Ja, sorry dat ging vooral over het nummer. Hoewel ik persoonlijk Gjons stem mooier vind dan die van Zwitserland, Australie, Azerbadzjan en Polen dit jaarquote:
Alle jasjes, broeken enz. hingen op volgorde aan een kapstok. Was een kledingstuk gebruikt dan werd het in een grote plastic bak gegooid en was het tijd voor het volgendequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegekregen.
De onbekende bekende van dit jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Blanks zit bij het Songfestival-reactieprogramma van de AVROTROS. Die kan in het 2023-artiestentopicStond sowieso op m'n lijstje voor de Nederlandse vertegenwoordiging ooit.
Simon de Wit --> artiestennaam Blanks. Maakt 80s synthpop in een modern jasje; is erg groot op Tiktok en Youtube, ook in het buitenland.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die naam klinkt niet echt inclusief, maar is dat een artiest?
Blanks, of Simon de Wit, zal uiteindelijk dus wel als Wits doorgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die naam klinkt niet echt inclusief, maar is dat een artiest?
ja, was raarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Hoe kregen ze dit in de zaal te zien? Gewoon op het scherm zelf?
Het zegt me niets. Maar goed, met een goed liedje mag hij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Simon de Wit --> artiestennaam Blanks. Maakt 80s synthpop in een modern jasje; is erg groot op Tiktok en Youtube, ook in het buitenland.
Telkens deze posts met vergelijkingen met dit jaar, heerlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:09 schreef Fascination het volgende:
Moet je voorstellen dat een land het nu van een rehearsaltape moet hebben.
Oh no, stel dat het Italie of Zweden nu is, dat ging allebei nog niet lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:09 schreef Fascination het volgende:
Denk dat ze soms eerder de Live on Tape willenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:09 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Hoe kregen ze dit in de zaal te zien? Gewoon op het scherm zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |