Denk toch Lange Frank, daarna zal Ortal niet meer te redden zijn.quote:
Wel sneu ja 😞quote:
Stefano heeft de ketting, dus dan zou de moordaanslag mislukken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:45 schreef DaMart het volgende:
Als ze echt Stefano vermoorden, nemen de verraders in dit stadium van het soel wel een groot risico en gooien ze eigenlijk Ortal voor de bus.
Dat klopt. Anders zouden ze hem ook niet vermoorden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:50 schreef svann het volgende:
[..]
Stefano heeft de ketting, dus dan zou de moordaanslag mislukken.
Stefano is de weg al vanaf aflevering 1 al kwijt, dus zou mij niet verbazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Zou de regie niet de hand hebben in dit "idee"? Denk dat ze koste wat kost een programma willen hebben dat spannend blijft tot het einde itt vorig jaar
Hij elimineert zichzelf niet toch? Het plan is om niemand te elimineren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Exact hetzelfde als in Expeditie Robinson, daar heeft hij zichzelf ook geëlimineerd. Zou wel een anticlimax zijn nu ze zover zijn. Ze kunnen dit seizoen nu winnen, met 2 verraders moet ik het nog maar zien dan kan het ook heel snel gaan. Topshow vanavond weer.
Heb je wel opgelet? Hij had het plan om zichzelf dan maar op te offeren, dus te laten vermoorden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij elimineert zichzelf niet toch? Het plan is om niemand te elimineren.
Heb je wel opgelet? Hij heeft het schildquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Hij had het plan om zichzelf dan maar op te offeren, dus te laten vermoorden.
Dat is toch met al die programmas waar bekende mensen aan mee doen... Er zijn er wel meer die ik niet ken .. weet zelfs ff hun namen nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had voor de Verraders echt nooit van die Dionne gehoord, vind het een beetje een vaag zweverig volgekliederd typje
Die wilde hij juist weg geven, wakker worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Hij heeft het schild
Nee hoor. Hij zegt duidelijk dat die zichzelf wil vermoorden doordat hij het schild heeft, zodat ze de volgende ochtend weer met zijn allen aan tafel kunnen en er niemand weg is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wilde hij juist weg geven, wakker worden.
Eh, neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hou jij het maar gewoon bij de Teletubbiesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er niemand vermoord wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zweverig? Introvert, niet zweverig...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik had voor de Verraders echt nooit van die Dionne gehoord, vind het een beetje een vaag zweverig volgekliederd typje
Die kans was wel een stukje groter met 3 verraders in de wapenkamer. Maar ik denk inderdaad dat de regie wel iets te maken heeft met de keuze daarna. Dat ze hebben gezegd 'voor het programma en de harmonie van de groep, stellen we voor dat er vanavond niemand vermoord wordt'.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:25 schreef Legoblokje het volgende:
Deze move van de verraders slaat helemaal nergens op. Productie moet hier wel hebben ingegrepen, anders is het seizoen komende aflevering al beslist. In dat opzicht vond ik het ook wel heel toevallig dat uitgerekend een verrader het schild kreeg en ze uitgerekend nu met deze regel op de proppen komen.
Volgens mij werd de optie tot vermoorden van een verrader met schild paar afleveringen geleden ook al geopperd hoor. Dus niet nieuw.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:25 schreef Legoblokje het volgende:
Deze move van de verraders slaat helemaal nergens op. Productie moet hier wel hebben ingegrepen, anders is het seizoen komende aflevering al beslist. In dat opzicht vond ik het ook wel heel toevallig dat uitgerekend een verrader het schild kreeg en ze uitgerekend nu met deze regel op de proppen komen.
Zonder dit hele gebeuren wordt er weer een getrouwe vermoord en dan zit je met een 3v4 situatie, met drie getrouwen die volledig gebroken zijn en geen idee meer hebben waar ze het moeten zoeken en enkel Dionne die het wel een soort van door lijkt te hebben. Dat in combinatie met dat het nog maar een heel kleine groep is, waar nog 3 verraders tussen zitten, maakt het ook gewoon onmogelijk om ze alle 4 op één persoon te krijgen, het wantrouwen is daarvoor veel te hoog.
Dan heb ik het heel anders begrepen, maar we zullen het zien wie er omgelegd wordt vrijdag...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:26 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er niemand vermoord wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |