quote:
Ah, er is dus wel voetbal.quote:
Di durft nu wel .. lekker ver weg ziet iequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, er is dus wel voetbal.
En wat is dit voor een walgelijke TT. Zulke teksten moeten direct banwaardig zijn
Nou dat is ook weer overdrevenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is dit voor een walgelijke TT. Zulke teksten moeten direct banwaardig zijn
@Deisyy graag ingrijpen. Het loopt behoorlijk uit de hand hier.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de whiskyquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Di durft nu wel .. lekker ver weg ziet ie
quote:
Ja das niet leukquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik HAAT series waar ze met mondkapjes etc lopen
Das een eind omlaag als je niet oplet neequote:Op donderdag 5 mei 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Renovatie dag 2
De vloer van de badkamer is eruit gesloopt. Er zit nu een gat van een meter of vijf diep![]()
Gelukkig had ik een zaklamp bij me. De badkamerlamp is er ook uit gehaald.
[ afbeelding ]
Nou, zeg dat wel…quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een eind omlaag als je niet oplet nee
T ging er meer om dat jij niet ineens omlaag ligt door een gat dat je niet hard verwacht.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel…
Maar het zal wel goed komen
Niet zo zeer controleren. Gewoon even kijkenquote:
Ja, dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T ging er meer om dat jij niet ineens omlaag ligt door een gat dat je niet hard verwacht.
Dat het met dat gat goed gaat komen is weer geen twijfel.
Dat is een flink gat zeg!quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Renovatie dag 2
De vloer van de badkamer is eruit gesloopt. Er zit nu een gat van een meter of vijf diep![]()
Gelukkig had ik een zaklamp bij me. De badkamerlamp is er ook uit gehaald.
[ afbeelding ]
Krijg je veel post ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet zo zeer controleren. Gewoon even kijken![]()
En de post ophalen.
Tis geen Frieslandquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flink gat zeg!
Geen onderduikruimte tegengekomen?
Haha, dat zou wel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een flink gat zeg!
Geen onderduikruimte tegengekomen?
Die Feyenoorders zijn een beetje fout bezig met al dat geschopquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Gaan nog twintig lange minuten worden zo..
Veel fanmail.quote:
Ja aan voetballen komen ze niet toe vanavond. Marseille gaat er wel in mee.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Feyenoorders zijn een beetje fout bezig met al dat geschop
Kijk ook MvGquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja aan voetballen komen ze niet toe vanavond. Marseille gaat er wel in mee.
Ja eerste pot gewonnen zag ik. Houd het even bij Feyenoord. Te spannend nu.quote:
In Utrecht zaten vast ook wel onderduikersquote:
Als je daar dan ook soepblikken uit de oorlog tegenkomt overtref je wel flink jouw koppositie in dat topic van producten die het langst over de datum zijnquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel bijzonder zijn.
Wie weet zit er een verborgen deur achter het behang
Jazekerquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Utrecht zaten vast ook wel onderduikers
Ik werk hier met meerdere schermenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eerste pot gewonnen zag ik. Houd het even bij Feyenoord. Te spannend nu.
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |