quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Ohja Finland stuurt rock nu Maneskin gewonnen heeft
Ja, doen ze normaal nooit toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Wel een heel terechte tweede plek, hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kon ik ook mee leven hoor, maar toch
Vorig jaar stuurden ze nog Monica Aspelund inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Die schrikken zich wezenloos als ze San Marino zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Het is toch om te janken dit commentaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Met zo`n intensiteit gezongenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Frankrijk stond al vrij snel redelijk stevig op 1 voor mij, maar live in de zal pakte ze me pas helemaal definitief in.
Dat was zo goed.
Als ze dat niet doen, heeft de redactie gewoon hun werk niet gedaan, hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef koffieleuk het volgende:
In The Shadows nog niet genoemd, verwacht ik toch nog wel.
Joh, waar kwam Finland vorig jaar zelf meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
In tegenstelling tot voorgaande jaren, toen ze rock stuurden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Deden ze daarvoor nooit inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
Ze lezen mee !!1!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen, heeft de redactie gewoon hun werk niet gedaan, hoor
En elk jaar zitten ze er weer de onwetende BN'ers, want BN'ers zijn zo leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is toch om te janken dit commentaar.
"Experts" zoals Carlo Boszhart die ook de groot mogelijke onzin altijd verteld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
En elk jaar zitten ze er weer de onwetende BN'ers, want BN'ers zijn zo leuk om naar te kijken.
Bij het ESF doet niemand daar moeilijk over.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Die BN'ers zijn ook zo slecht ingelezen soms, echt
Ja, heerlijk.quote:
Carlo is er deze keer warempel niet bijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
"Experts" zoals Carlo Boszhart die ook de groot mogelijke onzin altijd verteld.
Hoi Tixquote:
Ik ben haar nieuwe lover.quote:
Is Subwoolfer al besproken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Carlo is er deze keer warempel niet bijHuffnagel ook niet
Rouse ook niet
Ja dat is het leukste stukje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Het 'let's go' vind ik eigenlijk wat voor mij dit nummer maakt.
Neequote:
Ja, ik zit hier vooral te wachten op reacties op Servië.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee
Verwacht Australië en Servië ook nog wel.
San Marino ook nog niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee
Verwacht Australië en Servië ook nog wel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Carlo is er deze keer warempel niet bijHuffnagel ook niet
Rouse ook niet
Ja, maar niet voor zo'n lekkere dropquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft Chanel geleend(Zij zegt dat toch ook?)
ja lijkt me ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
Van deze staging vermoed ik ook nog steeds dat die eigenlijk voor Cleopatra was
Voor deze muziek eigenlijk ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
Van deze staging vermoed ik ook nog steeds dat die eigenlijk voor Cleopatra was
Goede stagingquote:
quote:
Ik vind Ries wel leukquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Uw favorieten Richard Groenendijk en Maurice Wijnen zijn er gewoon bij hoor!
Late Late Show stylist vindt dit leuk!quote:
quote:
Zeggen dat Richard Groenendijk niet zo grappig is, is ook nog wel een taboe hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Uw favorieten Richard Groenendijk en Maurice Wijnen zijn er gewoon bij hoor!
Ik ook, was wel een pluspunt aan Think inside the boxquote:
quote:
Daar kunnen @Moira en ik over meepratenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je zal in het publiek zitten en iemand voor je hebben met twee van die vleugels op zijn rug.
precies dravaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Dit BN'er-commentaar op Servië is precíes wat ik ervan verwachtte. Precíes.
"Huh, wat is dit dan?!"quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet ook nog steeds of dit een top 5 kandidaat is of nauwelijks kwalifier.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Ja, ik zat lekker aan de overkant te kijken hoe die gast binnen kwam.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kunnen @:Moira en ik over meepraten
Ruth en Humphrey?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Door Tix & Efendi vraag ik me af: Zijn er ooit esf-stelletjes geweest? Of mensen die verliefd zijn geraakt na esf?
De enigen die in me opkomen zijn ´eljko Joksimović en Jovana Janković
Makkelijke qualifier en dan 12e ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds of dit een top 5 kandidaat is of nauwelijks kwalifier.
Daar zul je hem hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je zal in het publiek zitten en iemand voor je hebben met twee van die vleugels op zijn rug.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
BN'ers zijn geschokt over de veggies en pussy.
Edward van Jedward heeft een tijdje met Lena gedate, maar is verder niks gewordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Door Tix & Efendi vraag ik me af: Zijn er ooit esf-stelletjes geweest? Of mensen die verliefd zijn geraakt na esf?
De enigen die in me opkomen zijn ´eljko Joksimović en Jovana Janković
En dat terwijl het in al in alle kranten heeft gestaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
BN'ers zijn geschokt over de veggies en pussy.
Out of context is dit een geweldige postquote:
Ik denk toch dat het net iets te gekkig is om echt groot publiek te binden, maar dat is mijn inschattingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar heeft Maurice een keer een punt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef koffieleuk het volgende:
Maurice vindt het te kinderachtig, agossie
Top 10 is het hoogst haalbare, zie het makkelijk doorgaan. Tiktok hype incomingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan knoop je zijn oren aan elkaar?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
Als die Maurice nog één keer z'n mond opentrekt hè
servie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef koffieleuk het volgende:
Maurice vindt het te kinderachtig, agossie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |