abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 mei 2022 @ 10:06:40 #51
335263 freaky40
pi_204652823
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 08:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Hou jij het maar gewoon bij de Teletubbies :P
Niet nodig deze reactie!
Allemaal cabaretteketet!
pi_204653150
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Zou de regie niet de hand hebben in dit "idee"? Denk dat ze koste wat kost een programma willen hebben dat spannend blijft tot het einde itt vorig jaar
Moet haast wel, zeker als er voldoende opdrachten zijn voor een extra aflevering?
pi_204653179
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 23:25 schreef Legoblokje het volgende:
Deze move van de verraders slaat helemaal nergens op. Productie moet hier wel hebben ingegrepen, anders is het seizoen komende aflevering al beslist. In dat opzicht vond ik het ook wel heel toevallig dat uitgerekend een verrader het schild kreeg en ze uitgerekend nu met deze regel op de proppen komen.
De regel zat ook al in t Videoland seizoen maar hoe Stefano aankwam met 'er is nog iets wat tot nog toe niet is besproken' was wel heeel geregisseerd.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 11:07:07 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204653396
Als ze niemand vermoorden, is het 3 tegen 5, anders 3 tegen 4. De kans dat er een verrader weggestemd wordt, is zo wel een tikkie kleiner en als ze de stemming overleven, is het de volgende dag afgelopen.

Bij 3 tegen 4 is het ook niet afgelopen tot na die stemming.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204653835
Ik vond dit een mindere aflevering. Het was al vanaf het begin duidelijk dat Frank eruit zou gaan, totaal geen spanning. Echt heel matig dat ook iedereen weer mee ging met het stemmen, op Dionne na. Stefano had toch ook best op Ortal kunnen stemmen om zo zijn ‘broeder’ te helpen? Beetje meer risico is wel leuk. Hoewel de verraders het goed doen, is dit ook wel een erg makkelijke groep..

Dat voorstel van Stefano om de volgende ochtend aan het ontbijt nog met een volledige groep te zijn voelt inderdaad enigszins geregisseerd, maar het zou de spanning van de komende afleveringen wel goed doen. Denk echter dat ze hier uiteindelijk toch niet voor gaan. Is eigenlijk constant zo dat ze aan het einde van de afleveringen allerlei voorstellen doen, maar de volgende ochtend alsnog iemand anders eruit gaat.
pi_204654606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond dit een mindere aflevering. Het was al vanaf het begin duidelijk dat Frank eruit zou gaan, totaal geen spanning. Echt heel matig dat ook iedereen weer mee ging met het stemmen, op Dionne na. Stefano had toch ook best op Ortal kunnen stemmen om zo zijn ‘broeder’ te helpen? Beetje meer risico is wel leuk. Hoewel de verraders het goed doen, is dit ook wel een erg makkelijke groep..

Dat voorstel van Stefano om de volgende ochtend aan het ontbijt nog met een volledige groep te zijn voelt inderdaad enigszins geregisseerd, maar het zou de spanning van de komende afleveringen wel goed doen. Denk echter dat ze hier uiteindelijk toch niet voor gaan. Is eigenlijk constant zo dat ze aan het einde van de afleveringen allerlei voorstellen doen, maar de volgende ochtend alsnog iemand anders eruit gaat.
Mee eens.

Ik vond de aflevering ook niets bijzonders. Zat geen extra spanning in, geen onderliggende spanningen en steekspellen. Het was al snel duidelijk. En ook de opdracht was niet bijzonder.

De groep is ook veel te makkelijk voor de verraders. Stefano is zo overduidelijk een verrader, en nog trapt iedereen overal in.
Dat hij dan ook weer heel mak meegaat met de hele groep is ook zo tekenend. Hij had gewoon op Ortal moeten stemmen zoals hij al de hele dag roept. En ineens bij de tafel roept hij lange Frank? Dat valt toch op of niet dan....

En dan dat voorstel in het torentje, zo raar. Moet wel ingegeven zijn want anders is hij zijn verstand echt totaal kwijt.
pi_204658267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 21:44 schreef gijoy het volgende:
Nogal suf dit, denk dat productie het anders te snel vond afgelopen. Met 4 tegen 3 was eigenlijk wel klaar en seizoen afgelopen. Nu zal Ortal er wel uit gaan morgen.
Vooral omdat het spel 'weerwolven' dat vrijwel indentiek is aan de verraders, een tamelijk onvoorspelbaar verloop kent; in afloop en tijdsduur. De regie kan daar moeilijk omheen plannen, dus vandaar dat er af en toe wat konijnen uit de hoge hoed worden getoverd. Vorig jaar was dat dat de mogelijkheid was om 'over te lopen' naar het andere kamp. Dat deed Samantha Steenwijk. En nu dus de 'regel' dat de verraders zelfmoord mogen plegen. En Stefano heeft het schild dus als hij 'vermoord' wordt blijft iedereen zitten.
pi_204658444
Ik hoop wel dat ze gewoon iemand vermoorden, als ze het slim spelen hebben ze na de aankomende stemming gewonnen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204658856
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Volgens mij werd de optie tot vermoorden van een verrader met schild paar afleveringen geleden ook al geopperd hoor. Dus niet nieuw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef Maartel het volgende:

[..]
De regel zat ook al in t Videoland seizoen maar hoe Stefano aankwam met 'er is nog iets wat tot nog toe niet is besproken' was wel heeel geregisseerd.
Dat laatste bedoelde ik ook, alleen schreef ik het wat onduidelijk op. Het kwam inderdaad heel nep over dat hij in deze situatie ineens over die regel begon.
  zondag 8 mei 2022 @ 00:18:10 #60
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204662839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat ze gewoon iemand vermoorden, als ze het slim spelen hebben ze na de aankomende stemming gewonnen.
er is ook nog zoiets als een 'regie', die hebben echt wel een minimaal aantal afleveringen voor ogen, als ze komende aflevering al zouden winnen is dat een paar verloren afleveringen qua kijkers en inkomsten.
Dus er komt gewoon iets uit de hoge hoed om het nog 'spannend' te houden
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 mei 2022 @ 00:18:48 #61
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_204662842
en ik vind het echt een tof programma hoor, maar de commercie gaat echt een stokje steken voor een snelle overwinning
Same shit, different day
SC hopper present
pi_204663735
Ik geloof trouwens niet dat dit geregisseerd is. Hadden ze bij de productie wel met iets anders op de proppen gekomen mag ik hopen.

Stefano is wel een grote act natuurlijk. Dus dat helpt niet mee
pi_204664156
quote:
88s.gif Op zondag 8 mei 2022 00:18 schreef Koen66 het volgende:
en ik vind het echt een tof programma hoor, maar de commercie gaat echt een stokje steken voor een snelle overwinning
De commercie wint het altijd en in dit geval gaan ze zelfs over lijken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204664393
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 08:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit geregisseerd is. Hadden ze bij de productie wel met iets anders op de proppen gekomen mag ik hopen.
Zoals hoe in t Videoseizoen alle schilden bij Verraders eindigden?
(ik ben vrij overtuigd dat ze gewoon bij specifieke personen een schild neerleggen en bij anderen niet)
pi_204664417
quote:
88s.gif Op zondag 8 mei 2022 00:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
er is ook nog zoiets als een 'regie', die hebben echt wel een minimaal aantal afleveringen voor ogen, als ze komende aflevering al zouden winnen is dat een paar verloren afleveringen qua kijkers en inkomsten.
Dus er komt gewoon iets uit de hoge hoed om het nog 'spannend' te houden
Je zou toch zeggen dat je dan gaat inplannen dat dat minimum op het snelste verloop van het spel is?
Oftewel dat alle moorden slagen en dat er elke ronde tafel een getrouwe uitgaat.
Daar moet je als regie gewoon vanuit gaan, want dat is simpelweg het spel.

Dat er in veel gevallen altijd wel een keer een moord faalt dan wel een verrader ontdekt wordt is te verwachten, maar moet je niet vanuit gaan.

Ik snap de commercie ook heel goed. Het gaat toch om geld.
Stop dan echter gewoon een aflevering vol met die reactie video's die ze altijd erin gooien, van hoe vond die en die het om mee te doen. En na afloop kun je ook best wat reacties opnemen over de winst van de verraders.
Ga je alleen veel minder kijkers mee trekken, maar is wel veel leuker voor het spel.
pi_204664559
quote:
Je zou toch zeggen dat je dan gaat inplannen dat dat minimum op het snelste verloop van het spel is?
De 'snelste' verloop van het spel is dat in drie rondes alle verraders 'ontdekt' worden en er worden uitgestuurd. Dat zal de regie ook wel weten en vandaar dat ze die extra regels ook hebben (en ik ga er vanuit dat ze vanaf het begin bekend waren, ook al bij de deelnemers).

Als ik eerlijk ben vind ik het spel weervolven in zijn opzet gewoon minder geschikt voor een tv-serie. Daar is het spelletje in wezen te simpel voor: De afleveringen zijn saaier en voorspelbaarder dan bij 'wie is de Mol?' en voor één seizoen kan het prima maar dit gaat geen 10 jaar mee...
pi_204664607
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:16 schreef jaha het volgende:

[..]
De 'snelste' verloop van het spel is dat in drie rondes alle verraders 'ontdekt' worden en er worden uitgestuurd. Dat zal de regie ook wel weten en vandaar dat ze die extra regels ook hebben (en ik ga er vanuit dat ze vanaf het begin bekend waren, ook al bij de deelnemers).

Als ik eerlijk ben vind ik het spel weervolven in zijn opzet gewoon minder geschikt voor een tv-serie. Daar is het spelletje in wezen te simpel voor: De afleveringen zijn saaier en voorspelbaarder dan bij 'wie is de Mol?' en voor één seizoen kan het prima maar dit gaat geen 10 jaar mee...
Het doel is toch om het zilver te winnen? De verraders zijn alleen vervelend omdat die plotseling jou uit het spel kunnen zetten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 9 mei 2022 @ 09:41:52 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204675877
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Zou de regie niet de hand hebben in dit "idee"? Denk dat ze koste wat kost een programma willen hebben dat spannend blijft tot het einde itt vorig jaar
Dat was ook meteen mijn idee bij deze "twist" eerlijk gezegd, want het gaat nu toe goed voor de Verraders.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 mei 2022 @ 10:54:22 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204676522
Wel stom dat ze de kijkers dan voor de gek houden en doen alsof dit van jamie ortal en Stefano zelf komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 mei 2022 @ 11:49:35 #70
335263 freaky40
pi_204676970
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:16 schreef jaha het volgende:

[..]
De 'snelste' verloop van het spel is dat in drie rondes alle verraders 'ontdekt' worden en er worden uitgestuurd. Dat zal de regie ook wel weten en vandaar dat ze die extra regels ook hebben (en ik ga er vanuit dat ze vanaf het begin bekend waren, ook al bij de deelnemers).

Als ik eerlijk ben vind ik het spel weervolven in zijn opzet gewoon minder geschikt voor een tv-serie. Daar is het spelletje in wezen te simpel voor: De afleveringen zijn saaier en voorspelbaarder dan bij 'wie is de Mol?' en voor één seizoen kan het prima maar dit gaat geen 10 jaar mee...
Ik vind het leuker dan WIDM zelfs, dus dit is prima vermaak voor de RTL 4/Videoland doelgroep. WIDM is toch net iets te ingewikkeld voor sommige. Het is ook wel lekker dat je als kijker gewoon weet wie de Verraders zijn. Dat geeft wat meer leedvermaak zoals in dit seizoen waarin ze echt continu in een tunnelvisie zitten. En verder maken de deelnemers ook de show, Stefano is echt de ster dit seizoen met zijn sarcastische houding vaak. Moet daar erg om lachen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 mei 2022 @ 12:28:15 #71
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204677300
@freaky40 WIDM te ingewikkeld? :D ja door de regie inderdaad wordt het onmogelijk ingewikkeld gemaakt om te raden wie de Mol is. Daarnaast speelt 99% mee tegenwoordig voor de "ervaring" en de roem/bekendheid die het genereert.

Ik vind de Verraders dit seizoen overigens ook briljant door het feit dat de getrouwen zo dom zijn, Stefano kan ik erg om lachen. Ook de beide Franke, vooral Evenblij, Jamie, Babette doen het erg leuk!

Heb dit seizoen verraders meer gelachen en kijk er veel meer naar uit dan WIDM, dat geloof ik wel zo langzamerhand:{
pi_204677549
Ondanks dat denk ik idd dat deze move wel leuker is voor het programma.
pi_204702862
Dit was echt een hele matige aflevering. En dan vooral het einde. Wat een poppenkast zeg. En Stefano die heel toevallig het schild pakt, komt allemaal wel weer erg gestuurd over. Overigens als je goed keek leek het alsof je door die kier van het kastje kon kijken, en alsof Stefano dat ook leek te doen en daardoor zag dat daar het schild lag? Maar dit is dan weer mijn perceptie. Benieuwd of iemand anders dat ook was opgevallen of dat ik het me inbeeldde.

Overigens wel medelijden met Ortal, die trok het gewoon echt niet meer. Vond het moeilijk naar te kijken, en ze bood zelfs aan om haar maar te vermoorden, wat een anti climax.
pi_204736568
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204736595
En daar gaan we weer!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')