Even anderhalve minuut vooruit dan. Ik zit op bijna 2:00 nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin begint nu bij 00:00 en hoort na het Te Deum waar ik dan moet zijn van jullie
beter jaquote:
Och hemel, was het chaos a la 1991 qua organisatie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dat al chaos vindt, ben ik blij dat je de 2022-rehearsals niet hebt meegekregen
Nee heb zwart beeld en alleen audio. Hij gaf melding dat ik mn adblock uit moest doen maar dat heb ik nu uit en nog steeds zwart beeldquote:
Ik hoor nu "Live, Rotterdam, The Netherlands en de presentatoren introductiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Even anderhalve minuut vooruit dan. Ik zit op bijna 2:00 nu.
Sablehart heeft een Watch2Gether link gepost.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoor nu "Live, Rotterdam, The Netherlands en de presentatoren introductie
Als de ik Rehearsel en Organisatie topic zo lees welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, was het chaos a la 1991 qua organisatie?![]()
Ik vind het ergens wel jammer dat ik de hoofden niet heb gekeken, maar had sowieso heel weinig meegekregen van dit seizoen en dan ben ik niet zo nieuwsgierig naar wat er op zo'n stream is
Even browser herstarten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee heb zwart beeld en alleen audio. Hij gaf melding dat ik mn adblock uit moest doen maar dat heb ik nu uit en nog steeds zwart beeld
Op Twitter zitten nog maar 400 mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef NailQueen het volgende:
F*ck twitter, we doen een eigen terugkijk sessie![]()
Probeer je browser misschien opnieuw op te starten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee heb zwart beeld en alleen audio. Hij gaf melding dat ik mn adblock uit moest doen maar dat heb ik nu uit en nog steeds zwart beeld
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Ok, iedereen loopt nu synchroon?
(Behalve Lucille Werner ())
Ik zit nu bij de puntentellingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Ok, iedereen loopt nu synchroon?
(Behalve Lucille Werner ())
We zitten nu op 5 minquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja net gedaan, doet 't nog steeds niet, beetje vreemd
We kijken via de @Sableheart linkquote:
Je mag lekker losgaan bij Finlandquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Ben nu best wel geïrriteerd en boos gewordenMaar dat is straks hopelijk over.
quote:
Het lijkt viaplee welquote:
Andere browser?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja net gedaan, doet 't nog steeds niet, beetje vreemd
Typisch Italiaansquote:
7 min nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
Waar is de Watch2Gether link nu? welke timestamp?
7.00quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
Deel anders @Sableheart link daarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:16 schreef koffieleuk het volgende:
Mensen op twitter klagen ook over onhandig het is op twitter, goeie keuse gemaakt hier
Bijna op 7 minutenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
7:00quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
Als het goed is, gaat ie automatische naar de goeie time stamp!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Moira het volgende:
Gaat volgende week erger worden dan 1991?quote:
Ja dat deed ik maar toen kwam ik op 5 minuten en datk lopte dus nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als het goed is, gaat ie automatische naar de goeie time stamp!
Dan blijf ik lekker op Youtube hangen zonder iets aan te rakenquote:
Alloraquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat volgende week erger worden dan 1991?
Er was iemand met de kleuren aan het spelen, moet nu niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Eh, is iemand met de kleuren aan het kutten?
is @NailQueen weer de dj aan het uithangen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Eh, is iemand met de kleuren aan het kutten?
De meerwaarde hier is dat je onze posts in beeld krijgtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
Ah, de 'meerwaarde' van twitter is dat je tweets met de EurovisionAgain hashtag in beeld krijgt! Innovatief hoor.
Wilde de chaos even compleet makenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:19 schreef usagi414 het volgende:
@:Sableheart heeft ook de kleurtje ontdekt. Of zit @:NailQueen weer aan de knoppen ?
JUICHENquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Chantal zegt iets in het Frans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |