quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen verzuurde Boomers
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zag bij het zappen al een hoop krioelende kinderen. Ik sla even over.
Eensquote:Op zondag 5 juni 2022 12:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zag bij het zappen al een hoop krioelende kinderen. Ik sla even over.
Open dak ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:22 schreef hvan het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer ben ik met mijn gezin bij Casa Sorriso oftewel Jean Paul en Rosalie op vakantie geweest. De beste, de leukste vakantie ever! Wat hebben we met ze gelachen. Wat hebben de kinderen zich vermaakt. Elke dak was een feestje en wat een paradijsje is die accommodatie voor de kinderen. Volgend jaar gaan we weer terug:)
Maar wel pannenkoeken!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een drama. Woon je daar zonder elektriciteit, zonder water, beetje oploskoffie te drinken.
Dat zou een locatie zijn waar ik absoluut niet ga boekenquote:Op zondag 5 juni 2022 00:04 schreef hvan het volgende:
[..]
Dat kwam inderdaad ook niet echt naar voren. Maar het programma draait ook meer om ervaringen aan elkaar uit te wisselen. En om van elkaar te leren en ideeen op doen.
Maar ik kan iedereen verzekeren dat je een een top vakantie gaat hebben als je naar de fam. Mensing gaat. En helemaal met jonge kinderen. Echt een waar paradijs is het voor ze. Zo veel te doen, lekker ravotten, klauteren, hutten bouwen, zwemmen etc etc.
Yesquote:Op zondag 19 juni 2022 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou een locatie zijn waar ik absoluut niet ga boeken
Gelijk hebben ze!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:28 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou nog steeds voor geen goud in dat knaken Gambia willen zijn, wat een ellende![]()
Nee dan liever naar dat gezellige plekje in Frankrijk
Verder zijn beide stellen erg leuk
Lees net de update op
https://www.avrotros.nl/i(...)-bij-elkaar-ervaren/
Theo en Jolanda hebben de boel dus verkochten zitten nu in Spanje
Ja, dit herinner ik me nog wel... Zo sneuquote:
Maar mooi hoe ze het leven toch weer oppakken!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:33 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, dit herinner ik me nog wel... Zo sneu
Ja, fijn dat het zo goed gaat met zequote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar mooi hoe ze het leven toch weer oppakken!
Jup... karton-feest... Ergens ook wel sneuquote:
ja dus..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:38 schreef Guppy het volgende:
[..]
Jup... karton-feest... Ergens ook wel sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |