Nope, ik ben de hort opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heb ik weer geen priveplekje vannacht?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt nog druk onder mijn vleugeltjes.
Heb je wel genoeg zaad of moeten sommige dames zonder eten naar bedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt nog druk onder mijn vleugeltjes.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, ik ben de hort op
Ah okee, dan maar telefoonseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom datquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah okee, dan maar telefoonseks?
Mijn parkiet eist haar eigen plek op.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Telt een room mate hebben die in een apart bed slaapt ook als alleen slapen?
Even regelen, komt goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ik weer geen priveplekje vannacht?
Da's ook voor het eerst dat de man geen zin heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom dat![]()
Ik ben blij dat ik eindelijk een weekendje rust heb
Je parkiet slaapt bij jou in bed??quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet eist haar eigen plek op.
[..]
Even regelen, komt goed.
Wie zegt dat ik geen zin hebquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Da's ook voor het eerst dat de man geen zin heeft
Wat denk je wel niet? Ze slaapt graag op haar schommeltje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je parkiet slaapt bij jou in bed??
Zo praat je niet over muis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen zin heb![]()
Ik ben gewoon blij dat ik even van het gezeik van mijn wijf af ben voor een paar dagen
Arme muis.....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen zin heb![]()
Ik ben gewoon blij dat ik even van het gezeik van mijn wijf af ben voor een paar dagen
Dus ruimte genoeg voor mij dan toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Ze slaapt graag op haar schommeltje.
Sorry, ik zal het anders zeggenquote:
Ik heb altijd een slaapplek. Naast mij in bed of op de bank.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus ruimte genoeg voor mij dan toch?
Wees blij dat je iemand hebt......quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het anders zeggen![]()
Ik ben blij dat ik eindelijk weer een paar dagen werk als excuus heb om dat tyfus loeder niet te hoeven aanhoren
Kom eraanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een slaapplek. Naast mij in bed of op de bank.
Daar ken ik een liedje van.quote:
Je bent lief.quote:
Slaap lekker dromer.quote:
Moet de koninklijke garden uitrijden om er een eind aan te maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij hebben ze hier verderop een feestje dat net begonnen is
Nee hoor dat hoeft niet, ze zijn gewoon blij dat Ferrari weer op de eerste startrij staat voor morgen. Waar ze thuis horen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet de koninklijke garden uitrijden om er een eind aan te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |