Ja, maar die frequentiemeting gaat over wisselspanning.quote:
Wellicht heeft het hier iets mee te maken: DIG / Wat is 58 dBd in dBa decibel?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Jan_Lul het volgende:
ik ben heel benieuwd waar je het voor nodig denkt te hebben, als je al niet weet of het bestaat.
Mijn godquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wellicht heeft het hier iets mee te maken: DIG / Wat is 58 dBd in dBa decibel?
Ja ik zeg ook maar wat 😂quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar die frequentiemeting gaat over wisselspanning.
Verder vraag ik me af of TS überhaupt zelf gezocht heeft, of dat hij direct met zijn vraag hierheen gekomen is.
Neuh. Zou gewoon eens wat vaker de zoekbalk moeten proberenquote:Op zondag 8 mei 2022 05:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook maar wat 😂
Kan er geen algemeen vraagtopic voor deze ts komen in gc @:fok-it
Of dat de ts een topic opent in R&P voor al dat aandacht vragen.
Frequentiemeting Jaquote:
Maar in welke context?quote:
m'n vriezer.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar in welke context?
Wat voor geluid ga je precies meten?
Dat is niet 1 frequentie maar een heel spectrum van frequenties.quote:
Maar als je de vriezer lager zet dan moet hij harder werken en krijg je weer meer Hertz.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Simpel toch? Als je vriezer teveel Hertz geeft, dan zet je m toch wat lager?
Niet noodzakelijk toch? Gaat een vriezer een toontje hoger/lager zingen als ie aan t werk gaat? (harder/zacher is wat anders natuurlijk, maar dan komen we bij de vraag waarom TS een freq.meter nodig heeft, ipv dB) Of misschien heeft het met resonantie te maken. Maar je hebt ook gelijk, want dan zal de interval van 'aanslaan' korter worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar als je de vriezer lager zet dan moet hij harder werken en krijg je weer meer Hertz.
Er zullen vast wel appjes bestaan. Als het enkel voor je diepvries is, zal zulk appje wel volstaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |