Nou, daar schijnt dus inderdaad wel een draaiboek voor te zijn. En dat is wellicht minder lastig dan je denkt. Tenslotte rijd er toch al vrijwel geen verkeer binnen onze looproute. Maar of ze dat gaan doen, geen idee, ik hoop van wel. Een 3daagse zou echt zonde zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik las op twitter ook al iemand die dacht dat de 30km naar 20km zou gaan, dat kan ik mij totaal niet voorstellen. ik vraag me af of daar uberhaupt een draaiboek voor is en dan zijn alle wegen nog steeds niet afgesloten en er geen vergunningen etc, totaal onrealistisch lijkt mij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:27 schreef qltel het volgende:
[..]
Nou, daar schijnt dus inderdaad wel een draaiboek voor te zijn. En dat is wellicht minder lastig dan je denkt. Tenslotte rijd er toch al vrijwel geen verkeer binnen onze looproute. Maar of ze dat gaan doen, geen idee, ik hoop van wel. Een 3daagse zou echt zonde zijn.
Ik ben benieuwd waar je woont.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:10 schreef Anne het volgende:
De straat hier staat inmiddels ook vol bankstellen. En het kleurt al oranje en groen. Wij moeten de vlag ook nog even ophangen..
Ben benieuwd trouwens of het de DAR gaat lukken de meubels (snel) weg te halen na de Vierdaagse, gezien het personeelstekort daar.
Klinkt wel heel gezelligquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:10 schreef Anne het volgende:
De straat hier staat inmiddels ook vol bankstellen. En het kleurt al oranje en groen. Wij moeten de vlag ook nog even ophangen..
Ben benieuwd trouwens of het de DAR gaat lukken de meubels (snel) weg te halen na de Vierdaagse, gezien het personeelstekort daar.
Je loopt dan niet echt de vierdaagse vind ik. Waarom niet een dag uitstellen denk ik danquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:27 schreef qltel het volgende:
[..]
Nou, daar schijnt dus inderdaad wel een draaiboek voor te zijn. En dat is wellicht minder lastig dan je denkt. Tenslotte rijd er toch al vrijwel geen verkeer binnen onze looproute. Maar of ze dat gaan doen, geen idee, ik hoop van wel. Een 3daagse zou echt zonde zijn.
Omdat het qua vergunningen vrijwel onmogelijk is om alles een dag op te schuiven. Zeker naar de zaterdag.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je loopt dan niet echt de vierdaagse vind ik. Waarom niet een dag uitstellen denk ik dan
Ja het is een hele organisatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Omdat het qua vergunningen vrijwel onmogelijk is om alles een dag op te schuiven. Zeker naar de zaterdag.
En wat mij betreft, inkorten is beter dan 1 dag minder.
Ja, heel erg mooi. Iedereen helpt elkaar. En het publiek is ook geweldig.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klinkt als de sfeer als Nederland ergens in de finale staat, zo'n saamhorigheid
Dank je vriendelijk voor deze wensquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou.
Ik wens alle lopers veel plezier komende dinsdag.
Het is niet verstandig om te gaan lopen aankomende dinsdag, de amateurs zullen dusdanig kapot gaan dat er een nationale ramp zal ontstaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou.
Ik wens alle lopers veel plezier komende dinsdag.
De tijden en de afstand zullen best wel veranderd gaan worden. Ze willen vast geen lopers die dood neer gaan vallen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om te gaan lopen aankomende dinsdag, de amateurs zullen dusdanig kapot gaan dat er een nationale ramp zal ontstaan.
Het lijkt mij dat alle diehards in dit topic gewoon de volledige afstand willen lopen, anders is die medaille ook niets waardquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
De tijden en de afstand zullen best wel veranderd gaan worden. Ze willen vast geen lopers die dood neer gaan vallen.
Dan misschien de starttijd op 01:00 zetten zodat ze voor de hitte klaar zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat alle diehards in dit topic gewoon de volledige afstand willen lopen, anders is die medaille ook niets waard
Dat is dan pech voor de amateurs. Dit is eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om te gaan lopen aankomende dinsdag, de amateurs zullen dusdanig kapot gaan dat er een nationale ramp zal ontstaan.
wat stel je dan voor, dat ondanks de hitte en de lopers toch de verplichte afstand moeten lopen op dagen dat het zo warm word (dus dinsdag gewoon 50=50 40=40 en 30=30 ?) en kijken wat er gebeurd?quote:Op zondag 17 juli 2022 01:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is dan pech voor de amateurs. Dit is eigen verantwoordelijkheid.
Wat mij betreft dan. De organisatie zal ongetwijfeld de keuze gaan maken om afstanden in te korten of zelfs nog bruter in te grijpen, maar mijn steun krijgen ze daar niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |