Als ik de OP bekijk wordt dat wel lastigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even bedenken waar ik jou een plekje ga geven.
Daarom duurde het ook wel lang om er één te maken. Ik kon niet echt een geschikt huis vinden. Ik geloof wel dat ik nu elke villa met zwembad aan de middellandse zee ken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik de OP bekijk wordt dat wel lastig
Dank je.quote:
Haha dat geloof ik directquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook wel lang om er één te maken. Ik kon niet echt een geschikt huis vinden. Ik geloof wel dat ik nu elke villa met zwembad aan de middellandse zee ken.
Bewegende beelden waren ook lastig. Dud0r heeft 8 bewegingen en jouw avatar heeft er 27.quote:
Je moet ze allemaal dezelfde grote geven?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bewegende beelden waren ook lastig. Dud0r heeft 8 bewegingen en jouw avatar heeft er 27.
Het tuinhuisje is btw een tuinhuisje voor op mijn treinbaan.quote:
Ik dacht dat het er daadwerkelijk stondquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het tuinhuisje is btw een tuinhuisje voor op mijn treinbaan.
[ afbeelding ]
Zegt mij even niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie is degene tussen moonlight en dud0r?
Tegenwoordig kan je het meten met je telefoon?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:38 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu bloedsuiker 22,7, doe eens niet.
Wel afgesproken dat ik de thuiszorg vanavond bel met nieuwe waarde.
Weer boven de 20 betekend weer bellen met de huisartsenpost.
Komt er ook een keer een voor het eerst en dan gelijk zo'n waarde...
Libre FGM op je arm ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je het meten met je telefoon?
Zo'n smartphone kan veel tegenwoordig
Ik heb verder geen idee. Maar een op mijn werk heeft iets op haar arm, maar dan kan ze het aflezen op haar telefoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet niet of die echt nauwkeurig meten, je hebt ook een apparaatje ervoor
Lijkt me wel handig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Libre FGM op je arm ja.
Heb ik om gevraagd, maar nog niet.
Ah ja dat idd, dan wil dat denk ik welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee. Maar een op mijn werk heeft iets op haar arm, maar dan kan ze het aflezen op haar telefoon.
Had te maken met suiker meende ik?
2 wekelijks prikje in bovenarm ipv tot 16 prikken in de vingertoppen per dag.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Kruidvat review van het apparaat, degene was nog niet goed wakker denk ik
na 1 meting werkte het apparaat niet meer
inmiddels 9 teststrips verspild en 9 x voor niets in mijn vinger geprikt. Apparaat werkt niet, blijft vragen om bloeddruppel. Waardeloos.
[ afbeelding ]
Kan je dat niet krijgen dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 wekelijks prikje in bovenarm ipv tot 16 prikken in de vingertoppen per dag.
Ik wil!
Damnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
inmiddels 9 teststrips verspild en 9 x voor niets in mijn vinger geprikt. Apparaat werkt niet, blijft vragen om bloeddruppel. Waardeloos.
[ afbeelding ]
Je hebt een plekje...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik de OP bekijk wordt dat wel lastig
Moet verwijzing hebben, ga maandag weer bellen.quote:
Terug met dat ding.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een hoop geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet verwijzing hebben, ga maandag weer bellen.
Kost onvergoed elke 2 weken ¤ 60.
Je ziet het niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terug met dat ding.![]()
Hopelijk doen ze niet moeilijk.
Zo gaat dat in de VSquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moeten Amerikanen altijd van het hoofdevenement een excuus voor een hele bende aan commerciele troep maken? Ik heb het idee dat ze in Miami de poppenkast belangrijker vinden dan de F1 zelf
Moeten zij weten, ik erger mij er meer aan dat die Amerikaanse commerciële shit hier steeds meer door je strot gedouwd wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moeten Amerikanen altijd van het hoofdevenement een excuus voor een hele bende aan commerciele troep maken? Ik heb het idee dat ze in Miami de poppenkast belangrijker vinden dan de F1 zelf
Denk niet dat degene het terug hoeft te brengen, hij/zij heeft het gewoon verkeerd gebruiktquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terug met dat ding.![]()
Hopelijk doen ze niet moeilijk.
Ja, ik als F1 fan kan er nu ook bijna niet omheenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten zij weten, ik erger mij er meer aan dat die Amerikaanse commerciële shit hier steeds meer door je strot gedouwd wordt.
Opbokken idd, de meeste feesten hebben zelfs een Europese oorsprong maar ze doen het alsof zij het bedacht hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik als F1 fan kan er nu ook bijna niet omheen
Flikker op met die onzin
Wat bedoel je precies? Het gedoe eromheen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik als F1 fan kan er nu ook bijna niet omheen
Flikker op met die onzin
quote:
Zekers, ik vind het altijd mooie filmpjes/verhalen.quote:
Kan je dat voor mij ook even doen?quote:
Ik breng het wel ffquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je dat voor mij ook even doen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Eet smakelijk zo.quote:
Proost Rabbitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Zo werk zit er weer op voor vandaag. Nu lekker biertje opentrekken en wachten op het eten
Proost!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Zo werk zit er weer op voor vandaag. Nu lekker biertje opentrekken en wachten op het eten
Er zijn pozza's besteldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Proost!![]()
Heb je wat besteld of staat het te pruttelen op het fornuis
Zoals het hoort.quote:
Ach, tegenwoordig brand je aan alles als je iets zegt of je mening geeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar kan je lelijk je bek aan verbranden
Mwa dan ook idd..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig brand je aan alles als je iets zegt of je mening geeft.
Daar doen wij lekker niet aan mee.quote:
Als iemand een mening heeft uit die dat maar..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar doen wij lekker niet aan mee.
Ik kan nu wel zeggen dat ik je stom vind maar je weet dat het niet zo is. Dat heeft dus weinig zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als iemand een mening heeft uit die dat maar..
True, wie vind mij nou stomquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ik je stom vind maar je weet dat het niet zo is. Dat heeft dus weinig zin.
Ook als het extreem beledigend is?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als iemand een mening heeft uit die dat maar..
Maar dan mag je dus niet alles zeggen hierquote:
Best wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar kan je lelijk je bek aan verbranden
Geef je telefoonnr. eens. Niet dat ik je niet geloof gewoonweg om te controleren.quote:
Maar een mening hebben of een belediging maken zit eigenlijk ook wel verschilquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan mag je dus niet alles zeggen hier
Je wilt mijn zwoele stem horenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef je telefoonnr. eens. Niet dat ik je niet geloof gewoonweg om te controleren.
* SBE in de smoothmodus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |