quote:
Ah, er is dus wel voetbal.quote:
Di durft nu wel .. lekker ver weg ziet iequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, er is dus wel voetbal.
En wat is dit voor een walgelijke TT. Zulke teksten moeten direct banwaardig zijn
Nou dat is ook weer overdrevenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is dit voor een walgelijke TT. Zulke teksten moeten direct banwaardig zijn
@Deisyy graag ingrijpen. Het loopt behoorlijk uit de hand hier.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de whiskyquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Di durft nu wel .. lekker ver weg ziet ie
quote:
Ja das niet leukquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik HAAT series waar ze met mondkapjes etc lopen
Das een eind omlaag als je niet oplet neequote:Op donderdag 5 mei 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Renovatie dag 2
De vloer van de badkamer is eruit gesloopt. Er zit nu een gat van een meter of vijf diep![]()
Gelukkig had ik een zaklamp bij me. De badkamerlamp is er ook uit gehaald.
[ afbeelding ]
Nou, zeg dat wel…quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een eind omlaag als je niet oplet nee
T ging er meer om dat jij niet ineens omlaag ligt door een gat dat je niet hard verwacht.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel…
Maar het zal wel goed komen
Niet zo zeer controleren. Gewoon even kijkenquote:
Ja, dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T ging er meer om dat jij niet ineens omlaag ligt door een gat dat je niet hard verwacht.
Dat het met dat gat goed gaat komen is weer geen twijfel.
Dat is een flink gat zeg!quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Renovatie dag 2
De vloer van de badkamer is eruit gesloopt. Er zit nu een gat van een meter of vijf diep![]()
Gelukkig had ik een zaklamp bij me. De badkamerlamp is er ook uit gehaald.
[ afbeelding ]
Krijg je veel post ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet zo zeer controleren. Gewoon even kijken![]()
En de post ophalen.
Tis geen Frieslandquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flink gat zeg!
Geen onderduikruimte tegengekomen?
Haha, dat zou wel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flink gat zeg!
Geen onderduikruimte tegengekomen?
Die Feyenoorders zijn een beetje fout bezig met al dat geschopquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Gaan nog twintig lange minuten worden zo..
Veel fanmail.quote:
Ja aan voetballen komen ze niet toe vanavond. Marseille gaat er wel in mee.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Feyenoorders zijn een beetje fout bezig met al dat geschop
Kijk ook MvGquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja aan voetballen komen ze niet toe vanavond. Marseille gaat er wel in mee.
Ja eerste pot gewonnen zag ik. Houd het even bij Feyenoord. Te spannend nu.quote:
In Utrecht zaten vast ook wel onderduikersquote:
Als je daar dan ook soepblikken uit de oorlog tegenkomt overtref je wel flink jouw koppositie in dat topic van producten die het langst over de datum zijnquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel bijzonder zijn.
Wie weet zit er een verborgen deur achter het behang
Jazekerquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Utrecht zaten vast ook wel onderduikers
Ik werk hier met meerdere schermenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eerste pot gewonnen zag ik. Houd het even bij Feyenoord. Te spannend nu.
Gefeliciteerdquote:
Dankjequote:
En toch dichtbijquote:
En dadelijk nog MvGquote:
Heb geschreeuwd bij het eind signaal.quote:
Dat doen we alleen bij grote teams ... Zoals gisterenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb geschreeuwd bij het eind signaal.
Ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb geschreeuwd bij het eind signaal.
Maakt niet zoveel uit. Van Gerwen al bijna zeker van de play offs.quote:
Ah ok ... geen idee... Kijk soms maar volg de stand nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Van Gerwen al bijna zeker van de play offs.
Komend weekend European darts open. Niet echt gunstig schema voorquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... geen idee... Kijk soms maar volg de stand niet
Volg ik verder niet ...quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Komend weekend European darts open. Niet echt gunstig schema voorNederlanders die tegen elkaar spelen.
Denk ook niet dat ik er veel van mee ga krijgen. Zondagavond is ook al F1.quote:
Ja morgen begint de Giro en F1 trainingen etcquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik er veel van mee ga krijgen. Zondagavond is ook al F1.
Ochja Giro ook nog.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja morgen begint de Giro en F1 trainingen etc
A, daarom is hij vrij, ik dacht voor mijquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja morgen begint de Giro en F1 trainingen etc
Wie?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
A, daarom is hij vrij, ik dacht voor mij
Best wel ..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Nog even wat muziekjes posten maar. Fok is echt dood de laatste tijd.
Zonde. Dat het langzaam stervende is was al tijden duidelijk maar laatste paar maanden gaat het ineens heel snel lijkt het.quote:
onder de 10K post per dag ...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde. Dat het langzaam stervende is was al tijden duidelijk maar laatste paar maanden gaat het ineens heel snel lijkt het.
Zou er wel een mening over kunnen hebben maar dat wordt ook al niet gewaardeerd dus gewoon bek dicht en wachten tot de stekker eruit gaat.quote:
Nee, denk ik. Boeiendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:23 schreef Koen66 het volgende:
Feyenoord
Zijn er serieus mensen die Feyenoord dit niet gunnen?
Ziet er bijna plastic uitquote:
Geen idee of ie echt is, komt hier van de afbeeldingen onderaanquote:
Nog niks concreets eigenlijk maar van collega's wel tips gehad voor dingen om te gaan zien/doen.quote:
Met zn hoevelen zit je daar ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niks concreets eigenlijk maar van collega's wel tips gehad voor dingen om te gaan zien/doen.
Denk dat we morgenmiddag met de auto beetje de omgeving gaan verkennen en dan 's avonds Aberdeen in.
Nessie spottenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niks concreets eigenlijk maar van collega's wel tips gehad voor dingen om te gaan zien/doen.
Denk dat we morgenmiddag met de auto beetje de omgeving gaan verkennen en dan 's avonds Aberdeen in.
Alles is cool daar zelfs de mensenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat ff te kijken.. maar dat kan dus gewoon binnendoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nessie spottenIk ben ooit met een zeilboot van Fort William naar Inverness gevaren. Mooiste wat ik ooit heb gedaan qua vakantie
Ja door al de logsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ff te kijken.. maar dat kan dus gewoon binnendoor...
Met z'n tweeën.quote:
Ik zal het eens opzoeken waar het allemaal ligtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nessie spottenIk ben ooit met een zeilboot van Fort William naar Inverness gevaren. Mooiste wat ik ooit heb gedaan qua vakantie
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig hoor, wel aparte kamers mag ik hopen
Ik ben er nog een keer geweest maar dan met de auto. Prachtig land, maar ik belande ook op een weggetje toen er zo'n vrachtwagen met boomstronken me tegemoet kwam. Ik moest achteruit en ik scheet in mijn broek.quote:
Ja dat klopt. Eventjes wat minder zin in fok.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Heb ik wat gemist btw? Het niet mijn liefste user maar Dotteke is al een paar dagen niet hier dat is niks voor haar.
Dat vaar je niet in een daggie hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal het eens opzoeken waar het allemaal ligt
Maar dan voor volgend weekend. Wil hier de stad en omgeving ook wel gezien hebben.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Hebben altijd eigen kamer. Zou ook niet gaan als ik een kamer moest delen.
Oh ok, dat heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Eventjes wat minder zin in fok.
Daar heb ik dan ook zin in. Niet die vrachtwagenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er nog een keer geweest maar dan met de auto. Prachtig land, maar ik belande ook op een weggetje toen er zo'n vrachtwagen met boomstronken me tegemoet kwam. Ik moest achteruit en ik scheet in mijn broek.Maar het eindresultaat was weer adembenemend.
Twee?quote:
Nee een kleine week volgens mij. Maar we hadden het meeste de zeilen aan dus geen motor. En dan was het coole eraan. De rust en natuur.quote:
Dan ben je afhankelijk van gunstige windquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een kleine week volgens mij. Maar we hadden het meeste de zeilen aan dus geen motor. En dan was het coole eraan. De rust en natuur.
Ja ik moet je zeggen dat we twee weken prima weer hadden, dat is altijd een gok in Schotland. Uiteraard hebben we de motor wel aangezet als het nodig was.quote:
Ah klinkt leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een kleine week volgens mij. Maar we hadden het meeste de zeilen aan dus geen motor. En dan was het coole eraan. De rust en natuur.
Nee we sliepen op de boot maar we bleven wel ergens liggen. Dat je even kan douchen eten en ontbijten, en uiteraard de kroeg in met je wankele poten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah klinkt leuk.
En dan van plekje naar plekje en 's avonds hotel?
Ja die weggetjes heb je daar heel veel. Je hebt dan wel van die speciale uitstulpingen van de weg waar je even in kan staan om tegenliggers te passeren, maar om dan eerst helemaal achteruit te moeten terwijl er een of ander bakbeest voor je staat, dat zijn wel de spannende momentenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er nog een keer geweest maar dan met de auto. Prachtig land, maar ik belande ook op een weggetje toen er zo'n vrachtwagen met boomstronken me tegemoet kwam. Ik moest achteruit en ik scheet in mijn broek.Maar het eindresultaat was weer adembenemend.
Aberdeen zit je toch? Vooral dat Noordelijke gedeelte van Schotland is zo mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook zin in. Niet die vrachtwagenmaar gewoon het landschap te zien. De weg naar het werk is al best mooi maar dat is maar een klein stukje.
Op zich wel te doen. Even aan de kant maar als Hollander schiet je snel naar rechts ipv links maar ik kreeg altijd een knipoog. Goed volk die Schottenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die weggetjes heb je daar heel veel. Je hebt dan wel van die speciale uitstulpingen van de weg waar je even in kan staan om tegenliggers te passeren, maar om dan eerst helemaal achteruit te moeten terwijl er een of ander bakbeest voor je staat, dat zijn wel de spannende momenten
Dat is wel sympathiek! Sowieso daar inderdaad veel aardige mensen tegengekomenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich wel te doen. Even aan de kant maar als Hollander schiet je snel naar rechts ipv links maar ik kreeg altijd een knipoog. Goed volk die Schotten
Ja ik ook en een dosis humor. B&B vaak gedaan en je kwam amper weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel sympathiek! Sowieso daar inderdaad veel aardige mensen tegengekomen
De meestequote:
quote:
Waar kom jij vandaan?quote:
Oh ik heb in je fobo geloerd.Maar coolquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Port Glasgow, aan de rivier de Clyde , de westkust
Geen probleem! Daar is ie voorquote:
Dat is waarquote:
Best leukquote:
Ik klik me rot op die van jou maar ik weet dat je een aantrekkelijke vent benquote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Hallootjes, wat een zonnig dag zeg heerlijk genoten
En hoe ?quote:
Heerlijk is het vandaag inderdaad.quote:
Twee dagen iets minder, maar dan nemen we maar voor liefquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk is het vandaag inderdaad.
Ja. Het feit dat het weekend is maakt het ook al mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Twee dagen iets minder, maar dan nemen we maar voor lief
Heb je nog plannen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Het feit dat het weekend is maakt het ook al mooi.
Niet al te veel. Sporten en een beetje klussen. Wellicht ook even in de tuin bezig.quote:
Ah, dat is ook lekker sporten.. en wat ga je klussen dan?..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet al te veel. Sporten en een beetje klussen.
Ga jij nog wat bijzonders doen?
Lekker sportenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ook lekker sporten.. en wat ga je klussen dan?..
Heb nog niet echt plannen..
De woonkamer en de keuken herinrichten en flink opruimen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ook lekker sporten.. en wat ga je klussen dan?..
Heb nog niet echt plannen..
Is t wel weer voor.. Moet de keuken ook nog, misschien kan ik dat zondag wel even doenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De woonkamer en de keuken wat herinrichten en flink wat opruimen.
Een beetje de voorjaarskriebels.
Eindelijk kunnen de tuindeuren weer de hele dag open.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is t wel weer voor.. Moet de keuken ook nog, misschien kan ik dat zondag wel even doen
Is wel fijn ja. kan even door waaienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen de tuindeuren weer een hele dag open.
Ontzettend koud zelfs. 🥶quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
Mijn balkondeuren staan al maanden open. Lekker koud
Balkondeuren van gebroken glas… ook koud 🥶quote:
Ja idd. Miami...ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd spannend , zo'n nieuw circuit in het circus
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Balkondeuren van gebroken glas… ook koud 🥶
Juichen plaatjequote:
Nooit klikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Juichen plaatjeMaar doet het alleen als je dus op afbeelding klikt in de qoute
Bij deze wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel. bij sommige users kan dat best
Pas maar op.. straks is het een tropisch onweersbuiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie een donkere lucht, maar er valt geen regen..
Zou kunnen maar kan niks op buienradar zienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op.. straks is het een tropisch onweersbui
Owjee, dat zou wat zijn. Maar gelukkig schijnt nog steeds de zon en is het overwegend blauwe lucht..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op.. straks is het een tropisch onweersbui
Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rond gefietst en daarna lekker buiten gezeten
Hou maar goed in de gatenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou kunnen maar kan niks op buienradar zien
Buienradar liegt wel vakerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou kunnen maar kan niks op buienradar zien
Wilde eigenlijk iets verder dan dat ik gedaan had, maar doe ik andere keer welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk!Geweldig fietsweer inderdaad ook. Misschien dat als ik terugkeer uit Ierland ik ook weer eens een fietstochtje maak; tot die tijd te druk
Onze zomers de afgelopen jaren kennende, krijg je de kans nog wel met goed weerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk iets verder dan dat ik gedaan had, maar doe ik andere keer welLekker op vakantie naar Ierland voor hoe lang?
Cheers!quote:
Dat sowieso wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze zomers de afgelopen jaren kennende, krijg je de kans nog wel met goed weer![]()
We gaan 12 dagen naar Ierland en naar elke plek 3 nachten. We vliegen natuurlijk op Dublin en gaan een soort lus maken. Eerst drie nachten bij Newgrange ten noorden van Dublin, dan drie nachten in Connemara aan de Westkust, dan naar de Cliffs of Moher iets ten zuiden daarvan en dan drie nachten bij de Glendalough vallei ten zuiden van Dublin.
Nice,dan heb je wel veel bekijken etc..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan 12 dagen naar Ierland en naar elke plek 3 nachten. We vliegen natuurlijk op Dublin en gaan een soort lus maken. Eerst drie nachten bij Newgrange ten noorden van Dublin, dan drie nachten in Connemara aan de Westkust, dan naar de Cliffs of Moher iets ten zuiden daarvan en dan drie nachten bij de Glendalough vallei ten zuiden van Dublin.
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nice,dan heb je wel veel bekijken etc..
Dat doe ik zeker! Dat hou ik echt per reis bij: dingen die nog te bekijken zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon dat even noteren in je notitie boekje
Hoeveel betaal je daar dan voor ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker! Dat hou ik echt per reis bij: dingen die nog te bekijken zijn![]()
Sowieso slaan we nu Dublin over, terwijl er in die stad ook genoeg te doen is. Maar met 12 dagen autohuur is het zonde om dat ding eerst een paar dagen in een stad te parkeren en er niks mee te doen. In verhouding is het vooral de auto die het duur maakt en het vliegticket valt wel mee. Dan kan ik beter een keer een citytripje Dublin doen.
Echt heel gaafquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze zomers de afgelopen jaren kennende, krijg je de kans nog wel met goed weer![]()
Nja, laten we zeggen dat je voor 12 dagen autohuur met de nodige verzekeringen erbij wel van rond de 1400 euro uit moet gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar dan voor ?![]()
Dan idd voor een andere keer..
Wat een prijsverschillenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja, laten we zeggen dat je voor 12 dagen autohuur met de nodige verzekeringen erbij wel van rond de 1400 euro uit moet gaan.
Een retourticket vliegen met een budgetmaatschappij RyanAir is al gauw onder de 100 euro, zelfs op gewilde tijden. Reis je op klotetijden en boek je op het juiste moment dan is het misschien zelfs een paar tientjes.
Dan is het voordeliger om een keer een weekendje Dublin te doen zonder auto, en nu gebruik te maken van de autohuur om juist Ierland door te rijden.
Zo dat is nogal prijzig zegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja, laten we zeggen dat je voor 12 dagen autohuur met de nodige verzekeringen erbij wel van rond de 1400 euro uit moet gaan.
Een retourticket vliegen met een budgetmaatschappij RyanAir is al gauw onder de 100 euro, zelfs op gewilde tijden. Reis je op klotetijden en boek je op het juiste moment dan is het misschien zelfs een paar tientjes.
Dan is het voordeliger om een keer een weekendje Dublin te doen zonder auto, en nu gebruik te maken van de autohuur om juist Ierland door te rijden.
Des te langer des te goedkoper ... Hebben ze al Euros in Schotland?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:43 schreef engine het volgende:
Ik moest nog geen 900 euro betalen voor 25 dagen (zoiets) autohuur
Nope. Ponden. Schotland zit ook niet in de EU.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te langer des te goedkoper ... Hebben ze al Euros in Schotland?
Wat doet het pond vs Euro ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Ponden. Schotland zit ook niet in de EU.
1 pond was Ī1,16 toen ik vorige week keek.quote:
ZOek je toch een super op en gooi je wat bier in je koelkastquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
1 pond was Ī1,16 toen ik vorige week keek.
Vind het duur hier. Biertje in de hotelbar kost 5,50 pond....voor een flesje budweiser
Hahaha ja, als er nou een vliegtuig was die al die plaatsjes verbond waar we heen gaan, dan was het beter uitgekomen qua geldquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een prijsverschillen![]()
I.p.v. een auto kun je beter een vliegtuig huren.
Vliegen kan juist best goedkoop. De ene maatschappij met de andere kan ook al heel veel verschillen. Ik ga vaak met budgetmaatschappijen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is nogal prijzig zeg![]()
Ik dacht dat vliegen altijd duurder was
Dat is langer en dan is het relatief goedkoper vaak. Ligt er ook vaak aan wanneer je net boekt. Wij waren er vrij laat mee omdat die hele reis vrij kort van tevoren is gepland.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:43 schreef engine het volgende:
Ik moest nog geen 900 euro betalen voor 25 dagen (zoiets) autohuur
Ja dat gedaan inderdaad. Eten doe ik meestal ook buiten het hotel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ZOek je toch een super op en gooi je wat bier in je koelkast
In Ierland dus wel euro's. Maar wel links rijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Ponden. Schotland zit ook niet in de EU.
Het verbaasd mij. Bij mij is ook een paar dagen van te voren pas geboekt. Maar misschien dat Ierland duurder is ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is langer en dan is het relatief goedkoper vaak. Ligt er ook vaak aan wanneer je net boekt. Wij waren er vrij laat mee omdat die hele reis vrij kort van tevoren is gepland.
Neem aan dat je het meeste kunt declareren ... op de drank na dan of 2 comsumpties bij het etenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat gedaan inderdaad. Eten doe ik meestal ook buiten het hotel.
We krijgen per dag een standaard vergoeding. Meestal houd ik daar best wel wat aan over maar dat verschilt ook per land. Die vergoeding is altijd hetzelfde bedrag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je het meeste kunt declareren ... op de drank na dan of 2 comsumpties bij het eten
Ford Ka, mini-autootjequote:
Ah dat kan ook idd ...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
We krijgen per dag een standaard vergoeding. Meestal houd ik daar best wel wat aan over maar dat verschilt ook per land. Die vergoeding is altijd hetzelfde bedrag.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ford Ka, mini-autootje![]()
Maar kan ook zijn dat als je net van tevoren boekt het weer goedkoper is, kan ook
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja doet er ook niet toe verder. Als je maar een leuke vakantie hebt
Al eerder gedaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Ierland dus wel euro's. Maar wel links rijden
Je bent geen vrouw he, multitasken zit er niet in danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Al eerder gedaan?
Vind vooral rotondes lastig. Stond paar dagen terug al een keer neus aan neus met een andere auto toen ik rechts de rotonde op draaideHet gaat soms even mis als ik met andere dingen bezig ben zoals de weg zoeken.
Nee niet eerder gedaan, maar ik kan ook helemaal niet autorijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Al eerder gedaan?
Vind vooral rotondes lastig. Stond paar dagen terug al een keer neus aan neus met een andere auto toen ik rechts de rotonde op draaideHet gaat soms even mis als ik met andere dingen bezig ben zoals de weg zoeken.
Als er nou iets wel afschrikkend werktquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker toch alleen duurt die TT wel wat lang
Ja dat is het dus ook. Het gaat sneller mis als er even geen andere auto's zijn. Anders volg je gewoon je voorganger.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eerder gedaan, maar ik kan ook helemaal niet autorijdenIk laat me vervoeren
Maar kan me wel voorstellen dat het even schakelen is. 11 jaar geleden was ik met mijn moeder in Schotland en zaten in een huisje op een heuvel. Eenmaal de heuvel af moesten we naar rechts om naar de plek te gaan waar we heen wilden, en mama hield dus rechts aan. Ik gelijk MAM LINKS gillen. Nu was het een weggetje waar zelden iemand voorbij kwam rijden, maar blijft iets om alert op te blijven.
We juichen nog steedsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal eruit, was ie slecht ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 3
De badkamervloer is eruit, dus je kan er vanaf beneden in kijken.
[ afbeelding ]
Bij een reflex gaat het ook wel eens mis.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het dus ook. Het gaat sneller mis als er even geen andere auto's zijn. Anders volg je gewoon je voorganger.
Hebben je ouders ook geen auto waar je in kunt rijden? Alleen een rijbewijs halen en daarna nooit rijden lijkt mij de investering niet waard. En juist als je net je rijbewijs hebt is het toch wel handig om af en toe te rijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit er wel elk jaar weer over na te denken om toch maar eens rijlessen te nemen. Bij mij zit het me er meer in of ik het allemaal waard vind qua kosten en al die examens moeten doen, terwijl ik me toch geen auto kan veroorloven. En hoe vaak kan je dan het bijhouden qua oefenen.
Bovendien is het OV heel goed in Nederland. Dan is het vrijwel alleen echt handig met dit soort rondreizen.
Ik zie niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 3
[ afbeelding ]
Anginaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel eigenlijkWat stenen.
edit: oh nu wel
Niet dat ik weet.quote:
Zal mn dochter weer eens vragen of haar rijbewijs nog geldig is en niet verlengd hoeft te worden ... Gelukkig was de familie van haar BFF vroeger rij-instructeurs ,,,,quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben je ouders ook geen auto waar je in kunt rijden? Alleen een rijbewijs halen en daarna nooit rijden lijkt mij de investering niet waard. En juist als je net je rijbewijs hebt is het toch wel handig om af en toe te rijden.
Nee mijn ouders hebben ook al heel lang geen auto. Dat hadden we vroeger wel altijd, maar op een gegeven moment werd het te duur in onderhoud. Toen werd het een kwestie van keuzes maken. En als je toch niet meer als gezin op vakantie gaat en in Nederland overal wel met OV kan komen, dan liever geld sparen voor vakanties. Broer heeft ook een rijbewijs, maar ook geen auto.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben je ouders ook geen auto waar je in kunt rijden? Alleen een rijbewijs halen en daarna nooit rijden lijkt mij de investering niet waard. En juist als je net je rijbewijs hebt is het toch wel handig om af en toe te rijden.
Hoi sly-nlquote:
Holy fok, dat is wel heel grondig renoverenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 3
[ afbeelding ]
Ja. Dit had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Holy fok, dat is wel heel grondig renoveren
Misschien was ie niet meer goed of zo?quote:
Ik weet het niet. Het zal wel nodig zijn om alle leidingen erdoorheen te trekken.quote:
quote:
Wowquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 3
[ afbeelding ]
Waar bedenken ze al die redenen om alles maar duurder te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
Toch maar ff hamsteren
https://www.nu.nl/economi(...)rt-aan-houtpulp.html
produktie kosten ... energie maakt alle produkten duurderquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar bedenken ze al die redenen om alles maar duurder te maken
vraag en aanbod...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar bedenken ze al die redenen om alles maar duurder te maken
Als je in de een stad woont is het ook een stuk minder nodig. Als ik met het OV naar het werk zou gaan ben ik 1,5 uur onderweg ipv 35 min.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee mijn ouders hebben ook al heel lang geen auto. Dat hadden we vroeger wel altijd, maar op een gegeven moment werd het te duur in onderhoud. Toen werd het een kwestie van keuzes maken. En als je toch niet meer als gezin op vakantie gaat en in Nederland overal wel met OV kan komen, dan liever geld sparen voor vakanties. Broer heeft ook een rijbewijs, maar ook geen auto.
En dat is het inderdaad, ik kan zelf ook niet zomaar even een auto aanschaffen. Dan kan ik wel een rijbewijs gaan halen, maar zonder het praktisch bij te houden kom je ook niet ver. Mijn ouders hebben zoveel rijervaring in hun leven al achter de rug dat het even schakelen (pun not intended) is als ze weer moeten rijden, maar dat pik je dan toch sneller weer op.
ik zei halloquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
In de AH was vanavond bijna geen bier meer te krijgen...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
Toch maar ff hamsteren
https://www.nu.nl/economi(...)rt-aan-houtpulp.html
graan ..... Ukrainquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de AH was vanavond bijna geen bier meer te krijgen...
Begint bier ook schaats te worden? Of is de voorraad geplunderd vanwege bevrijdingsdag?
Daar zat ik ook aan te denken.quote:
Of zijn ze weer eens ruzie aan het maken met een leverancier? Of wonen er vooral alcoholisten bij jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de AH was vanavond bijna geen bier meer te krijgen...
Begint bier ook schaars te worden? Of is de voorraad geplunderd vanwege bevrijdingsdag?
Maar uiteraard, als energie weer goedkoper wordt gaat de prijs dan ook weer omlaag?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
produktie kosten ... energie maakt alle produkten duurder
Wel voor de leverancier, niet voor jouquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar uiteraard, als energie weer goedkoper wordt gaat de prijs dan ook weer omlaag?
uiteraardquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar uiteraard, als energie weer goedkoper wordt gaat de prijs dan ook weer omlaag?
Polen plunderen graag de schappen blikken bier.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of zijn ze weer eens ruzie aan het maken met een leverancier? Of wonen er vooral alcoholisten bij jou?
Hier was nog bier genoeg
Ja maar dat duurt meestal iets langerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de winst van de leverancier nog harder omhoogquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |