Beetje saaie aflevering. Volgens mij zat er geen goede interactie tussen deze 2 stellen en werd er daarom ingegrepen door het camera team/productie team. Die gesprekken die ze 1 op 1 hadden (zowel de mannen als de vrouwen) over dat privé en werk gescheiden houden enzo was echt zo slecht geacteerd, duidelijk ingefluisterd en niet spontaan. Ze hadden gewoon geen gespreksstof.
De locatie in Spanje blonk ook uit in kaal, kil en totaal nietszeggend en dan niet begrijpen waarom er nauwelijks gaten komen, want 'alles is er toch'?
Boerderij golf? Nop, een paar stokken waarmee je ballen door een stukje zand en struikgewas kunt slaan, luxe hutjes? Nop, totaal geen sfeer, gezelligheid, aankleding, echt helemaal niets behalve een lelijk bed met deprimerende kleuren en een kledinghanger. Zwembad? Welnee, een bak met water. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen? Echt, leek wel zo'n post apocalyptische omgeving van kaal zand met een paar elektriciteitsmasten
Al zou ik geld toekrijgen, op zo'n vreselijk saaie, kale, lege en deprimerende plek hoef ik echt geen nacht door te brengen, dat ze dat zelf niet zien.
Bovendien was die man echt een enorme klager met zijn gezeur over de kou in Oostenrijk. Als hij ook zo thuis tegen gasten doet dan haak je als toerist vanzelf wel af.