Prima Guus, als jij dat zegt.quote:
quote:
Jij weet ook direkt met wat ik bedoel mijn tamme boerenzoon.quote:
Dit is eten zoals het hoortquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren at hij iets minder beschaafd:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet ook direkt met wat ik bedoel mijn tamme boerenzoon.
Met "Lekker he?" bedoelde ik "Lekker op de trekker"; hun wat minder bekende hitje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet ook direkt met wat ik bedoel mijn tamme boerenzoon.
Stom hé, ik vind het gewoon lekker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Met "Lekker he?" bedoelde ik "Lekker op de trekker"; hun wat minder bekende hitje.
Jij wil later vast boer worden he?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stom hé, ik vind het gewoon lekker.
Jaren later...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil later vast boer worden he?
Mhm, en schaatser!
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren later...
Leuke foto's van mini ToT.
Fijne avond ToT.quote:
Soms mag het wel een beetje dirty zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren at hij iets minder beschaafd:
[ afbeelding ]
Ik mag vanavond weer alleen slapen.quote:
Ik ook......quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer alleen slapen.
Zullen we deze nacht elkaar maar in gedachte houden?quote:
* Cinderelladreamer kruipt onder sbe's vleugelquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we deze nacht elkaar maar in gedachte houden?
Ik mag wel, maar word een beetje lastig tot maandag avondquote:
Het wordt nog druk onder mijn vleugeltjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt onder sbe's vleugel
Telt een room mate hebben die in een apart bed slaapt ook als alleen slapen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer alleen slapen.
Ze is de hort op??quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar word een beetje lastig tot maandag avond
Nope, ik ben de hort opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heb ik weer geen priveplekje vannacht?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt nog druk onder mijn vleugeltjes.
Heb je wel genoeg zaad of moeten sommige dames zonder eten naar bedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt nog druk onder mijn vleugeltjes.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, ik ben de hort op
Ah okee, dan maar telefoonseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom datquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah okee, dan maar telefoonseks?
Mijn parkiet eist haar eigen plek op.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Telt een room mate hebben die in een apart bed slaapt ook als alleen slapen?
Even regelen, komt goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ik weer geen priveplekje vannacht?
Da's ook voor het eerst dat de man geen zin heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom dat![]()
Ik ben blij dat ik eindelijk een weekendje rust heb
Je parkiet slaapt bij jou in bed??quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet eist haar eigen plek op.
[..]
Even regelen, komt goed.
Wie zegt dat ik geen zin hebquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Da's ook voor het eerst dat de man geen zin heeft
Wat denk je wel niet? Ze slaapt graag op haar schommeltje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je parkiet slaapt bij jou in bed??
Zo praat je niet over muis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen zin heb![]()
Ik ben gewoon blij dat ik even van het gezeik van mijn wijf af ben voor een paar dagen
Arme muis.....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen zin heb![]()
Ik ben gewoon blij dat ik even van het gezeik van mijn wijf af ben voor een paar dagen
Dus ruimte genoeg voor mij dan toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Ze slaapt graag op haar schommeltje.
Sorry, ik zal het anders zeggenquote:
Ik heb altijd een slaapplek. Naast mij in bed of op de bank.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus ruimte genoeg voor mij dan toch?
Wees blij dat je iemand hebt......quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het anders zeggen![]()
Ik ben blij dat ik eindelijk weer een paar dagen werk als excuus heb om dat tyfus loeder niet te hoeven aanhoren
Kom eraanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een slaapplek. Naast mij in bed of op de bank.
Daar ken ik een liedje van.quote:
Je bent lief.quote:
Slaap lekker dromer.quote:
Moet de koninklijke garden uitrijden om er een eind aan te maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij hebben ze hier verderop een feestje dat net begonnen is
Nee hoor dat hoeft niet, ze zijn gewoon blij dat Ferrari weer op de eerste startrij staat voor morgen. Waar ze thuis horen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet de koninklijke garden uitrijden om er een eind aan te maken?
Die heb ik al een tijdje niet zien posten idd, wat zou er gebeurd zijn?quote:
Geen id.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet zien posten idd, wat zou er gebeurd zijn?
Echt niet?quote:
Jij weet meer?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ze heeft al een week niet meer gepost.Niks voor haar.
Wat zou ik kunnen weten?quote:
@murpquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:43 schreef aloa het volgende:
Een mod die al een aantal dagen niet gepost heeft![]()
Beetje apart wel.
Mwa,die zijn er wel meer hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:43 schreef aloa het volgende:
Een mod die al een aantal dagen niet gepost heeft![]()
Beetje apart wel.
Dat is MOD eigen.quote:
Je bent gek joh fantastische prestatie eerste Nederlandse club in een Europese finale sinds 2002.quote:
AJAX is op alle fronten beter maatquote:Op zondag 8 mei 2022 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent gek joh fantastische prestatie eerste Nederlandse club in een Europese finale sinds 2002.
Wel een Jut en Jul competitie.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent gek joh fantastische prestatie eerste Nederlandse club in een Europese finale sinds 2002.
Goed punt.quote:
Daar hadden we het net over.quote:
Nou nou.Mut it sa?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef murp het volgende:
[..]
Kap eens met dat zielige gedoe van je. Ga iets doen met je leven.
Dat dacht ik niet.quote:
Je hebt een heel mooi plekje aan het zwembad.quote:
qua spelers, spel en financien wellicht echt wel.quote:
quote:
Morge kerels, ik heb een eitje gekookt en al een paar sinaasappeltjes geperst.quote:
Ik lig nog in bedquote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Morge kerels, ik heb een eitje gekookt en al een paar sinaasappeltjes geperst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |