quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dinsdag gaan we richting de 30 graden hier.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook n weegschaal meegenomen ?
Portemonnee is ook schoon nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar beneden te gaan voor wasje 2
Witwassen...quote:
Heb je mijn prepperspack gekopieerd?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen komt de laatste meuk voor mn rugzak
volgens mij kan ik een zombie apocalyps aan daarna
Klinkt goed! Veel is goed... overnachten op de plek van bestemming is ook geen probleem. Ik ga ff die routes checken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, dat zijn er zo veel joh![]()
Luik - Luxemburg of Köln - Gerolstein - Trier bijvoorbeeld. Of een rondje Maastricht - Heerlen - Aken - Luik is ook leuk.
Bwehe. het is makkelijker dan losse kaartjes kopen.quote:
dat zou ik gewoon vliegen anders duurt het veel te lang.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bwehe. het is makkelijker dan losse kaartjes kopen.
Maar heel dat getrein is nog best lastig plannen allemaal, vooral het stuk Trondheim-Hamburg, daarna is het simpel.
Nicequote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Of Köln - Siegen - Hagen en dan richting Warburg het Sauerland door. Of het Oberes Mittelrheintal (Bonn - Bingen) langs de Loreley. (pak dan wel de Zwitserse EuroCity en boek 1e klas, hoge ramen) ook goed voor je UNESCO bucketlist.
Het mag deze keer lang duren, anders had ik natuurlijk allang een vliegticket gehad he. Was eigenlijk van plan om met de auto te gaan, maar trein is een keer wat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zou ik gewoon vliegen anders duurt het veel te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |