Als het niet lukt gaat de organisatie gewoon over naar een ander land hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Wat een lelijke liedjes weer . Geen enkel mooi liedje gehoord.
Mensen zullen op Oekraïne gaan stemmen terwijl zij helemaal geen leuk liedje hebben.
Denk eraan als je stemt dat zij dan volgend jaar haar Eurovisiesongfestival gaan moeten organiseren terwijl het nu erg triest is in het land .
Is dat slecht of goed ik kan niet meer nadenken nuquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:26 schreef TheArt het volgende:
Zie ik nou goed dat we bij Betfair opeens van boven de 200 naar 12 zijn gestegenWaar komt dat opeens vandaan?
Inside information!!! Ik bedoel alles lekt toch alquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:26 schreef TheArt het volgende:
Zie ik nou goed dat we bij Betfair opeens van boven de 200 naar 12 zijn gestegenWaar komt dat opeens vandaan?
Goed. Voor een eurootje kreeg je tijdens de show dus ruim 200 euro terug als ze zou winnen, net was dat 12. Virtueel inmiddels trouwens weer terug naar 34 bij Betfair, maar alsnog staan we daarmee 5e achter Oekraïne, Italië, UK en Zweden. Ook Smarkets gaat hierin mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat slecht of goed ik kan niet meer nadenken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |