Tokkies gonna tok.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw zegt dat ik maar oordopjes in moet doen als ik last heb van haar honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een gigantische Pringles bus?quote:
Ja klopt, maar ben met een collega in discussie over een nieuwbouw kantoor en de inrichting.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een beetje als vrolijk dansen in een lege varkensstal, gewoon ander werk zoeken als je daar niet voor geschikt bent.
Ja ze lijkt niet te begrijpen dat mensen hier geen zin in hebben.quote:
Schoorsteen van de chipsfabriek.quote:
ahaquote:
Team bij elkaar (maximaal) en makkelijke optie voor teams om elkaar op te zoeken, alles bij elkaar is schijtirritant.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ben met een collega in discussie over een nieuwbouw kantoor en de inrichting.
Veel teams bij elkaar zetten blabla. Ik ben meer van de hokken
hard muziek draaien danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw zegt dat ik maar oordopjes in moet doen als ik last heb van haar honden.
https://onh.nl/data/items(...)7ada7e56f734e22c.jpgquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
achja heb aardig in coma gelegen. Schijnbaar nogal een spektakel geweest buiten als ik de geranium app moet geloven.
een team dat veel belt bij elkaar en iedereen denkt een callcenter aan de lijn te hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Team bij elkaar (maximaal) en makkelijke optie voor teams om elkaar op te zoeken, alles bij elkaar is schijtirritant.
Hangt ook sterk van de werkzaamheden af ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
een team dat veel belt bij elkaar en iedereen denkt een callcenter aan de lijn te hebben
Ik ben meer van het zelf laten kiezen, zijn een nieuw pand aan het bouwen met ruimtes om zowel de introverten als de extraverten een prettige werkplek te kunnen bieden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ben met een collega in discussie over een nieuwbouw kantoor en de inrichting.
Veel teams bij elkaar zetten blabla. Ik ben meer van de hokken
Oh, ik dacht dat ze je euthanasie ging bieden?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zelf laten kiezen, zijn een nieuw pand aan het bouwen met ruimtes om zowel de introverten als de extraverten een prettige werkplek te kunnen bieden.
daar kunnen veel bedrijven (en mensen) sowieso nog wat over lerenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde met vertrouwelijke info, lekker alles door de kantoortuin blčren ditdat.
Ik zeg het niet voor niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar kunnen veel bedrijven (en mensen) sowieso nog wat over leren
Nee, maar zoiets had ik wel met een Marokkaanse klasgenoot, die ik uit het projectgroepje had gezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n type dat op een zonnige ochtend ineens met een kalasjnikov naar het werk komt.
Als mensen dat echt heeeeel graag willen dan mogen ze dat van mij maar daar gaan werkgevers niet over.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze je euthanasie ging bieden?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen tiepgeit of een aanneemmannetje
Dat wilde het consultancybedrijf dat ingehuurd is om ons nieuwe pand in te richten ook doen. Iedereen van HR in een kantoortuin samen met Financequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde met vertrouwelijke info, lekker alles door de kantoortuin blčren ditdat.
Introverten willen gewoon thuiswerken, dus creëer maar lekker iets voor extravertenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zelf laten kiezen, zijn een nieuw pand aan het bouwen met ruimtes om zowel de introverten als de extraverten een prettige werkplek te kunnen bieden.
Ik heb nu een een Marokkaan aangenomen, zei ik gisteren "heeeeeyyyyyy ouwe flikker" tegen een homoseksuele collega, kwam hij daarna wel in de lucht met de vraag "is er dat nou echt een?"quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets had ik wel met een Marokkaanse klasgenoot, die ik uit het projectgroepje had gezet.
Ik had er niet raar van op gekeken als hij met een mes naar school was gekomen
Niet expresquote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wilde het consuktancybedrijf dat ingehuurd is om ons nieuwe pand in te richten ook doen. Iedereen van HR in een kantoortuin samen met Finance. Dus ik zeg: En hoe moet ik dan salarisdata bespreken met collega's?
"In een meeting room?"
Ja, ik ga elke 5 minuten naar een meeting room lopen met collega's, lekker efficient.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet expresWas net m'n typo aan het verbeteren. Ik maak slimme grappen zonder dat ik het in de gaten heb
Even gequote zodat de blokkers ook kunnen facepalmen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu een een Marokkaan aangenomen, zei ik gisteren "heeeeeyyyyyy ouwe flikker" tegen een homoseksuele collega, kwam hij daarna wel in de lucht met de vraag "is er dat nou echt een?"
Hij had interesse?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu een een Marokkaan aangenomen, zei ik gisteren "heeeeeyyyyyy ouwe flikker" tegen een homoseksuele collega, kwam hij daarna wel in de lucht met de vraag "is er dat nou echt een?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |