Moet aan 'Buzzy Bus - You don't stop' denkenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Longshot. Heb een klein drumloopje dat ik ooit als sample gebruikte en nu zoek ik me rot naar het origineel. Herkent iemand dit? Uit 2004 of iets eerder is het.
https://jumpshare.com/s/xpVY44WqPJjwOYDxtk3w
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Longshot. Heb een klein drumloopje dat ik ooit als sample gebruikte en nu zoek ik me rot naar het origineel. Herkent iemand dit? Uit 2004 of iets eerder is het.
https://jumpshare.com/s/xpVY44WqPJjwOYDxtk3w
Binnen acht uur het antwoord, dit topicquote:
Het klinkt me bekend in de oren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:16 schreef Hoofdpijn123 het volgende:
Hi all,
Ik ben opzoek naar een liedje, ik heb het op YouTube gevonden, maar kom er niet achter.
Wat heb ik geprobeerd?
- Shazam/Soundhound (ik krijg veel verkeerde input)
- Comment sectie doorgelezen
- ChatGPT geprobeerd
- De eigenaar gemaild (reageert er niet op)
Weet iemand welke background nummer dit is?
Hulp word zeer gewaardeerd!
Begint bij 7:54 tot einde
In ieder geval 80's, relax synthwave, Tears for Fears, dat gedoequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:16 schreef Hoofdpijn123 het volgende:
Hi all,
Ik ben opzoek naar een liedje, ik heb het op YouTube gevonden, maar kom er niet achter.
Wat heb ik geprobeerd?
- ChatGPT geprobeerd
NFS soundtrackquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:16 schreef Hoofdpijn123 het volgende:
Hi all,
Wat heb ik geprobeerd?
- ChatGPT geprobeerd
Huizenjachtquote:Op maandag 8 juli 2024 13:28 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zoek niet een titel of artiest, maar een tv-programma. Welk Nederlands programma heeft een sample van Fatboy Slim - Weapon of choice als tune?
Wat gebeurt er als je 'Anna boot' googelt?quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Nummer iets van twintig jaar oud.
Zweedse DJ
Iets over Anna en een boot?
Doet me denken aan:quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Terreros85 het volgende:
Coverband op bruiloft. Speelden een liedje en ik zoek nu al dagen om de titel. Jazz/lounge nummer. Denk jaren 90 / zeroes. In de songtekst zit ‘dont take anyhing away from me’ of iets soortgelijks. Zangeres zingt ook wat in portugees (zo klinkt het). Wie helpt me?
De coverband zelf mailen?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Terreros85 het volgende:
Coverband op bruiloft. Speelden een liedje en ik zoek nu al dagen om de titel. Jazz/lounge nummer. Denk jaren 90 / zeroes. In de songtekst zit ‘dont take anyhing away from me’ of iets soortgelijks. Zangeres zingt ook wat in portugees (zo klinkt het). Wie helpt me?
Weet vrij zeker dat dit Zuco 103 met Treasure is.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:45 schreef Terreros85 het volgende:
Als niemand het hier weet zal ik de band ook wel mailen. Nummer wat ik bedoel had veel meer tempo dan die van Ella Fitzgersld.
Yes dat was um. Merci beaucoupquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:13 schreef queixume het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat dit Zuco 103 met Treasure is.
Zou het niet nèt 1991 kunnen zijn?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef Discombobulate het volgende:
Op zoek naar een '80s liedje. Gisteren had iemand een '80s playlist op met allemaal pareltjes zoals The Smiths, Depeche Mode, Tears For Fears, etc. Ik dacht even de lyrics onthouden en ik zoek het zo wel op, maar dan vergeet je het een minuut later en ben je het weer kwijt...
Enige wat ik weet (en dat weet ik niet eens meer zeker) dat de lyrics zoiets gingen als "it wasn't over..." in een zangerige stem. Het was zeker niet New Order met elektronische dingetjes er tussendoor. Het leek een beetje op een combinatie tussen Tears For Fears en Talk Talk
Het moet ongetwijfeld de '80s zijn want alle muziek in de '80s playlisten op Spotify hoorde ik voorbijkomen, en ben dus nu op zoek naar die ik nog zoek.
Deze zou kunnenquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef Discombobulate het volgende:
Op zoek naar een '80s liedje. Gisteren had iemand een '80s playlist op met allemaal pareltjes zoals The Smiths, Depeche Mode, Tears For Fears, etc. Ik dacht even de lyrics onthouden en ik zoek het zo wel op, maar dan vergeet je het een minuut later en ben je het weer kwijt...
Enige wat ik weet (en dat weet ik niet eens meer zeker) dat de lyrics zoiets gingen als "it wasn't over..." in een zangerige stem. Het was zeker niet New Order met elektronische dingetjes er tussendoor. Het leek een beetje op een combinatie tussen Tears For Fears en Talk Talk
Het moet ongetwijfeld de '80s zijn want alle muziek in de '80s playlisten op Spotify hoorde ik voorbijkomen, en ben dus nu op zoek naar die ik nog zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |