Ik dacht dat kaas normaal was?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:13 schreef Sodemieters het volgende:
Krentebol met kaas. Blijken veel mensen een rare combinatie te vinden.
Heb je wel eens oude geitenkaas gegeten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aangezien elke supermarkt geitenkaas verkoopt, valt het wel mee met het aantal mensen dat het niet lusten.
Ik heb wel eens filet americano op een krentenbol gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:47 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik dacht dat kaas normaal was?
Ik eet krentenbol ook vaak met boter en hagelslag of met pindakaas.
Wij kregen vroeger macaroni met gelderse worst en kaas.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Mylene het volgende:
Nog zo'n eentje in blokjes gesneden smac door de macaroni. Van thuis uit meegekregen.
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Saksische leverworst op een broodje.
De ene wel, de andere niet.quote:Van die goedkope slaatjes.
Ja kreeg laatst een beetje op een borrelplank, ook met kappertjes erin. Smaakte heerlijk, terwijl het een rare gedachte blijft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:39 schreef littlemindy het volgende:
Rauw rundergehakt met wat peper en zout
Dat was een kutte steak tartare.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja kreeg laatst een beetje op een borrelplank, ook met kappertjes erin. Smaakte heerlijk, terwijl het een rare gedachte blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |