quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt sterk, maar vooruit
Gelukkig is Marseille in balbezit ook niet zo goed, maar van onze kant echt te matig inderdaad. Niet zoals ik dit team ken dit jaar.quote:
Idd, heel onherkenbaar van onze zijde. Weinig lef aan de bal, weinig beweging. Hopelijk als de ergste storm is gaan liggen kunnen we ons herpakken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is Marseille in balbezit ook niet zo goed, maar van onze kant echt te matig inderdaad. Niet zoals ik dit team ken dit jaar.
Ja, mag de UEFA wel tegen optreden m.i.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:41 schreef Haringkop het volgende:
Die laserpennetjes ook, echt net de Afrika-cup…
Die moet er echt af. Gewisseld bedoel ik voordat hij er op een andere manier af moet. Verschrikkelijk.quote:
Daarom. Heel raar ook dat Senegal Egypte niet zonder publiek over gespeeld moest worden m.i.quote:
Ja, die scheids trekt de kaartjes makkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:49 schreef fetX het volgende:
Matige eerste helft, maar Marseille wordt ook niet écht gevaarlijk. Senesi en Til wel uitkijken nu.
Je kan zeggen wat je wil, maar tot die Payet uitviel was het wachten op 1-0, zonder dat ze hele grote kansen kregen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was niet best, maar mag ik zeggen dat wij wel de gevaarlijkste ploeg waren?
Richting het einde toe werd het wel beter, maar echt gevreesd heb ik vooralsnog niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
jij moet je klep houwenquote:
Mandanda heeft nog 0 reddingen, dus ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
jij moet je klep houwenquote:
Want gelukkig hebben we alternatieven… oh nee wacht…quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die moet er echt af. Gewisseld bedoel ik voordat hij er op een andere manier af moet. Verschrikkelijk.
#BringGioBackquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even een lans breken voor Gio trouwens, de tering. Iedereen die hem een slechte trainer noemt is volslagen achterlijk
Til was vorige week echt sterk. Dan heb je wat aan hem, in zo'n wedtsrijd komt hij niet echt in zn kracht, en dan is het wel een beperkte voetballer ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Qua techniek en handelingssnelheid echt van een bizar laag niveau.
Kan gewoon niet.
Ja, maar in de rust zal die trainert het wel anders neerzetten. Kan ook een nadeel zijn, met Payet weet je tenminste wie je moet uitschakelen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel het plan van Marseille was wel gebaseerd op Payet die tussen de linies speelt als aanspeelpunt. Heel gunstig dat hij gewisseld is, sindsdien kunnen we een linie naar voren en dat merk je.
Lol als hij hier nog zat speelden we nog steeds dat zelfde aids voetbal als toen. Wat was dat verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even een lans breken voor Gio trouwens, de tering. Iedereen die hem een slechte trainer noemt is volslagen achterlijk
Hendrix is nog honderd keer trager, helaas.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die moet er echt af. Gewisseld bedoel ik voordat hij er op een andere manier af moet. Verschrikkelijk.
Jynxgoatquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:53 schreef Scrummie het volgende:
Pfff poe zeg. Moeilijk moeilijk.
Payet eraf is wel lekker, krijgt Arne toch zn zin.
Mwoah, zo'n kopballetje recht in de handen van de keeper is toch minder gevaarlijk dan bijvoorbeeld die carambool van Til?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mandanda heeft nog 0 reddingen, dus ben ik het niet helemaal mee eens
Na die wissel van Payet weten ze het niet meer. Dit komt goed, we gaan nog winnen ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:59 schreef fetX het volgende:
Nog 45 helse minuten. Het zit er op de een of andere manier wel in, maar man wat spelen we ondermaats. Zeker het eerste half uur.
Schot van Payet was wel een flinke kans ook.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n kopballetje recht in de handen van de keeper is toch minder gevaarlijk dan bijvoorbeeld die carambool van Til?
Oh ja, das waar, die was ik even vergetenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Schot van Payet was wel een flinke kans ook.
Nou is Rangers al effe lekker bezig, ook onder Gerrard, maar dit is niet echt toeval meer te noemen ofzo hèquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja heel leuk maar als ie rood krijgt heb je helemaal niemandquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Want gelukkig hebben we alternatieven… oh nee wacht…
Als het alternatief Hendrix is, is het ineens een absolute geweldenaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Qua techniek en handelingssnelheid echt van een bizar laag niveau.
Kan gewoon niet.
Dat is beter dan met Hendrix.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar als ie rood krijgt heb je helemaal niemand
Betwijfel nog reeds of dat erger is dan Hendrixquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar als ie rood krijgt heb je helemaal niemand
Je wil Hendrix in de finale?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Betwijfel nog reeds of dat erger is dan Hendrix
Mijn hartkleppen tikken ook al meer dan 50 minuten S.O.S. in Morse zodra hij in het spel voorkomt ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:09 schreef Divje het volgende:
Til werkt me al de hele wedstrijd op de zenuwen
Hij lijkt er al compleet doorheen te zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De minste van het veld. Zelfs na Til.
Maar goed, Sini heeft maar 1 moment nodig.
Komt goedquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Vervelende is vooral dat zij wél een paar spelers op de bank hebben waarbij je niet direct 6 klassen inlever.
Wordt nog een zwaar half uur zo.
Daarom verloren die ook met 0-3 van de nr.10.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Vervelende is vooral dat zij wél een paar spelers op de bank hebben waarbij je niet direct 6 klassen inlever.
Wordt nog een zwaar half uur zo.
Zou het ook wat met de tegenstander te maken hebben misschien…?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:20 schreef fetX het volgende:
Echt een onherkenbaar slordig Feyenoord vandaag zeg pfff
De vraag is, levert het alternatief meer opquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Dessers, Til en Sinisterra zijn rijp voor een wissel.
Rullevante momentopname, met de hele basis op de bank, terwijl je veilig 2e staat, tussen 2 halve finales in…quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom verloren die ook met 0-3 van de nr.10.
Dat is geen vraag…quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vraag is, levert het alternatief meer op
Zeker wetenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou het ook wat met de tegenstander te maken hebben misschien…?
Malacia, Senesi..quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Köckü goed. En de verdediging staat nog aardig.
Nelson speelt ook een prima wedstrijd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Köckü goed. En de verdediging staat nog aardig.
Nog niet...quote:
Echt he. Zo dom want je bereikt er niks mee.quote:
Gewoon aangeven bij de UEFA en dan niet teleurgesteld zijn als die flikkers weer eens geen fuck doenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Worden daar eigenlijk boetes voor uitgedeeld?
Die is kapot vermoed ikquote:
Mag meteen de verkoop inquote:
Er zitten middelmatige spelers bij ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:57 schreef RipCity het volgende:
Snap nog steeds niet hoe zo’n middelmatig elftal zo ver kan komen thomaar wel mooi.
Rot op joh :’)quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef spapaars het volgende:
Spannend, met aan beide kanten een twijfelachtige kwaliteit.
Omdat het een team is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:57 schreef RipCity het volgende:
Snap nog steeds niet hoe zo’n middelmatig elftal zo ver kan komen thomaar wel mooi.
Je bent een middelmatige userquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:57 schreef RipCity het volgende:
180miljoen transfergenotquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er zitten middelmatige spelers bij ja.
Maar Kokcu, sinisterra, Geertruida, Bijlow, malaria etc etc zijn natuurlijk geen matige spelers.
+1quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een middelmatige user
Het is dan ook geen champion league, verre van dat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:57 schreef RipCity het volgende:
Dat kon echt niet, deed meer kwaad dan goedquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat viel Ali slecht in zeg
MIMIMIMIMIMIquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is dan ook geen champion league, verre van dat.
Dus zijn de tegenstanders ook niet van het hoogste niveau.
Echt volgens mij ook elke keer balverlies weer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat viel Ali slecht in zeg
Giogod 🥰quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef klaasweetalles het volgende:
GIO OOK IN DE FINALE
MOOI FEYENOORD AVONDJE
@:ZIPPORTAL
Alles zo fout mogelijk doen is ook een wereldprestatie.quote:
Het was niet best, maar dat kon je vooraf wel weten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het was oog-aids, maar evengoed gefeliciteerd er mee.
Dat is nog wel een dingetje jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop dat iedereen veilig Marseille kan verlaten.
Wel heel goed verdedigd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:06 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAAAA
Het was niet om aan te zien, maar FINALE
EN KARSDORPquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef klaasweetalles het volgende:
GIO OOK IN DE FINALE
MOOI FEYENOORD AVONDJE
@:ZIPPORTAL
Ik heb je moeder gedegradeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:08 schreef spapaars het volgende:
De volgende stap van de geldwolven UEFA. The losers league.
Clubs die zijn gedegradeerd staan tegenover elkaar in Europa
Je bent af.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:08 schreef spapaars het volgende:
De volgende stap van de geldwolven UEFA. The losers league.
Clubs die zijn gedegradeerd staan tegenover elkaar in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |