En haar gladde oksels.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je complimentjes voor je lekkere aftershave.
Altijd de herentampons nemen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die voor heren is toch goedkoper daar zit geen pinktax op.
Nee joh. Kan je gewoon gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?
Oooohquote:
Maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je complimentjes voor je lekkere aftershave.
Laat je niet opruien.quote:
Kalfje,een koe is vrij zwaar.quote:
ik zat op het mbo dus kreeg je vanaf je 18de studiefinanciering dus kreeg nog niksquote:Op zondag 8 mei 2022 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik betaalde het ook zelf door te werken,maar toen was er nog een basisbeurs.
Creepy als mensen zo dichtbij naar mijn oksels lopen te staren.quote:
Nou.quote:
Dat gebeurt regelmatig?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Creepy als mensen zo dichtbij naar mijn oksels lopen te staren.
Ik had het niet echt nodig maar kreeg het wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik zat op het mbo dus kreeg je vanaf je 18de studiefinanciering dus kreeg nog niks
trek je wat leuks aan?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
Morgen 23 graden en zon. Oke dat maakt de maandag wel weer een beetje leuk.
Wat is leuk? Doe niks bijzonders aan ofzo want moet toch schoonmaken.quote:
Iets zonder mouwen natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is leuk? Doe niks bijzonders aan ofzo want moet toch schoonmaken.
wat doet dat groen daarop?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lekker verder acclimatiseren
Halve koe man.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lekker verder acclimatiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |