Pietjepuk moedigt normaal gesproken Duitsland aan maar is dit jaar voor Moldavië omdat ze meer kans hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers, was een prima wisselwerking. Nu sturen we pietje er op af.
Rode koolquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat lekker zegquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit nu buiten met een magnum ijsje
Aspergesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lasagnequote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hellofresh is vanochtend weer bezorgd, dus het was wat hips @de_boswachterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb jij gedaan aan #naakttuinierendag ?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hellofresh is vanochtend weer bezorgd, dus het was wat hips @:de_boswachter
Ik heb alleen een balkon, makkerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan aan #naakttuinierendag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een balkon, makkerJammer dat je deze feestdag hebt moeten missen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Lopend buffet leeg gevreten #dikviesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan ben je de enige.quote:
|| geen pretenties || geen lieverdje || geen supermodel || ambitieus || scherp || sociologe van westerse religie || gozerwijfie || acquired tastequote:
Klinkt vermoeiendquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
|| geen pretenties || geen lieverdje || geen supermodel || ambitieus || scherp || sociologe van westerse religie || gozerwijfie || acquired taste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |