Kroegje 'Het Toilet' denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:04 schreef FlauwKapsel het volgende:
Oh, jij spuit overigens heroïne in 'de kroeg'? Vraag me af welke kroeg dit soort onzin toestaat.
Ja vast. Als je één keer betrapt wordt ben je niet meer welkom. Overigens neem ik aan dat je weet wat heroïne met je doet. Dan heb je geen zin meer om op een krukje te zitten. Als t nog lukt.quote:
Ben jij ooit betrapt met wat je op de wc doet dan met gesloten deur?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:11 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ja vast. Als je één keer betrapt wordt ben je niet meer welkom.
Verveling.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wanneer ik denk dat deze user redelijk normaal is geworden komt ze weer met een topic als dit op de proppen.
Waarom?
Nee maar ze of hij deed t continu. En zie m'n laatste post. Harddrugs zijn niet gewenst in cafés. Althans, xtc of cocaïne kan nog maar wie verzint er nou zoiets debiels als heroïne. Ja hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ben jij ooit betrapt met wat je op de wc doet dan met gesloten deur?
Misschien moest t zo over the top zijn dat de TS er zelf hard om kon lachen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Flans dan een topic in elkaar wat enigzins geloofwaardig is.
Aha. Een parodie op een serieus bedoelde topic. Plank misgeslagen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
Heb t al gezien
LIF / Stoppen met drinken.
Effe hartelijk lachen iedereen.
Ik had het ook al gezien, maar ik zei lekker niks hihiquote:Op zondag 8 mei 2022 12:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
Heb t al gezien
Effe hartelijk lachen iedereen.
Ik kan elke dag spuiten, vraag maar aan je moeder.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:55 schreef roos94 het volgende:
Ik spoot dus niet iedere dag, met als grootste reden dat ik niet KON spuiten als ik een kater had.
Slomequote:Op zondag 8 mei 2022 15:01 schreef Slumlord. het volgende:
Vind je jezelf grappig?
Als je liefhebber bent van Franse kaas die over de datum is, ga je gang.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil wel in je spuiten hoor als je zelf een kater hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |