de kinderen terwijl haar man voor alle inkomsten moet zorgen en nog eens een deel van het geld aan haar moet afstaan zodat ze nog zelf wat kan betalen. Haar man is het er niet mee eens maar hij heeft niet het lef om een vrouw en 4 kinderen in de steek te laten. En dat terwijl de meid zegt dat haar zus gewoon in staat is om te werken maar ze 'geniet nu van alle vrijheid'. Daar moet je ook voor oppassen voor zulke meiden. Die denken dat hun man ze wel gaan onderhouden en alles betalen. Als je dat als man wilt is dat prima.
Deze truc is al zo oud als Methusalem. Zijn hele volksstammen mannen die dit overkomt. En hele volksstammen vrouwen die dit als de oplossing vinden om aan een fijn makkelijk leventje toe te komen. De oplossing .... laat je steriliseren, en voor mocht je later toch ooit een eigen kindje willen, laar dan van tevoren een emmertje sperm invriezen. Gewoon, praktisch denken en handelen.

Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!

0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Deze truc is al zo oud als Methusalem. Zijn hele volksstammen mannen die dit overkomt. En hele volksstammen vrouwen die dit als de oplossing vinden om aan een fijn makkelijk leventje toe te komen. De oplossing .... laat je steriliseren, en voor mocht je later toch ooit een eigen kindje willen, laar dan van tevoren een emmertje sperm invriezen. Gewoon, praktisch denken en handelen.
Dat zou een praktische mogelijke oplossing zijn ja. Maar goed, in het verhaal van Collega D en J was D ook dommig (allen J is dommer). Dus dan trapt hij er (weer) in: bij zijn vorige werkgever was hij getrouwd met een vrouw die met de hele organisatie 'speelde'. En hij werkte gewoon samen met die collega's waarvan iedereen zijn vrouw dus hadden genomen de vorige dag :P

Een man en vrouw moet altijd op hun hoede zijn voor mogelijke spelletjes die de ander wilt spelen.
Fok it!
Je bent gewoon bespeeld, zij vindt jou leuk en werpt een lijntje uit wanneer jij haar niet leuk vindt, jij 'hapt' uiteindelijk en zij gooit je weer terug in de vijver na haar ego-boost en vindt jou nu niet meer interessant, en nu doet ze weer hetzelfde maar dan bij een collega van je. Je was enkel vermaak voor haar maar eigenlijk nooit een serieuze optie, of je had het spel slimmer moeten spelen dan zij. Ga wat anders doen.
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue