En staaft dat overzicht ook hetgeen jij stelt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is moeilijk te vinden. Het beste wat ik kon vinden is dit overzicht.
[ twitter ]
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven door - ik noem maar iets geks - niet continue als een geobsedeerde gek te beginnen over Zelensky's verleden.quote:
Geef toe, een gouden vondst, zeer nauwkeurig bijgehouden op basis van claims van beide kanten en OS data.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
En staaft dat overzicht ook hetgeen jij stelt?
Ik twijfel als je al inzet met "beste wat ik kon vinden"
Ik las een artikel dat het VK "undisclosed artillery" ging sturen. In een lijst waar ze de rest met naam en toenaam noemde, maar arty deden ze vaag over.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet het eerst nog maar eens zien. Daarnaast is het ook wat @:Tijger_M zegt, het zijn vooralsnog onbevestigde geruchten dat de MLRS en HIMARS uberhaupt in Oekraine zijn.
Laat hetzelfde ook met Saudi-Arabië gebeuren. Net zo'n fascistoïde bende.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef capricia het volgende:
Ik wil dat die Russen dat hele land uit gebombardeerd worden. Met de staart tussen de benen terug naar het moederland.
En dat ze dit de komende 20 jaar niet meer kunnen. En graag nog even betalen voor de puinhopen die ze aangericht hebben.
Klaar met die fascistoïde bende.
Dan zal Iran weer profiteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat hetzelfde ook met Saudi-Arabië gebeuren. Net zo'n fascistoïde bende.
Het VK heeft wel de MLRS maar niet de HIMARS.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik las een artikel dat het VK "undisclosed artillery" ging sturen. In een lijst waar ze de rest met naam en toenaam noemde, maar arty deden ze vaag over.
Hier hebben we het al over gehad, maar het is verstandig om er niet vanuit te gaan dat als jij het niet op filmpjes kan zien, het dus er dus niet is.
Of gewoon maar even ontopic posten. Dit gaat helemaal nergens overquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die wel een beschuitje met Poetin zouden willen eten? dictators zijn net als seriemoordenaars meestal wel populair bij vrouwen, de erotiserende kracht van masculiene macht.
Kijk een vogeltje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of gewoon maar even ontopic posten. Dit gaat helemaal nergens over
Maar hoeveel militairen heeft Oekraïne ongeveer verloren in cijfers? Men richt zich behoorlijk op de Russische verliezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat waren de verliezen die ik hoorde wat er nu plaatsvinden bij artillerie aanvallen aan het front in de Donbass. Dus 60% van vechtunits op uitgespeeld gevecht. Dan gaat het hard.
Een paar uur geleden dacht je er nog anders overquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef capricia het volgende:
Ik wil dat die Russen dat hele land uit gebombardeerd worden. Met de staart tussen de benen terug naar het moederland.
En dat ze dit de komende 20 jaar niet meer kunnen. En graag nog even betalen voor de puinhopen die ze aangericht hebben.
Klaar met die fascistoïde bende.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel eenbij die muziek.
Dat Russen afknallen een feestje is. Weet niet. Het is vaak simpel kanonnenvoer. En ik luister te vaak (YT) gesprekken met hun moeder om dood en verderf leuk te vinden. Het zijn jonge jongens.
Bijv. dit kanaal:
Het Britse legerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bron?
(Niet trollen, ik weet het niet, en wil dat graag wel weten)
24.500 (40.000 vlg Rusland) zie eerder gepost overzichtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar hoeveel militairen heeft Oekraïne ongeveer verloren in cijfers? Men richt zich behoorlijk op de Russische verliezen.
Ja. Gewoon weg daar dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een paar uur geleden dacht je er nog anders over
[..]
De enige reden dat de Russen toen überhaupt nog oorlog konden voeren was de lend-lease wet van de Amerikanen. Maar dat zijn de orks natuurlijk al lang en breed vergeten. "Murrika bad!"quote:
Dus de hoeveelheid doden van Oekraïne zijn net zoveel als Rusland?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
24.500 (40.000 vlg Rusland) zie eerder gepost overzicht
Nee Rusland is veel hoger met iets van 90.000 ik praat over dood, gewone en gevangenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus de hoeveelheid doden van Oekraïne zijn net zoveel als Rusland?
Veel meer hoef je ook niet te verwachten van mensen die geloven dat politici buitenaardse reptilians zijn en dat er antennes op gemeentehuizen staan waarmee men door kleding heen kan kijken. Hoog tijd dat de bezuinigingen op de GGZ teruggedraaid worden en er weer diep in de bossen verscholen gekkenhuizen geopend worden...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zij blijft gewoon doorgaan hoor. Ze vindt het ook heel normaal en cute hoe Marco B aan kinderen zit.
Zachtheid en tederheid. Dat is hoe zij het ziet.
Goede trol wel.
Van de oude stempel en goed bereikbaar per spoor?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Veel meer hoef je ook niet te verwachten van mensen die geloven dat politici buitenaardse reptilians zijn en dat er antennes op gemeentehuizen staan waarmee men door kleding heen kan kijken. Hoog tijd dat de bezuinigingen op de GGZ teruggedraaid worden en er weer diep in de bossen verscholen gekkenhuizen geopend worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |