SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roma heeft Europees ook prima gepresteerd de afgelopen jaren (vorig jaar halve finale EL en paar jaar daarvoor nog halve finale CL, dacht ik)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het moge bekend zijn dat ik (nagenoeg) geen verstand van voetbal heb, dus een vraag uit onwetendheid... Heeft die Mourinho niet doorgaans top teams als Barcalona onder zijn hoede? Maw; is de kans op zo'n konijn nu niet aanzienlijk kleiner, gezien de "status" van Roma?
Zo goed is Roma ook weer niet. Denk wel redelijk gelijkwaardige kans eigenlijk, maar een duidelijke favoriet is Feyenoord zeker niet. Mourinho zal alleen niet gaan voetballen, dus wel benieuwd hoe en of Feyenoord daar mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook mensen die Feyenoord de favoriet vinden tegen Roma zijn of nog onder invloed van substanties of hebben er gewoon geen enkele kijk op, betekent niet dat je niet kan winnen uiteraard.
Hoger dan Marseille ook?quote:
Zijn ze volgens mij ook. En zeker in de thuiswedstrijd konden we prima mee met Marseille en ondanks dat het gisteren een kutpot was qua voetbal zijn we toch nauwelijks in de problemen geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoger dan Marseille ook?
Voor mijn gevoel (en meer is dat ook niet) is Roma minder dan Marseille in elk geval.
Je doet nu ook een beetje alsof Feyenoord niets voorstelt. Van alle clubs in de finales van EL en ECL is Feyenoord verreweg de grootste club als je kijkt naar erelijst en ik denk zelfs supportersschare.quote:
Het moet alleen wel op het veld gebeuren Pietje. Alles daaromheen telt op zo'n moment niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je doet nu ook een beetje alsof Feyenoord niets voorstelt. Van alle clubs in de finales van EL en ECL is Feyenoord verreweg de grootste club als je kijkt naar erelijst en ik denk zelfs supportersschare.
Natuurlijk mag je ook best naar begroting enzo kijken maar Feyenoord heeft een talentvolle groep spelers en ik vind de selectie van Roma nu ook niet echt speciaal.
Ik had het dan ook niet over een eventuele favoriete rol van Fey, maar puur over de mogelijkheden van Mourinhoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook mensen die Feyenoord de favoriet vinden tegen Roma zijn of nog onder invloed van substanties of hebben er gewoon geen enkele kijk op, betekent niet dat je niet kan winnen uiteraard.
Duidelijk, dankquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roma heeft Europees ook prima gepresteerd de afgelopen jaren (vorig jaar halve finale EL en paar jaar daarvoor nog halve finale CL, dacht ik)
Barca heeft hij nooit getraind trouwens. En de laatste jaren trainde hij juist niet de absolute topteams, dat was ManU in de tijd van de El-winst ook niet.
NAC zou ook prima mee kunnen op dit niveau.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erelijst en supportersschare meenemen in bepaling wie favoriet is, is echt extreem lachwekkend
Gooi jezelf weg
Prima kans. En Mourinho is inderdaad historisch gezien wel een winnaar maar in verreweg de meeste finales was hij zelf ook de favoriet. Dat United van Ajax won was niet zo verwonderlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo goed is Roma ook weer niet. Denk wel redelijk gelijkwaardige kans eigenlijk, maar een duidelijke favoriet is Feyenoord zeker niet. Mourinho zal alleen niet gaan voetballen, dus wel benieuwd hoe en of Feyenoord daar mee om kan gaan.
Hoorde het gister volgens mij al een keertje, deed me heel erg denken aan PSV uit qua concentratie, verdedigend enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn ze volgens mij ook. En zeker in de thuiswedstrijd konden we prima mee met Marseille en ondanks dat het gisteren een kutpot was qua voetbal zijn we toch nauwelijks in de problemen geweest.
Tot mijn enige verbazing wel overigens. Had wel gedacht het veel moeilijker te krijgen gisteren.
Dat lijkt me nou niet echt relevant.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van alle clubs in de finales van EL en ECL is Feyenoord verreweg de grootste club als je kijkt naar erelijst en ik denk zelfs supportersschare.
Dat vind ik dus wel. Als je nu tegen Barca speelt dan zijn er toch een aantal spelers net even wat meer onder de indruk, puur door de status van die club. Het verleden speelt vaak een kleine rol maar helemaal uitvlakken mag je het ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het moet alleen wel op het veld gebeuren Pietje. Alles daaromheen telt op zo'n moment niet.
Als ik het goed heb, heeft Feyenoord tot op heden ook nog geen enkele Europese finale verlorenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:54 schreef Wotte het volgende:
Beetje kut dat als je dan een finale haalt je tegen Mourinho moet . Hij verliest geen finales.
Wensdenken van een nieuw niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erelijst en supportersschare meenemen in bepaling wie favoriet is, is echt extreem lachwekkend
Gooi jezelf weg
Maar dat is Roma echt niet, want de laatste keer dat we het Europees zo goed deden is 20 jaar terug (lol)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Als je nu tegen Barca speelt dan zijn er toch een aantal spelers net even wat meer onder de indruk, puur door de status van die club. Het verleden speelt vaak een kleine rol maar helemaal uitvlakken mag je het ook niet.
Die nog steeds wel favoriet is in die finale..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima kans. En Mourinho is inderdaad historisch gezien wel een winnaar maar in verreweg de meeste finales was hij zelf ook de favoriet. Dat United van Ajax won was niet zo verwonderlijk natuurlijk.
Nu traint hij voor het eerst een echt mindere club.
Die spelen 22 Mei Torino uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Wel erg lekker dat je 1,5 week voorbereidingstijd hebt. Hopelijk moet Roma nog even aan de bak in de competitie.
quote:5. AS Roma 35 17 8 10 +55 -40 (+15) 59
6. SS Lazio 35 17 8 10 +70 -53 (+17) 59
7. Fiorentina 35 17 5 13 +54 -47 (+7) 56
8. Atalanta 35 15 11 9 +62 -44 (+18) 56
Onze beste spelers poepten toen nog in luiers maar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat is Roma echt niet, want de laatste keer dat we het Europees zo goed deden is 20 jaar terug (lol)
Waarbij ze ook in de situatie terecht kunnen komen dat het winnen van de finale de grootste kans op EL isquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die spelen 22 Mei Torino uit.
En zijn hun puntjes echt nog wel nodig:
[..]
Scheelt weer. Toch slaap je wat lekkerder als je niet tegen Mourinho moet in een finale. Die verliest ze amper dat is geen geluk meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, heeft Feyenoord tot op heden ook nog geen enkele Europese finale verloren
Voor ons overigens ook belangrijk dat Roma bij de eerste zes eindigt. Dan spelen wel sowieso EL volgend seizoen als we (makkelijk) derde worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die spelen 22 Mei Torino uit.
En zijn hun puntjes echt nog wel nodig:
[..]
Dat is zeker lekker, want dan kun je de komende weken gewoon volle focus op de competitie en daarna 10 dagen naar die finale toe levenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Wel erg lekker dat je 1,5 week voorbereidingstijd hebt. Hopelijk moet Roma nog even aan de bak in de competitie.
Mourinho roeit met de riemen die hij heeft en dat hij kan overleven met Roma heeft hij onderweg naar de finale al laten zien. Ja, Roma is een team met minder niveau dan die hij vroeger had maar ook de Europese tegenstanders zijn nu van minder niveau dan dat hij gewend was (vroeger CL, nu CoL)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het moge bekend zijn dat ik (nagenoeg) geen verstand van voetbal heb, dus een vraag uit onwetendheid... Heeft die Mourinho niet doorgaans top teams als Barcalona onder zijn hoede? Maw; is de kans op zo'n konijn nu niet aanzienlijk kleiner, gezien de "status" van Roma?
Tegen een Mourinho team in een finale betwijfel ik dat eerlijk gezegd. Tegen Ajax waren ze toen ook al goed in het spel dood maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:54 schreef Scrummie het volgende:
Maar ja, ik denk dat je tegen Roma meer aan je eigen spel gaat toekomen dan gister of de tweede helft vorige week.
Waarbij Feyenoord gelijkspeelde tegen FC Drita en Maccabi Haifa en verloor van IF Elsborgquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Roma’s route naar de finale is ook niet erg indrukwekkend met oa een 6-1 (en 2-1) nederlaag bij Bodo Glimt en een nipte 1-1 thuis tegen Vitesse.
mourinho is niksquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen een Mourinho team in een finale betwijfel ik dat eerlijk gezegd. Tegen Ajax waren ze toen ook al goed in het spel dood maken.
zo goed is Feyenoord ook weer niet, nogmaals uiteraard kans om te winnen maar wat mij betreft wel the underdogquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo goed is Roma ook weer niet. Denk wel redelijk gelijkwaardige kans eigenlijk, maar een duidelijke favoriet is Feyenoord zeker niet. Mourinho zal alleen niet gaan voetballen, dus wel benieuwd hoe en of Feyenoord daar mee om kan gaan.
KLAASGODquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord had beter het weekend voor de finale nog een wedstrijd kunnen spelen
10 dagen geen wedstrijden spelen klinkt leuk voor de rust.
Top voetballers zoals ik weten dat je het liefst in een ritme wil blijven
Misschien wordt er nog een oefenpotje georganiseerd voor het rimte van wedstrijden
Zo, dit zal hard binnenkomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mourinho is niks
een blaaskaak met zijn arrogantie maniertjes om maar met zijn kop op tv en kranten te komen
ik heb een boodschap voor hem:
WE MAKEN JOUW KAPOT KLOTE PORTUGEES
Ja dat is wel waar. En toch heb ik er alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen een Mourinho team in een finale betwijfel ik dat eerlijk gezegd. Tegen Ajax waren ze toen ook al goed in het spel dood maken.
Je bent niet de enige... Hele matige troll, wiens uiterste houdbaarheidsdatum al een tijd verstreken is.quote:
Dat leek me zeker voor die prijs een fantastische aankoop, maar die heeft z'n broer gestuurd, geloof ik, wat een enorm verschil met z'n AZ-periodequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Trauner was gister wel weer enorm goed zeg, wat een voltreffer is dat toch gebleken.Bij Alireza zou ik trouwens even zoeken of ze het bonnetje nog hebben.
Feyeoord kan heus wel van roma winnenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed is Feyenoord ook weer niet, nogmaals uiteraard kans om te winnen maar wat mij betreft wel the underdog
Ik denk een 50/50 wedstrijdje, maar heb er ook wel vertrouwen in hoor. Zat gister er eigenlijk ook geen moment over te twijfelen, al kijkt het als grotendeels neutrale toeschouwer een stuk rustiger dan als fan zelf merkte ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. En toch heb ik er alle vertrouwen in.
Dat is wel een voordeel bij Feyenoord onder druk, als ze dicht tegen de keeper aanspelen is ook Senesi weer ouderwets goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Trauner was gister wel weer enorm goed zeg, wat een voltreffer is dat toch gebleken.Bij Alireza zou ik trouwens even zoeken of ze het bonnetje nog hebben.
Was je met Feyenoorders aan het kijken?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk een 50/50 wedstrijdje, maar heb er ook wel vertrouwen in hoor. Zat gister er eigenlijk ook geen moment over te twijfelen, al kijkt het als grotendeels neutrale toeschouwer een stuk rustiger dan als fan zelf merkte ik.
De competitie duurt nog maar 9 dagenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, want dan kun je de komende weken gewoon volle focus op de competitie en daarna 10 dagen naar die finale toe leven
quote:
Ik heb niets met jullie te maken stelletje zoutzakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... Hele matige troll, wiens uiterste houdbaarheidsdatum al een tijd verstreken is.
Maar goed, c'est a
Ja wat moet je er van zeggen he? AS Roma heeft een betere selectie en een coach die wint in finales. Feyenoord heeft een talentvolle selectie met hier en daar wat ervaren waterdragers en coach die laat zien op europees niveau mee te kunnen. Je zou zeggen op basis van begroting, spelersmateriaal en coach dat AS Roma zou moeten winnen. Maar goed de bal is rond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wederom hoog 'de bal is rond' gehalte in 't topic, klasse mannen.
Ik moest werruke (in de horeca) dus het stond uiteraard op en er waren een aantal Feyenoordfans ja. Die waren nogal negatief (vanaf het beginquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was je met Feyenoorders aan het kijken?Dat moet best een leuke ervaring zijn geweest.
Ik had vanaf minuut 1 tot de 95e ongeveer twijfels.
Ben jij barman?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest werruke (in de horeca) dus het stond uiteraard op en er waren een aantal Feyenoordfans ja. Die waren nogal negatief (vanaf het begin) en ontzettend nerveus.
dat zeg ik toch ook, nou ja Feyenoord danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyeoord kan heus wel van roma winnen
Bosz is niksquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
Dat Bosz niks weet te verzinnen tegen Mourinho is logisch
Maar jullie hebben een goede trainer
Dit zeg je elke ronde, maar vooralsnog gaat het ons goed af tegen de gelijkwaardige/betere tegenstanders, dus wellicht zijn we ook weer niet zo matig als jij denktquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed is Feyenoord ook weer niet, nogmaals uiteraard kans om te winnen maar wat mij betreft wel the underdog
En was Feyenoord geen kampioen geworden?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bosz is niks
hij heeft 1 seizoen wat mazzel gehad
Bij feyenoord hebben ze hem weg getrapt
met een goede trainer hadden jullie dat seizoen die cup gewonnen
Gelukkig maar 1 miljoen maar tering die is slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord was dat seizoen gewoon veel beter dan ajax, Stabieler.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En was Feyenoord geen kampioen geworden?
nee want tegen Marseille vond ik het 50/50 en verder zijn we het dus eigenlijk wel eensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zeg je elke ronde, maar vooralsnog gaat het ons goed af tegen de gelijkwaardige/betere tegenstanders, dus wellicht zijn we ook weer niet zo matig als jij denkt![]()
Overigens vind ik Feyenoord geen favoriet tegen Roma hoor, maar ik vind ze minder kwaliteit hebben dan Marseille. Al hebben zij wel Mourinho dus dat compenseert genoeg
Denk niet dat ie aan Arne durft te komen met bodyguards De Wolf en Pusicquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:13 schreef Qarrad het volgende:
Mourinho is wel een naar portret dat alles uit de kast haalt om de tegenstander te verstoren.
Ik herinner me nog een vechtpartij op het veld inclusief staf waarbij hij kalmpjes keek wat hij veroorzaakt had, zijn vingers in iemands oog drukte en ertussenuit wezelde.
Als je gewoon alle kansen gaat optellen dan heeft het niets meer met 50-50 te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want tegen Marseille vond ik het 50/50 en verder zijn we het dus eigenlijk wel eens
ik kan me toch 2 dotten van kansen herinneren voor Feyenoord de 1-0 maakte maar maakt niet uit, gewoon verdiend over 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je gewoon alle kansen gaat optellen dan heeft het niets meer met 50-50 te maken
Feyenoord had gisteren ook de beste kansen om er 2 te maken
de fransen hebben bijna geen kans gehad in die 2 wedstrijden behalve die 2 goals die ze maakte
Genot, dat moet leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest werruke (in de horeca) dus het stond uiteraard op en er waren een aantal Feyenoordfans ja. Die waren nogal negatief (vanaf het begin) en ontzettend nerveus.
Marseille viel mij wel extreem tegen. Roma zal qua individuele kwaliteit zeker niet beter zijn dan Marseille, maar ze zijn wel veel lastiger te verslaan. Aan de andere kant, over 1 wedstrijd kan je dit echt prima winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zeg je elke ronde, maar vooralsnog gaat het ons goed af tegen de gelijkwaardige/betere tegenstanders, dus wellicht zijn we ook weer niet zo matig als jij denkt![]()
Overigens vind ik Feyenoord geen favoriet tegen Roma hoor, maar ik vind ze minder kwaliteit hebben dan Marseille. Al hebben zij wel Mourinho dus dat compenseert genoeg
Of: twee korte lontjes die hij met veel plezier en gemak aansteekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk niet dat ie aan Arne durft te komen met bodyguards De Wolf en Pusic
Dat leken grote kansen maar in de praktijk worden die baller er niet ingeschoten. Je bedoelt die 2 kansen vanaf de linkerkant van de fransen. Dat waren kansen die erin kunnen gaan maar meestal is de bal voor de keeperquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me toch 2 dotten van kansen herinneren voor Feyenoord de 1-0 maakte maar maakt niet uit, gewoon verdiend over 2 wedstrijden
Marseille viel mij ook wel tegen ja al ligt dat natuurlijk ook weer aan Feyenoord. Maar dat het zo zou gaan had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Marseille viel mij wel extreem tegen. Roma zal qua individuele kwaliteit zeker niet beter zijn dan Marseille, maar ze zijn wel veel lastiger te verslaan. Aan de andere kant, over 1 wedstrijd kan je dit echt prima winnen.
Volgend jaar eerst maar eens wat verder komen in de EL voordat je een CL gaat denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:20 schreef GoldRushFrog het volgende:
Aan de andere kant ben ik er toch wel doodziek van dat Feyenoord nog niet met de grote jongens mee mag doen volgend seizoen. Zelfs al wordt er gewonnen van PSV, is de kans op de tweede plaats klein. Als je in zo'n Conference League finale staat dan wil je het seizoen daarna toch graag met de echte heren meedoen (CL), maar daarvoor was het allemaal nog niet goed genoeg dit seizoen.
Lag ook wel heel erg aan de blessure van Payet. Die liep tussen de linies als aanspeelpunt waardoor hun hele aanvalsspel afhankelijk was van hem. Milik was zeg maar de slechtst mogelijke wissel voor hem, die was erg statisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille viel mij ook wel tegen ja al ligt dat natuurlijk ook weer aan Feyenoord. Maar dat het zo zou gaan had ik niet verwacht.
AjAX PSV en feyenoord hebben geen reet in de CL te zoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Volgend jaar eerst maar eens wat verder komen in de EL voordat je een CL gaat denken.
Alle wedstrijden winnen in je poule bewijst het tegendeel niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
AjAX PSV en feyenoord hebben geen reet in de CL te zoeken
Gewoon in de El en CF vlammen
Het geld in de CL is wel leuk jah...maar sportief heb je er niets te zoeken
Zeker, maar ook in de heenwedstrijd vond ik ons het grootste deel wel wat sterker dan Marseille en ook dat had ik niet verwacht van tevoren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lag ook wel heel erg aan de blessure van Payet. Die liep tussen de linies als aanspeelpunt waardoor hun hele aanvalsspel afhankelijk was van hem. Milik was zeg maar de slechtst mogelijke wissel voor hem, die was erg statisch.
Ajax wel natuurlijk. Als je 6x wint in de CL groepsfase, dan hoor je daar wel thuis. Niet voor een eindzege, maar je hoort daar wel. En dan te bedenken dat ze niet zolang geleden nog een halve finale haalde. Maar als jij van mening bent dat alleen de favorieten thuis horen in de Champions League, dan hoort Ajax daar inderdaad niet bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
AjAX PSV en feyenoord hebben geen reet in de CL te zoeken
Gewoon in de El en CF vlammen
Het geld in de CL is wel leuk jah...maar sportief heb je er niets te zoeken
Dat was achteraf ook een lachwekkende poule. Rangers rolde Dortmund ook helemaal op.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alle wedstrijden winnen in je poule bewijst het tegendeel niet natuurlijk
Tja, maar Rangers is ook niet voor niks EL finalist. Gewoon een zeer sterke ploeg dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was achteraf ook een lachwekkende poule. Rangers rolde Dortmund ook helemaal op.
Roma speelde vorige week al met een B team, dus reken er maar niet op dat die vol uit gaan de wedstrijd voor de finale.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Dat wel ja. Doet die Gio goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:44 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, maar Rangers is ook niet voor niks EL finalist. Gewoon een zeer sterke ploeg dit seizoen.
Meedoen is ook belangrijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ajax wel natuurlijk. Als je 6x wint in de CL groepsfase, dan hoor je daar wel thuis. Niet voor een eindzege, maar je hoort daar wel. En dan te bedenken dat ze niet zolang geleden nog een halve finale haalde. Maar als jij van mening bent dat alleen de favorieten thuis horen in de Champions League, dan hoort Ajax daar inderdaad niet bij.
Die viel ook heel slecht in, kan me nog een situatie herinneren dat hij met een goede aanname de bal zomaar binnen had kunnen schieten, maar de bal ongeveer 10 meter verderop landdequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lag ook wel heel erg aan de blessure van Payet. Die liep tussen de linies als aanspeelpunt waardoor hun hele aanvalsspel afhankelijk was van hem. Milik was zeg maar de slechtst mogelijke wissel voor hem, die was erg statisch.
Deels mee eens, maar dat zeiden we ook toen Ajax bijna de CL finale haalde. Toen dacht ook iedereen dat het hele CL avontuur kansloos zou zijn, en dan doel ik natuurlijk op het echt ver komen in zo'n toernooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Meedoen is ook belangrijk
Maar als je puur naar de laatste 16 kijkt is het een mission imposseble voor Nederlandse clubs
Ajax had mischien ver kunnen komen in de EL
De inconsistente en imo snelfluitende scheids hielp ook niet echt mee om het wat rustiger te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille viel mij ook wel tegen ja al ligt dat natuurlijk ook weer aan Feyenoord. Maar dat het zo zou gaan had ik niet verwacht.
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een ziek stadion hoor
daarom, je hoeft geen favoriet te zijn om te winnenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:59 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar dat zeiden we ook toen Ajax bijna de CL finale haalde. Toen dacht ook iedereen dat het hele CL avontuur kansloos zou zijn, en dan doel ik natuurlijk op het echt ver komen in zo'n toernooi.
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit johquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
uit ervaring kan ik zeggen dat je alles op alles moet zetten om erbij te zijn ook al kost het watquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, dat ziet er behoorlijk terminaal uitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Jij was toch voor Ajax?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:31 schreef Tjacka het volgende:
Feyenoord, we houden van die club,
Feyenoord, op weg naar weer een cup
We zijn niet te stoppen we blijven nu gaan,
Tirana, we komen eraan![]()
mijn luier zit scheefquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat ziet er behoorlijk terminaal uit
Oh ja.quote:
Nou je mag wel gewoon blij zijn voor je Feyenoord-vrienden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja.
Hahaha conference liek. zo blij doen met zo'n zielig bekertje. Kneusjes.
zo beter?
Ik gun het ze. Feyenoord is toch wel een veel mooiere club dan PSV.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou je mag wel gewoon blij zijn voor je Feyenoord-vrienden.
Maar het heeft wel grenzen
Eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik gun het ze. Feyenoord is toch wel een veel mooiere club dan PSV.
Ik vind het prachtig, in een walgelijke Balkanwijk zo’n raar felrood sprookjeskasteel met een toren. Heb daar wel een zwak voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
boven ajaxquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk krijgen we in de toekomst 2 directe CL-plaatsen en eindigt Feyenoord dan ook consequent boven PSV
Ja, ga ik ook wel proberen. Het is alleen de vraag of ik aan een ticket ga kunnen komen, met 4000 kaartjes voor Feyenoord waarvan een deel beschikbaar wordt voor de Diamond Card houders. Hoop dat het gaat lukken want ik ben dan wel vrij.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik zeggen dat je alles op alles moet zetten om erbij te zijn ook al kost het wat
Wat zit er in die toren?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis geldquote:Portugese miljoenentransfer gloort voor Jeremiah St. Juste: Feyenoord en Heerenveen profiteren mee
Jeremiah St. Juste is zo goed als rond met de Portugese topclub Sporting Lissabon. De verdediger van FSV Mainz gaat de Duitse club zo’n tien miljoen euro in het laatje brengen en dat bedrag zou zelfs nog twee miljoen euro extra aan bonussen kunnen opleveren in de nabije toekomst.
Mikos Gouka 06-05-22, 08:56 Laatste update: 15:12
De speler zou ook zijn voormalig clubs SC Heerenveen en Feyenoord nog wat extra geld op kunnen gaan leveren. De Friezen hebben recht op een opleidingsvergoeding voor de 25-jarige verdediger. Feyenoord zou, naar verluidt, nog een doorverkooppercentage hebben bedongen toen de verdediger in de zomer van 2019 vanuit de Kuip richting Mainz werd getransfereerd. Dat treedt pas in werking zodra de doorverkoop hoger is dan de aanschafprijs van Mainz maar daar zou nu sprake van zijn.
"Zelfs". Volgens mij was ie een tijdje terug nog in de belangstelling van Dortmund voor 20 miljoenquote:
Eerst ging je na de wedstrijd van vorige week wel even roepen dat Marseille dit varkentje thuis wel even zou wassen. En nu ga je maar ergens kinderachtig over doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alle wedstrijden winnen in je poule bewijst het tegendeel niet natuurlijk
Wotte vindt Rosario een betere speler dan Aursnes dus ik neem aan dat die knul ernstig beperkt is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eerst ging je na de wedstrijd van vorige week wel even roepen dat Marseille dit varkentje thuis wel even zou wassen. En nu ga je maar ergens kinderachtig over doen?
Hij is ernstig beperkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wotte vindt Rosario een betere speler dan Aursnes dus ik neem aan dat die knul ernstig beperkt is.
Ik twijfel. Lijkt me mooi en ik was de week voor het kampioenschap ook in De Kuip, maar aan de andere kant kan het op een plein wel lekkerder losgaan als je met z'n allen naar hetzelfde scherm kijkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:zka meldt dat de finale ook in de Kuip wordt uitgezonden. Lijkt mij ook wel weer leuk alhoewel ik erg slechte herinneringen heb aan de laatste keer.
Dus liever gewoon in dat torentje.
Precies, beter bier ook. Toen tegen Excelsior was het plan ook dat de uitreiking in de Kuip zou zijn, daar wil je dan wel bij zijn, maar nu gaat dat niet zo zijn natuurlijk. Gisteren was ik op Stadshuisplein, dat was ook wel een heerlijk gekkenhuis alhoewel het ook vol stond met vervelende tokkies die met spullen gingen smijten en dagjesvolk. Voor de finale ga ik dat niet doen, ook omdat ik dan met mijn pa wil kijken als ik in Nederland blijf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Lijkt me mooi en ik was de week voor het kampioenschap ook in De Kuip, maar aan de andere kant kan het op een plein wel lekkerder losgaan als je met z'n allen naar hetzelfde scherm kijkt.
Haha, niet al het nieuws van 1908.nl komt van mijn hand, h :-) Bronnen posten zelf ook wel eens wat, evenals andere moderators die dicht op het vuur zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:zka meldt dat de finale ook in de Kuip wordt uitgezonden. Lijkt mij ook wel weer leuk alhoewel ik erg slechte herinneringen heb aan de laatste keer.
Dus liever gewoon in dat torentje.
Lekker man. Mocht ik tickets kunnen krijgen gaat het een logistieke puzzel worden om daar enigszins betaalbaar te komenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:42 schreef ZKA het volgende:
[..]
Haha, niet al het nieuws van 1908.nl komt van mijn hand, h :-) Bronnen posten zelf ook wel eens wat, evenals andere moderators die dicht op het vuur zitten.
Op naar Tirana. In januari in een bezopen bui, op de gok, geboekt voor enkele tientjes, inclusief hotel. Pakt mooi uit nu. Zin an.
Er gaat een boot vanuit Ancona naar kustplaats Durres in Albani, dat is misschien wel lachen voor de heenreisquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Mocht ik tickets kunnen krijgen gaat het een logistieke puzzel worden om daar enigszins betaalbaar te komenmaar goed, dat geld zet ik er wel voor opzij.
Sta je wel tussen de Roma fans op die boot.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er gaat een boot vanuit Ancona naar kustplaats Durres in Albani, dat is misschien wel lachen voor de heenreis
Van Zanten is ook prima als je geen zin in tokkies hebt, en mooi plekje op de Binnenrotte (dichtbij Hofplein in geval van winst).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, beter bier ook. Toen tegen Excelsior was het plan ook dat de uitreiking in de Kuip zou zijn, daar wil je dan wel bij zijn, maar nu gaat dat niet zo zijn natuurlijk. Gisteren was ik op Stadshuisplein, dat was ook wel een heerlijk gekkenhuis alhoewel het ook vol stond met vervelende tokkies die met spullen gingen smijten en dagjesvolk. Voor de finale ga ik dat niet doen, ook omdat ik dan met mijn pa wil kijken als ik in Nederland blijf.
Ik heb nu een reservering staan voor Reijngoudt in ieder geval.
Is ook enorm duur. Die heenvlucht gaat sowieso een prijzige onderneming worden, maar ja voor zoiets heb ik het geld wel over.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er gaat een boot vanuit Ancona naar kustplaats Durres in Albani, dat is misschien wel lachen voor de heenreis
Goed puntquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Sta je wel tussen de Roma fans op die boot.
klopt dit is mijn topicquote:
Mijn broertje gaat met z'n vriendin met de auto. Slechts 24 uur rijden als je helemaal nergens stopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Mocht ik tickets kunnen krijgen gaat het een logistieke puzzel worden om daar enigszins betaalbaar te komenmaar goed, dat geld zet ik er wel voor opzij.
Ik hoop dat de Uefa wel naar vaste uitfans krijgt. Niks ten nadele van jou en Gurney. Maar beetje triest als jullie tickets krijgen en vaste uitfans niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat met z'n vriendin met de auto. Slechts 24 uur rijden als je helemaal nergens stopt.
Ikzelf heb me via de website van de UEFA ingeschreven voor kaarten, zonder uitkaart zoals deze nepfan lijkt het me via Feyenoord zelf vrij kansloos. Als ik geen ticket heb (waar ik wel vanuit ga) hoop dat ik m'n lokale kroeg hier in Vlaardingen een groot scherm buiten zet. Deden ze in 2017 wel en dat was prima.
Als die gasten die de slagvelden van Marseille hebben overleeft allemaal een kaartje krijgen is driekwart al vergevenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Uefa wel naar vaste uitfans krijgt. Niks ten nadele van jou en Gurney. Maar beetje triest als jullie tickets krijgen en vaste uitfans niet.
Ja en terecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die gasten die de slagvelden van Marseille hebben overleeft allemaal een kaartje krijgen is driekwart al vergeven
Natuurlijk kijken ze daar niet naar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Uefa wel naar vaste uitfans krijgt. Niks ten nadele van jou en Gurney. Maar beetje triest als jullie tickets krijgen en vaste uitfans niet.
Dagjesmensen aidsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk kijken ze daar niet naar.
De tickets van Feyenoord zullen in eerste instantie beschikbaar worden voor de vaste uitfans, dus mensen als @:caland en @:zka kunnen sowieso wel gaan. Wat er overblijft wordt beschikbaar gesteld voor vermoedelijk iedereen met een uitkaart. Dan is het de vraag of er geloot wordt of dat het via een ticketshop gaat. Ik hoop op het laatste gezien Feyenoord een flopsysteem heeft waar je erg makkelijk doorkomt.
Via de UEFA site gaat er vermoedelijk wel dagjesvolk doorkomen ja. Via Feyenoord niet.quote:
Zoiets zal get zijn ja, ik met "slechts" een seizoenskaart reken nergens op dus maar via de UEFA aangemeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk kijken ze daar niet naar.
De tickets van Feyenoord zullen in eerste instantie beschikbaar worden voor de vaste uitfans, dus mensen als @:caland en @:zka kunnen sowieso wel gaan. Wat er overblijft wordt beschikbaar gesteld voor vermoedelijk iedereen met een uitkaart. Dan is het de vraag of er geloot wordt of dat het via een ticketshop gaat. Ik hoop op het laatste gezien Feyenoord een flopsysteem heeft waar je erg makkelijk doorkomt.
Dat hou je toch maar moeten mensen die niet in Marseille waren het daarom niet proberen? Ik vind de BNer aids altijd nog erger.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, heeft Feyenoord tot op heden ook nog geen enkele Europese finale verloren
Dat zegt helemaal nietsquote:
Ze zullen bij Roma inderdaad wel 7 kleuren schijten omdat wij 52 jaar geleden ook een Europacup 1 hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Als je nu tegen Barca speelt dan zijn er toch een aantal spelers net even wat meer onder de indruk, puur door de status van die club. Het verleden speelt vaak een kleine rol maar helemaal uitvlakken mag je het ook niet.
EC1 finale tegen Liverpool, verloren na penanties, 1984.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets
Roma heeft volgens mij ook niet een finale verloren
bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
EC1 finale tegen Liverpool, verloren na penanties, 1984.
Ik ben oud en weet dit nog. Was een vreselijk slechte wedstrijd, zoals vrijwel elke Europese finale in die tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bedankt
ik had niet zoveel om dat uit te zoeken
Zo werkt het natuurlijk ook niet maar ik kan me wel voorstellen dat de naam Feyenoord daar indruk maakt. Mij doet een club als Roma me eerlijk gezegd helemaal niets. Vind Feyenoord in alles groter.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze zullen bij Roma inderdaad wel 7 kleuren schijten omdat wij 52 jaar geleden ook een Europacup 1 hebben gewonnen.
Klinkt als een prima Europese awayday.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Zo, net terug uit Marseille. Eigenlijk alles waar men vooraf voor waarschuwde was waar en dan daar weer de overtreffende trap van. Ben best wel wat gewend qua hete potjes (ook buiten Feyenoord om) en weet het gezeik eigenlijk altijd wel te ontwijken en weet meestal ook wel wat je wel en niet kan doen. Maar dit sloeg wel echt alles
Alleen op de wedstrijddag een keer of 4 bestookt met traangas, door een soort beek moeten lopen om bij het stadion te komen. Aangevallen worden, in een steeg vastgezet om opeens op hun voorplein tussen de Fransen (en ook rellende Feyenoorders) weer volledig vrij gelaten te worden.
Kwam in minuut 40-45 het stadion in waar mijn aanstekers en powerbank bij de haast anale visitatie in een kliko werden geflikkerd, nat en onderkoeld en rond half 2 in de nacht mocht ik eruit, waar bij die ophoudprocedure de n na de ander flauwviel en die Fransen je gewoon doodleuk verder lieten wachten. En om half 2 mocht je het voor het stadion verder maar gewoon uitzoeken.
Maar het was het waard, en over een jaar of 20 heb je het hier nog steeds over. Maar ga voor voetbal echt nooit meer naar Frankrijk.
Nu maar eens bijslapen.
Dat was het ook wel, ben ook niet heel bang aangelegd maar dit vond ik toch wel iets teveel van het goede. Al vond ik vooral de Franse organisatie of meer het gebrek daaraan wel echt stuitend.quote:
Niet bestquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Zo, net terug uit Marseille. Eigenlijk alles waar men vooraf voor waarschuwde was waar en dan daar weer de overtreffende trap van. Ben best wel wat gewend qua hete potjes (ook buiten Feyenoord om) en weet het gezeik eigenlijk altijd wel te ontwijken en weet meestal ook wel wat je wel en niet kan doen. Maar dit sloeg wel echt alles
Alleen op de wedstrijddag een keer of 4 bestookt met traangas, door een soort beek moeten lopen om bij het stadion te komen. Aangevallen worden, in een steeg vastgezet om opeens op hun voorplein tussen de Fransen (en ook rellende Feyenoorders) weer volledig vrij gelaten te worden.
Kwam in minuut 40-45 het stadion in waar mijn aanstekers en powerbank bij de haast anale visitatie in een kliko werden geflikkerd, nat en onderkoeld en rond half 2 in de nacht mocht ik eruit, waar bij die ophoudprocedure de n na de ander flauwviel en die Fransen je gewoon doodleuk verder lieten wachten. En om half 2 mocht je het voor het stadion verder maar gewoon uitzoeken.
Maar het was het waard, en over een jaar of 20 heb je het hier nog steeds over. Maar ga voor voetbal echt nooit meer naar Frankrijk.
Nu maar eens bijslapen.
Ja. @Cocoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet best. In een steeg vastgezet door Marseillefans of politie?
Fijn dat je weer post, Pietjepuk maakte zich ernstige zorgen om je.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Beiden, uiteindelijk brak de chaos uit bij die fanzone dus zijn we met een flinke groep gaan lopen. Vlak voor het stadion werden we aangevallen door Marseille (of eigenlijk beide groepen vielen elkaar aan omdat er in die wandeltocht ook genoeg tuig mee was) en werden we in een steeg die daar paralel aan liep vastgezet door de politie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet best. In een steeg vastgezet door Marseillefans of politie?
Altijd tegen ons.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net een item op het journaal waarbij een local in Albani vertelt dat Albanezen vrijwel allemaal Italiaanse clubs supporten.
Volgens hem zal dit betekenen dat Feyenoord dus grotendeels tegen vijandig publiek speelt.
Ik begreep van vrienden dat het inderdaad met de Franse slag geregeld was weer. Ook een paar jongens die ik ken waarbij de tanden loszaten door die Algerijnse zandhaasjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was het ook wel, ben ook niet heel bang aangelegd maar dit vond ik toch wel iets teveel van het goede. Al vond ik vooral de Franse organisatie of meer het gebrek daaraan wel echt stuitend.
Je zou toch verwachten dat ze juist in zo’n stad toch wel enige ervaring hebben.
Enorm kutvolk, die Fransen. Mooi dat je er in ieder geval heelhuids vanaf bent gekomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Beiden, uiteindelijk brak de chaos uit bij die fanzone dus zijn we met een flinke groep gaan lopen. Vlak voor het stadion werden we aangevallen door Marseille (of eigenlijk beide groepen vielen elkaar aan omdat er in die wandeltocht ook genoeg tuig mee was) en werden we in een steeg die daar paralel aan liep vastgezet door de politie.
Half uur moeten wachten, dacht omdat ze ons begeleiding wilden geven maar toen we weer mochten lopen kwamen we opeens tussen de Fransen terecht weer precies aan de andere kant van het stadion
Mooi dat je nog leeft makker. Pure ellende daar in Frankrijk, werkelijk iedere ronde eindigt daar in een veldslagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Ja al moet ik wel eerlijk bekennen dat er van Feyenoord ook wel echt veel tuig mee was. Woensdagavond liepen wij toevallig een groep tegen het lijf uitgerust met ploertendoders, bivakmutsen, dat soort werk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi dat je nog leeft makker. Pure ellende daar in Frankrijk, werkelijk iedere ronde eindigt daar in een veldslag
Welkom terug amigoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Dit klinkt niet best. Welkom terug in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al moet ik wel eerlijk bekennen dat er van Feyenoord ook wel echt veel tuig mee was. Woensdagavond liepen wij toevallig een groep tegen het lijf uitgerust met ploertendoders, bivakmutsen, dat soort werk.
Zolang ze elkaar opzoeken heb ik daar in zekere zin nooit echt problemen mee. Maar nu was ook wel heel veel normaal volk de dupe. En dan wel met name door Afrikaans straattuig die in de nacht aan het beroven ging, dus je kan ook redeneren dat je dan misschien ook maar beter een groep kan meehebben die van zich afbijt.
Sjoerd verwoordt het wel goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Heldquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Misschien dat ie toch nog naar het WK kan met deze vormquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:45 schreef tjoptjop het volgende:
Messi, Di Maria, Paredes, De Paul.... nope![]()
Senesi als enige Argentijn in een Europese finale
Sowieso hebben met name Malacia, Senesi, Geertruida en Sinisterra tegen Marseille lekker aan hun marktwaarde gewerkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ie toch nog naar het WK kan met deze vorm
Het is echt altijd zo enorm kut geregeld in Frankrijk met dit soort dingen. Bizar hoe slecht het daar is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Malaciaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso hebben met name Malacia, Senesi, Geertruida en Sinisterra tegen Marseille lekker aan hun marktwaarde gewerkt.
Achteraf is het mooi inderdaad en heb je het er later nog over. Maar ik kreeg van bekenden die ook in Marseille zaten hetzelfde door wat jij schetst, die hebben ook echt angstige momenten gehad, terwijl die het doorgaans ook wel vakkundig weten te omzeilen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens bijslapen.
Zeker. Voor Sini was het gisteren wel een pittige wedstrijd, je merkt wel dat de Eredivisie een speeltuin is voor hem met relatief slappe en trage verdedigers. Gisteren werd ie een aantal keer makkelijk van de bal gezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso hebben met name Malacia, Senesi, Geertruida en Sinisterra tegen Marseille lekker aan hun marktwaarde gewerkt.
Ik heb al geaccepteerd dat hij waarschijnlijk weg is, denk dat dat ook niet erg hoeft te zijn. Hij gaat op z'n 26e of 27e misschien geen 15 miljoen meer opleveren ondanks dat ie zou verlengen. En je kan weer een nieuwe verdediger halen die kan uitgroeien tot sterkhouder.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Zal vast niet gebeuren maar ik heb ergens nog een stille hoop dat Senesi alsnog gaat verlengen. Zou het wel fijn vinden als volgend jaar het gewoon weer Geertruida - Trauner - Senesi is, en dan een vervanger voor Malacia. Als je dan Til ook weet te behouden blijft je as redelijk overeind.
Maar goed, dat zei ik na het kampioensjaar ook toen Karsdorp en Malacia vertrokken, en dat sloeg uiteindelijk ook helemaal nergens meer op.
Mwah, ik denk dat het beter is als Senesi die stap maakt. Geert moet gewoon CV staan en met Pedersen hebben we een prima rechtsback vind ik, die deed het de eerste seizoenshelft erg goed. Als volgend jaar met Wlemark (of Alireza…) iemand rechtsbuiten staat die graag naar binnen trekt hebben we ook meer behoefte aan een snelle rechtsback die er overheen komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Zal vast niet gebeuren maar ik heb ergens nog een stille hoop dat Senesi alsnog gaat verlengen. Zou het wel fijn vinden als volgend jaar het gewoon weer Geertruida - Trauner - Senesi is, en dan een vervanger voor Malacia. Als je dan Til ook weet te behouden blijft je as redelijk overeind.
Maar goed, dat zei ik na het kampioensjaar ook toen Karsdorp en Malacia vertrokken, en dat sloeg uiteindelijk ook helemaal nergens meer op.
Inderdaad, Sini moet eigenlijk fysiek nog wel stappen maken om het in een grotere competitie te kunnen laten zien. Lijkt vaak ook na 60-70 minuten leeg. Of misschien heeft hij juist wel die stap hogerop nodig om verder te groeien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker. Voor Sini was het gisteren wel een pittige wedstrijd, je merkt wel dat de Eredivisie een speeltuin is voor hem met relatief slappe en trage verdedigers. Gisteren werd ie een aantal keer makkelijk van de bal gezet.
Ik denk dat er volgend seizoen minstens 3 spelers gaan staan die nu nog niet in de selectie zitten. Kkc behouden gaat heel moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het beter is als Senesi die stap maakt. Geert moet gewoon CV staan en met Pedersen hebben we een prima rechtsback vind ik, die deed het de eerste seizoenshelft erg goed. Als volgend jaar met Wlemark (of Alireza…) iemand rechtsbuiten staat die graag naar binnen trekt hebben we ook meer behoefte aan een snelle rechtsback die er overheen komt.
Denk dat de ploeg er zo komend seizoen gaat uit zien, want ik denk dat alle huurspelers op n of andere manier gaan blijven:
Nelson - Dessers - Wlemark
Kkc - Til - Aursnes
Aankoop - Trauner - Geertruida - Pedersen
Bijlow
Dat ie na 60-70 minuten leeg is komt denk ik ook omdat hij bijna alles speelt en heel veel aanvallen via hem lopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, Sini moet eigenlijk fysiek nog wel stappen maken om het in een grotere competitie te kunnen laten zien. Lijkt vaak ook na 60-70 minuten leeg. Of misschien heeft hij juist wel die stap hogerop nodig om verder te groeien.
Is ook wel zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb al geaccepteerd dat hij waarschijnlijk weg is, denk dat dat ook niet erg hoeft te zijn. Hij gaat op z'n 26e of 27e misschien geen 15 miljoen meer opleveren ondanks dat ie zou verlengen. En je kan weer een nieuwe verdediger halen die kan uitgroeien tot sterkhouder.
Of Hendriks bewijst zich in de voorbereiding, vond hem als ie speelde eigenlijk altijd prima.
Ik zou Trauner niet van rechtscentraal afhalen eigenlijk. Maar is wel een optie ja. Ik denk overigens niet dat Nelson blijft, en Kokcu vertrekt ook wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het beter is als Senesi die stap maakt. Geert moet gewoon CV staan en met Pedersen hebben we een prima rechtsback vind ik, die deed het de eerste seizoenshelft erg goed. Als volgend jaar met Wlemark (of Alireza…) iemand rechtsbuiten staat die graag naar binnen trekt hebben we ook meer behoefte aan een snelle rechtsback die er overheen komt.
Denk dat de ploeg er zo komend seizoen gaat uit zien, want ik denk dat alle huurspelers op n of andere manier gaan blijven:
Nelson - Dessers - Wlemark
Kkc - Til - Aursnes
Aankoop - Trauner - Geertruida - Pedersen
Bijlow
Ik heb het gevoel dat Sinisterra ook nog beter een seizoen kan blijven. Ben het met je eens dat hij nog fysiek een stapje moet maken, dat was ook de reden dat hij bij Colombia lang niet speelde. Het is in principe ook pas zijn eerste volledige seizoen geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, Sini moet eigenlijk fysiek nog wel stappen maken om het in een grotere competitie te kunnen laten zien. Lijkt vaak ook na 60-70 minuten leeg. Of misschien heeft hij juist wel die stap hogerop nodig om verder te groeien.
Alleen de volledige linkerflank en Til zijn wat dat betreft onzeker. Maar alleen bij Malacia en Senesi heb ik het gevoel dat ze echt uitgeleerd zijn bij Feyenoord. Kkc en Sinisterra eigenlijk niet. Wat dat betreft jammer dat we geen Champions League gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat er volgend seizoen minstens 3 spelers gaan staan die nu nog niet in de selectie zitten. Kkc behouden gaat heel moeilijk zijn.
Uitgeleerd zijn is niet het enige criterium waar spelers hun keuze op baseren helaasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen de volledige linkerflank is wat dat betreft onzeker. Maar alleen bij Malacia en Senesi heb ik het gevoel dat ze echt uitgeleerd zijn bij Feyenoord. Kkc en Sinisterra eigenlijk niet. Wat dat betreft jammer dat we geen Champions League gaan spelen.
Je hebt volledig gelijk. Sini moet je absoluut dit seizoen verkopen, hij presteert ook een beetje over als je naar zijn rendement kijkt. (Zitten best een hoog aantal ballen bij die wat gelukkig binnenvielen, van richting veranderd enzo.)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uitgeleerd zijn is niet het enige criterium waar spelers hun keuze op baseren helaas
Ik denk dat Kkc redelijk snel vindt dat ie klaar is voor een volgende stap, heeft wel een natuurlijk zelfvertrouwen. Bij Sini denk ik eigenlijk niet dat ie nog meer waard gaat worden en is dit toch het beste moment om te verkopen.
Het is vooral zuur omdat het je duurste aankoop is en je door zijn contract straks geen tot minimale winst op hem maakt. In dat opzichte heeft de coronaperiode ook niet geholpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Wellicht is er een club die toch ineens nog een gek bod doet. Hij speelde 2 wedstrijden uitstekend tegen Marseille dus staat wel in de etalage.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral zuur omdat het je duurste aankoop is en je door zijn contract straks geen tot minimale winst op hem maakt. In dat opzichte heeft de coronaperiode ook niet geholpen.
De reden dat Sinisterra niet aan spelen toekomt bij Colombia lijkt me Diaz, niet dat ik het zo op de voet volg maar die speel je er niet zomaar uitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Sinisterra ook nog beter een seizoen kan blijven. Ben het met je eens dat hij nog fysiek een stapje moet maken, dat was ook de reden dat hij bij Colombia lang niet speelde. Het is in principe ook pas zijn eerste volledige seizoen geweest.
Als Sinisterra vertrekt zou ik Nelson als vervanger halen in ieder geval. Die begint het nu echt door te krijgen.
Je kunt ook eens opgroeien, je bent geen 14 meer...... stop met die kutpuber actquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niets met jullie te maken stelletje zoutzakken
blokkeer me gewoon
ik wil jullie er zelfs voor betalen als je me blockt
Manchester stelt al jaren geen reet voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:49 schreef CR7 het volgende:
Ik keek net even terug naar de campagne van Ajax in 2017. Moet zeggen dat hun route naar de finale met Celta, Standard, Panathinaikos, Legia, Kopenhagen, Schalke (dat seizoen 10e in de BL) en Lyon nou niet veel zwaarder was dan Feyenoords campagne. Man U dan natuurlijk weer wel.
Dit was dat beekje waar ik het over had ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:35 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Hoe meer foto's/filmpjes je ziet en verhalen je leest (van oa @:Caland), hoe meer je denkt: wat een pleuriszooi
Wel mooi voor dat ventje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was dat beekje waar ik het over had ja.
[ twitter ]
Als die druktemaker maar niet achter mij staat morgen.
Hopelijk slikt ie zijn ritalinquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was dat beekje waar ik het over had ja.
[ twitter ]
Als die druktemaker maar niet achter mij staat morgen.
Senesi wordt binnenkort 25. Die bereikt inmiddels de leeftijd waarop je hem wel moet verkopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Malacia weg lijkt me zekerheidje. Senesi en Sini moet je simpelweg gewoon verkopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Senesi wordt binnenkort 25. Die bereikt inmiddels de leeftijd waarop je hem wel moet verkopen.
Het is uiteindelijk ook beter zo.
Geertruida kan dan namelijk in het centrum spelen. Komt hij ook beter tot zijn recht.
Ervan uitgaande dat Malacia blijft: je hebt dan drie hele snelle spelers achterin. Prima.
Malacia heeft snelheid, maar is ook weer niet heel snel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Senesi wordt binnenkort 25. Die bereikt inmiddels de leeftijd waarop je hem wel moet verkopen.
Het is uiteindelijk ook beter zo.
Geertruida kan dan namelijk in het centrum spelen. Komt hij ook beter tot zijn recht.
Ervan uitgaande dat Malacia blijft: je hebt dan drie hele snelle spelers achterin. Prima.
En Kokcu lijkt gezien de berichten deze week ook gewoon een zekerheidje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Malacia weg lijkt me zekerheidje. Senesi en Sini moet je simpelweg gewoon verkopen.
Ik kan me van die plakplaat anders nog wel een aantal tweetjes heugen over kampen e.d. Wat een hypocriet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:39 schreef PotjeSambal het volgende:
[ twitter ]
Gaat reacties regenen op dat stuk dit weekend op Twitter.
Sluit me hier volledig bij aan. Betekent dus wel dat je volgend seizoen weer met een compleet nieuw elftal speelt, best jammer voor de herkenbaarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sinisterra moet je gewoon verkopen, die gaat volgend jaar ditzelfde niet nogmaals laten zien in Europa verwacht ik. Niet zo bepalend in ieder geval.
Senesi moet je verkopen want leeftijd en contract.
Malacia moet je verkopen want die staat er heel goed op, ga je nooit meer voor krijgen dan wat er nu genoemd wordt.
Kokcu vind ik een twijfel, maar bij een goed bod ook laten vertrekken.
Hendriks, Geertruida en Trauner kunnen je centrale verdedigers zijn. Pedersen en Benita je rechtsbacks. Linksback moet je in investeren.
Til en Dessers twijfel ik hard over. Die vind ik heel onzichtbaar tegen sterkere tegenstanders. Dessers ook maar zes keer gescoord in de competitie.
Nelson gewoon houden mits financieel interessant. Mooie concurrentiestrijd met Walemark, eventueel Nelson naar links?
En dan lekker doorselecteren. Zeker als je zoveel inkomsten hebt, moet je kritisch zijn. Hendrix en Bassett, hoe staan die ervoor? Kunnen Hartjes, Dermane en Milambo al aansluiten qua niveau.
Volgens mij speelt het eerste morgen ook een vrij cruciale wedstrijd, maar kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:52 schreef Pistolero het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen selectiespelers die toch nooit spelen ingezet bij zo'n cruciale wedstrijd van O21..?
Gasten als Hendriks, Bassett of zelfs Walemark had je prima speeltijd kunnen geven.
Deze wedstrijd van O21 is natuurlijk wel een tikkeltje belangrijker heh.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen selectiespelers die toch nooit spelen ingezet bij zo'n cruciale wedstrijd van O21..?
Gasten als Hendriks, Bassett of zelfs Walemark had je prima speeltijd kunnen geven.
Volgens mij speelt het eerste morgen ook een vrij cruciale wedstrijd, maar kan het mis hebben.
Als jongens als Hendriks, Hartjes, Walemark, Benita een grotere rol gaan spelen, komt die herkenbaarheid wel terug.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sluit me hier volledig bij aan. Betekent dus wel dat je volgend seizoen weer met een compleet nieuw elftal speelt, best jammer voor de herkenbaarheid.
Eens, die moet je gewoon inzetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze wedstrijd van O21 is natuurlijk wel een tikkeltje belangrijker heh.
En sowieso gaat het eerste er niks van merken als je die gasten vandaag laat spelen.
Ik denk dat je iets teveel jeugd in je opstelling zet en dat Feyenoord (mocht er echt voor 50 miljoen verkocht worden) weer fors gaat herinvesteren in goede aanvallers.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als jongens als Hendriks, Hartjes, Walemark, Benita een grotere rol gaan spelen, komt die herkenbaarheid wel terug.
Een wedstrijd van de onder 21 is per definitie nooit belangrijker wanneer het eerste gewoon nog ergens om speelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze wedstrijd van O21 is natuurlijk wel een tikkeltje belangrijker heh.
Zeker op de lange termijn is het voor de club van levensbelang dat de O21 zo snel mogelijk op een zo hoog mogelijk niveau speelt. Dus ja, ik zou wel durven stellen dat deze wedstrijd belangrijker is dan die van het eerste.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wedstrijd van de onder 21 is per definitie nooit belangrijker wanneer het eerste gewoon nog ergens om speelt.
Eens. En de spelers die jij noemde spelen toch vrijwel nooit in het eerste.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeker op de lange termijn is het voor de club van levensbelang dat de O21 zo snel mogelijk op een zo hoog mogelijk niveau speelt. Dus ja, ik zou wel durven stellen dat deze wedstrijd belangrijker is dan die van het eerste.
Een grotere rol bedoel ik geen basis mee h. Dat als Pedersen rust krijgt, Benita gaat spelen. Dat Hendriks de vervanger van Geertruida of Trauner is. Zo bedoel ik het.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets teveel jeugd in je opstelling zet en dat Feyenoord (mocht er echt voor 50 miljoen verkocht worden) weer fors gaat herinvesteren in goede aanvallers.
Een back is nog wel op te vangen.
Houd jij ons op de hoogte van de stand?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:13 schreef fetX het volgende:
We hebben nog niks, ook geen 3e plek dus logische keuze.
Dermane begint wel weer lekker trouwens. Dat is een prima talent.
Je kunt het ook via Youtube volgen als je wil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Houd jij ons op de hoogte van de stand?
Is die Solbakken niet interessanter? Die zag er wel geinig uit in de Conference League.quote:
Hou eens op zeg. Wil elke wedstrijd winnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Als AZ morgen van Ajax wint hoop ik dat Feyenoord morgen die wedstrijd laat lopen
Wedstrijden na europese wedstrijden waren sowieso bagger dus ik verwacht er niet veel van
Er is sowieso nu een marge, je mag verliezen
ik nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou eens op zeg. Wil elke wedstrijd winnen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik niet
ik wil 020 kapoet hebben
als twente vanavond nog punten laat liggen dan zou ik morgen gewoon spelers rust geven om blessures te vermijden voor de komende wekenquote:
Twente gaat geen punten laten liggen tegen het mokerslechte Fortuna.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als twente vanavond nog punten laat liggen dan zou ik morgen gewoon spelers rust geven om blessures te vermijden voor de komende weken
senesi. sinistera morgen gewoon niet opstellenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente gaat geen punten laten liggen tegen het mokerslechte Fortuna.
Dat zie ik eigenlijk nog wel gebeuren, het is niet alsof de selectie van Twente significant beter is dan die van Fortuna (quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie van Twente is natuurlijk wel een stuk beter dan Fortuna. Verder zou ik het dit jaar beter kunnen hebben als we verliezen van PSV, maar die wil ik uiteraard ‘gewoon’ winnen. Zowel voor de 3e plek als om in de flow te blijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk nog wel gebeuren, het is niet alsof de selectie van Twente significant beter is dan die van Fortuna (), maar goed punten verliezen tegen PSV thuis is nooit de bedoeling. Je wil wel die ongeslagen status houden tegen hunnie.
Verder reageer je op Klaas en die zit natuurlijk in een inrichting, dus wat hij vindt is sowieso niet zo relevant.
je moeder zit in een inrichting en jij straks ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder reageer je op Klaas en die zit natuurlijk in een inrichting, dus wat hij vindt is sowieso niet zo relevant.
Mwah, ik vind het wel vreemd dat je onze reserves hier niet opstelt. Het is echt belangrijk voor Feyenoord dat ze in die eerste divisie komen neem ik aan, en er speelt nu gewoon een hele hoop ellende mee. Het is ook niet alsof jongens als Bassett, Hendriks en Hartjes onmogelijk morgen kunnen invallen indien nodig als ze hier meespelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wedstrijd van de onder 21 is per definitie nooit belangrijker wanneer het eerste gewoon nog ergens om speelt.
Misschien een Bassett of Hartjes niet. Maar Hendriks is gewoon de eerste vervanger van Malacia (en wellicht ook Senesi) en Walemark van Nelson (hoop je toch na donderdag). Je kan het je niet echt veroorloven dat die in de eerste minuut uitvallen en je de vervangers dan bij O21 hebt laten meespelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel vreemd dat je onze reserves hier niet opstelt. Het is echt belangrijk voor Feyenoord dat ze in die eerste divisie komen neem ik aan, en er speelt nu gewoon een hele hoop ellende mee. Het is ook niet alsof jongens als Bassett, Hendriks en Hartjes onmogelijk morgen kunnen invallen indien nodig als ze hier meespelen.
Ah oke tnxquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geblesseerd, net als Hartjes(al zit die laatste wel op de bank).
Ik neem aan dat bij het uitvallen van Malacia Pedersen erin komt en dat er geschoven gaat worden, net als tegen AZ. Denk dus dat Hendriks wel had kunnen spelen, het is ook precies degene op zijn positie (Hartman) die dramatisch speelt. Ik vind de belangen groot genoeg in ieder geval, uiteindelijk zullen we toch in de eerste divisie willen komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een Bassett of Hartjes niet. Maar Hendriks is gewoon de eerste vervanger van Malacia (en wellicht ook Senesi) en Walemark van Nelson (hoop je toch na donderdag). Je kan het je niet echt veroorloven dat die in de eerste minuut uitvallen en je de vervangers dan bij O21 hebt laten meespelen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik niet
ik wil 020 kapoet hebben
Meh, het is niet zo goedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord al veel kansen op de winnende gemist?
Eens ja. Alleen die Benita, Dermane, Hartjes en ‘t Zand kunnen wel ballen. Verder vind ik het niks.quote:
Zijn ook de enigen die overwogen worden voor Feyenoord 1, toch? De rest is sowieso brandhout.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens ja. Alleen die Benita, Dermane, Hartjes en ‘t Zand kunnen wel ballen. Verder vind ik het niks.
Dat vind ik allebei niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn ook de enigen die overwogen worden voor Feyenoord 1, toch? De rest is sowieso brandhout.
Of zijn Naujoks en Jansen nog wat?
Nog drie wedstrijden dus. Willem II, Almere en Volendam. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Op naar Willem II uit. En dan de play offs.
echt balen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog drie wedstrijden dus. Willem II, Almere en Volendam. Moet kunnen.
Jammer dat je in de Conference League finale staat, anders had je nu alle reserves bij Feyenoord O21 kunnen opstellen.
Dacht eerst dat dat dus van afgelopen week was zonder goed te luisteren, maar dat is in Rome schijnbaar.quote:
Ali reza Linssen en Hendrix vallen toch vast in dus de rest kan wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog drie wedstrijden dus. Willem II, Almere en Volendam. Moet kunnen.
Jammer dat je in de Conference League finale staat, anders had je nu alle reserves bij Feyenoord O21 kunnen opstellen.
We hebben weer een jinxer @fetX @hhh38quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:43 schreef H.FR het volgende:
Twente heeft het er weer moeilijk mee vandaag. Hopelijk kunnen we morgen die 3e plek veiligstellen.
Ach ik heb die wedstrijd vorige week ook gejinxt en het werd gewoon 1-1.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben weer een jinxer @:fetx @:hhh38
Niet echt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was die 4-1 een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen? In dat geval moet die play-off tegen Volendam toch op zijn minst veiliggesteld kunnen worden als Jong Feyenoord zoveel beter is?
Eerste half uur wel wat kansen, ja. Daarna vond ik Almere eigenlijk constant de betere ploeg die ook wel wat kansen hadden. Laatste kwartier was weer voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah ik las in het liveverslag wel dat er veel gemiste kansen waren.
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een andere vraag: Is Feyenoord bij een 3e plek nu verzekerd van directe groepsfase EL? Is iets wat ik in de media nergens voorbij heb zien komen.
Ja dat staat hier maar de KNVB loopt wel vaker achter. Ik dacht dat @hhh38 iets anders zei.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
https://www.knvb.nl/nieuw(...)-ticket-en-play-offs
Dat klopt gewoon. Playoffs van de EL (laatste ronde voor de groepsfase). Winnen ze de finale van Roma dan gaan ze wel direct de groepsfase in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat staat hier maar de KNVB loopt wel vaker achter. Ik dacht dat @:HHH38 iets anders zei.
hou gewoon je klep dichtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
En ik wil gewoon derde worden en winnen van PSV.
hoop amateur psychologen op fokquote:
Nee dit is volgens mij niet zo. Er werd beweerd dat alle clubs behalve Leicester het toernooi mochten winnen. In dat geval (ook bij winst Roma of Marseille in de finale) zou Feyenoord bij een 3e plek altijd direct geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon. Playoffs van de EL (laatste ronde voor de groepsfase). Winnen ze de finale van Roma dan gaan ze wel direct de groepsfase in.
Op harvard zeggen ze hetzelfde heb ik gehoordquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoop amateur psychologen op fok
Ja, dat zei Gurley. Roma moet dan top 6 eindigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dit is volgens mij niet zo. Er werd beweerd dat alle clubs behalve Leicester het toernooi mochten winnen. In dat geval (ook bij winst Roma of Marseille in de finale) zou Feyenoord bij een 3e plek altijd direct geplaatst zijn.
Geen idee of @:Fetx of @:Gurneyisbestoke dit kunnen bevestigen.
Ja alleen is dit nog nergens bevestigd en wordt er overal over gediscussieerd of dit zo is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, dat zei Gurley. Roma moet dan top 6 eindigen.
Eerste jaar was top, verder wel echt middelmaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik las net ergens dat Kramer mislukt zou zijn bij Feyenoord is onzin toch op zijn broodje kroket incident na altijd hard gewerkt voor Feyenoord genoeg goals gemaakt en prima gedaan als reserve spits toen.
Goed ventje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Het is een beetje een act en al dat gedoe, maar toch wel mooi hoor:
[ twitter ]
Herinner me nog z'n account op netwerk.to begin 2000 ofzo.
Maar niet mislukt toch? M.i. is hij nooit als 1e spits gehaald.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste jaar was top, verder wel echt middelmaat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |