Wat bedoel je precies? Het gedoe eromheen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik als F1 fan kan er nu ook bijna niet omheen
Flikker op met die onzin
quote:
Zekers, ik vind het altijd mooie filmpjes/verhalen.quote:
Kan je dat voor mij ook even doen?quote:
Ik breng het wel ffquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je dat voor mij ook even doen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Eet smakelijk zo.quote:
Proost Rabbitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Zo werk zit er weer op voor vandaag. Nu lekker biertje opentrekken en wachten op het eten
Proost!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Zo werk zit er weer op voor vandaag. Nu lekker biertje opentrekken en wachten op het eten
Er zijn pozza's besteldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Proost!![]()
Heb je wat besteld of staat het te pruttelen op het fornuis
Zoals het hoort.quote:
Ach, tegenwoordig brand je aan alles als je iets zegt of je mening geeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar kan je lelijk je bek aan verbranden
Mwa dan ook idd..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig brand je aan alles als je iets zegt of je mening geeft.
Daar doen wij lekker niet aan mee.quote:
Als iemand een mening heeft uit die dat maar..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar doen wij lekker niet aan mee.
Ik kan nu wel zeggen dat ik je stom vind maar je weet dat het niet zo is. Dat heeft dus weinig zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als iemand een mening heeft uit die dat maar..
True, wie vind mij nou stomquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ik je stom vind maar je weet dat het niet zo is. Dat heeft dus weinig zin.
Ook als het extreem beledigend is?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als iemand een mening heeft uit die dat maar..
Maar dan mag je dus niet alles zeggen hierquote:
Best wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar kan je lelijk je bek aan verbranden
Geef je telefoonnr. eens. Niet dat ik je niet geloof gewoonweg om te controleren.quote:
Maar een mening hebben of een belediging maken zit eigenlijk ook wel verschilquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan mag je dus niet alles zeggen hier
Je wilt mijn zwoele stem horenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef je telefoonnr. eens. Niet dat ik je niet geloof gewoonweg om te controleren.
* SBE in de smoothmodus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |