Wat jij denkt is een walgelijke beschuldiging zonder enig bewijs. Hoef je morgen niet te paraderen?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat ze de huizen langsgingen om de mannen te laten meevechten, als ze niet wouden gingen ze eraan, lijken laten liggen zodat de Russen de schuld kregen.
De Russen hebben weer veel doden veroorzaakt door bombardementen
Wat een BS.. als de NAVO echt meedeed dan zouden de Russen het echt merkenquote:
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 8 mei 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Klopt ook voor geen meter, het overgrote deel van de pro-Russische bevolking van Oekraïne is inmiddels overgestapt naar pure haat jegens de Russen.
Bron?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Klopt ook voor geen meter, het overgrote deel van de pro-Russische bevolking van Oekraïne is inmiddels overgestapt naar pure haat jegens de Russen.
Heb jij er ooit eentje van Kievbrides gehaald?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
haat jegens moscow , nie tegen andere inwoners van Marioepol
mijn ex vrouw spreekt russisch en oekrainsch
Er word hier in deze draad behoorlijk gespeculeerd. Ik zit in de modus ik wacht het allemaal af. Zowel de Russen als Oekraïne strooien met bullshit.quote:
Mwah dat weet ik niet hoor. Je moet als westen ergens ook een grens gaan trekken als zoiets zou gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:11 schreef Confetti het volgende:
Ik lees vooral over scenario's die uitgaan van all out nuclear war maar dat lijkt mij niet realistisch als de bom alleen in Oekraine valt.
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oekraïners/Russen een pot nat, het zijn de zelfde mensen en sommigen zijn goed en sommigen zijn beesten. Daarom moeten we ons niet teveel bemoeien bij dit slachtfeest.
Ik zeg niets goeds over de Russen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:51 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Schrijf anders nog 1000 posts over hoe het niet de aan de Russen ligt![]()
Je escalatie richting steeds extremere Kremlinpropaganda is wel fascinerend om te volgen. Waarom wil je zo graag doen alsof het niet de schuld is van de Russen en wel de schuld is van de Oekraïners? Wat zit daar achter?
Dit zijn wel nieuwe dieptepunten die je aantikt trouwens. Een maand geleden was het nog soort van gematigd wat je allemaal zei, nu is het echt desinformatie, projectie en leugens stapelen wat de klok slaat.
NEE ,Ik kwam toen regelmatig in oekraine en moscow en kirgiziequote:Op zondag 8 mei 2022 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij er ooit eentje van Kievbrides gehaald?
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meeste moorden in mariopol zjin gepleegd door Oekraïners op de Russische bevolking.
En dat is de bron?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oekraïners/Russen een pot nat, het zijn de zelfde mensen en sommigen zijn goed en sommigen zijn beesten. Daarom moeten we ons niet teveel bemoeien bij dit slachtfeest.
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Naja de Donbass is natuurlijk al jaren in oorlog, best vreemd hoe de verhoudingen er daar voor lagen.
https://www.aljazeera.com(...)ed-under-separatists
Hoe dan ook, de arme simpele ziel die er woonde, is er uiteindelijk de dupe van.
De Russen hebben daar flink huisgehouden maar Azov net zo goed.
Dit soort dingen worden kas echt helder als de rook is opgetrokken (ver) na de oorlog als alles goed onderzocht is.
Vandaar dat ze terrein verliezen en vastlopen op alle fronten.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat een BS.. als de NAVO echt meedeed dan zouden de Russen het echt merken
De meeste pro Russen die ik ben tegengekomen spreken van 15.000 slachtoffers in 8 jaar tijd.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
En dat is de bron?
Als we bombardementen niet meetellen als « moord », hoeveel Russische inwoners van Marioepol zijn er dan vermoord door Oekraïeners en hoeveel Oekraïense inwoners van Marioepol zijn er vermoord door Russen?
Cijfers en een bron zouden echt fijn zijn bij dit soort beweringen.
Nee, dat aantal is het aantal doden aan beide zijden, dacht ikquote:Op zondag 8 mei 2022 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
De meeste pro Russen die ik ben tegengekomen spreken van 15.000 slachtoffers in 8 jaar tijd.
Geen idee hoe daarbinnen de verhoudingen liggen qua burgers, militaire, seperatisten en wie wie heeft gedood.
Maar als we uitgaan van 15.000 Oekraïense burgerdoden door Oekraïense soldaten in 8 jaar tijd; volgens mij zit Rusland daar nu al overheen.
Een stukje Shock en Awe zou ik dan verwachten als de NAVO meedeed. Alle commandoposten tracken en in één grote golf kruisraket en luchtaanvallen alles opblazen.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze terrein verliezen en vastlopen op alle fronten.
Het echte materiaal moet notabene nog aankomen.
Het gros is over de grens in Oekraïne gelukkig en onderweg.
https://nvo.ng.ru/realty/2022-02-03/3_1175_donbass.htmlquote:
quote:Moreover, the degree of hatred (which, as you know, is the most effective fuel for armed struggle) in the neighboring republic in relation to Moscow is frankly underestimated. No one will meet the Russian army with bread, salt and flowers in Ukraine.
It seems that the events in the south-east of Ukraine in 2014 taught no one anything. Then they also expected that the whole left-bank Ukraine would turn to Novorossiya in a single impulse and in a matter of seconds. They have already drawn maps, estimated the staff of future administrations of cities and regions, and developed national flags.
But even the Russian-speaking population of this part of Ukraine (including cities such as Kharkiv, Zaporozhye, Dnepropetrovsk, Mariupol) did not support such plans in its vast majority. The Novorossiya project somehow imperceptibly blown away and died quietly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |