Frankrijk ging ook winnen van Portugal zonder CR7quote:
Dit jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Milik zal dan wel gaan scoren ex-Ajacied zijnde.
Zou wel geinig zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Milik zal dan wel gaan scoren ex-Ajacied zijnde.
Ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie hernnert zich over 20 jaar nog de aftocht van Payet
Heineken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat drinkt Milik bij deze wedstrijd?
voertballen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
laat marseille maar voertballen
gewoon wachten op die ene kans op counter
Over 20 jaar herinneren we ons alleen nog de overwinning, niet de bijrolletjes onderweg daarnaar toequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie hernnert zich over 20 jaar nog de aftocht van Payet
Gedraag je gewoon als een volwassen vent.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:36 schreef timmmmm het volgende:
@:GGMM laat jij je zomaar overrulen daar nobuddie @:onlogisch
Crewbash, TR.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon als een volwassen vent.
Ik denk dat jullie volwassen genoeg zijn om dit onderling op te lossen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:36 schreef timmmmm het volgende:
@:GGMM laat jij je zomaar overrulen daar nobuddie @:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gedraag mij als een volwassen vent met een drankprobleem. Nu tong80 tijdelijk absent is moet iemand het doenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon als een volwassen vent.
Nou nou nouquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om even te vertellen. Ik ben vandaag jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |