Grow was prima. Het is gewoon jammer dat er geen opvolger was.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Grow had het denk ik beter gedaan, maar daar gaan we nooit achter komen. Ergens is het wel netjes dat hij alsnog de kans kreeg om voor Nederland uit te komen.
Anyway, misschien was het alternatief niet verder gekomen dan plek 16. Dan maakt het ook weinig uit
Hahaha ja, maar daarvoor keek ze te serieus, en op een gegeven moment bleek het menensquote:
Die solo met de violenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens in de Sanremo versie nóg beter!
In Italië kunnen ze nu eenmaal betere muziekfestivals organiseren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens in de Sanremo versie nóg beter!
Toe maar! Zijn ze lekker?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Italië kunnen ze nu eenmaal betere muziekfestivals organiseren.
Dat had gewoon zoals bij de bekendmaking in dwdd moeten zijn, dat was zó veel beter.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Heeeeeeeeel ergens in de verte heeft dit een soort Outlaw In 'Em vibe. Als dat toch eens wat beter gestaged was...
Ook nooit de ribbel paprika van Jumbo huismerk nemen, is een soort karton.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Toe maar! Zijn ze lekker?
Ik heb een open zak naturel ribbelchips van Picnic, maar die vielen een beetje tegen
Wie luistert er nou nog naar gitaarmuziek?quote:
Halloquote:
Ja, Arcade heeft ook wel wat van de Oude Muzikant.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Heeeeeeeeel ergens in de verte heeft dit een soort Outlaw In 'Em vibe. Als dat toch eens wat beter gestaged was...
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef molloot200 het volgende:
Na de Ster op NPO 3 de "Dit is S10"- Songfestival docu!
Haha dat ook jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Greys en Cee dat van te voren af hadden gesproken om ons daarmee te foppen
Precies, alleen woke-geneuzel wint tegenwoordig nogquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie luistert er nou nog naar gitaarmuziek?Je moet zo'n empowering banger hebben als Malta!
Vind dat je een goed punt hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
True..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had gewoon zoals bij de bekendmaking in dwdd moeten zijn, dat was zó veel beter.
Barbara had ik ook een terechte winnaar gevondenquote:
Ik heb net inderdaad de waterketel maar even gevuldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Nu komt de grootste letdown van de running order die ze ooit kunnen bedenken.
Dan was het nog steeds geen winnaar geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Dotterdam had het moeten zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Had ik toch veel liever Eric Saade gezien.
Ik ook. Dat zou ook echt hebben opgevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Had ik toch veel liever Eric Saade gezien.
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iedereen in de vakken naast het podium blind in 3... 2... 1...
Nahquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu hè
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |